Іграшковий транспорт та зарядні станції – найпопулярніші товари грудня на маркетплейсі АЛЛО / Все новости / Главная

Національний маркетплейс АЛЛО проаналізував, як українці готувалися до Нового року та що купували у грудні, а також дослідив структуру продажів усіх товарів – як власних, так і партнерів маркетплейсу – порівняно з листопадом 2022 року. Топкатегорії, в яких замовляли та купували споживачі до Нового року – це товари для дітей, автотовари, товари для активного відпочинку та туризму, дому та саду. Саме в цих категоріях є найпотрібніші наразі товари, що дарують світло та тепло, підтримують лад та безпеку в оселі, допомагають доглядати за собою, а також, безумовно, сезонні подарунки.

Товари для дітей

Суттєво зріс попит на товари для дітей: загалом у грудні 2022 року зростання у цій категорії – майже вдвічі порівняно з листопадом.  Попитом користувалися такі товари категорії:

  • іграшковий транспорт – зростання в 3,7 раза;
  • сюжетно-рольові ігрові набори – в 3,3 раза;
  • м'які іграшки – в 2,6 раза;
  • настільні ігри – в 2,5 раза;
  • хобі та творчість – в 1,6 раза;
  • ляльки – в 1,2 раза.

Автотовари

Автообладнання, моторні мастила  та автоелектроніка – саме ці товари у категорії користувалися попитом у споживачів напередодні Нового року. Обсяг продажів пускозарядних пристроїв зріс удвічі, а моторних мастил – в 1,6 раза, якщо порівнювати з листопадом 2022 року.

Активний відпочинок та туризм

Порівняно з листопадом 2022 року попит зріс майже вдвічі на тренажери та спортивний інвентар, а також велотовари. Також були популярними у грудні товари для спорту та догляду за собою.

Дім і сад

Зарядні станції та генератори – досі у топі продажів, попит на них у грошах порівняно з листопадом зріс на 70% та 30% відповідно. Продажі товарів для будівництва та ремонту зросли у грошовому вимірі на 80%.

Товари для дому

У цій категорії клієнти обирають та купують посуд, меблі, текстиль та декор для осель. А найбільшим попитом користується інвентар для дому: ці товари демонструють найбільше зростання  попиту – на 25%.

«Військовий час та блекаут позначаються на структурі продажів маркетплейсу АЛЛО. Зміни помітили всі наші партнери, адже добре видно, як за цей час змінилася структура продажів. Зарядні станції, повербанки, генератори та ліхтарі все ще необхідні українцям, тож їх продовжують купувати. Проте, українці, попри все, святкують Різдво та Новий рік та купують подарунки: у грудні знову з'явився попит на товари для дітей, а це була найпопулярніша категорія й у грудні 2021 року», – зазначає Наталія Панкратова, операційна директорка ГК «АЛЛО» та керівниця маркетплейсу allo.ua.

На національному маркетплейсі АЛЛО вже тисячі підприємців з усієї України продають імпортні товари та товари власного виробництва, залучають нову аудиторію та завдяки онлайн-торгівлі розвивають власний бізнес.

 

Похожие новости
Комментарии

comments powered by Disqus
Мы в социальных сетях: