Як ІТ-компанії впроваджують генеративний Штучний Інтелект в роботу програмістів / Все новости / Главная

SoftServe розпочинає інтеграцію інструментів ШІ в реальну роботу команд на клієнтських проектах. Після проведення масштабного внутрішнього дослідження, яке показало можливість генеративного штучного інтелекту підвищувати продуктивність розробницьких команд до 45% та пришвидшувати час розробки проектів на 30%, генШІ інструменти впроваджують в роботу працівників компанії.

Станом на зараз, технологію генШІ в SoftServe використовують команди на 9-ти пілотних проектах для клієнтів, зокрема для бізнесів з фінансового сектору, промислового виробництва, ритейлу та інших галузей. До нового підходу роботи, команди готувались протягом 1-2 тижнів, для них проводили спеціальні тренінги з користування генШІ інструментами. Тренінги включали аналіз командних процесів, завдань та спеціалізований підбір промптів для забезпечення найкращих результатів. Перші результати демонструють позитивну динаміку. Час розробки програмного забезпечення на проектах вдалось скоротити на 20%, Quality Control - на 25%, Test Automation - на 20%, створення технічної документації - на 17%.

Серед інструментів, які використовують команди: GitHub Copilot, CodeWhisperer та Duet AI для програмування, ChatGPT, MS Copilot 365 для роботи з текстом, а також NEO Platform, корпоративну веб-платформу на основі ШІ.

В компанії розпочали також розробку генШІ помічників для окремих спеціалізацій - архітектура, бізнес аналіз та тестування. Помічники можуть автоматизувати цілі кластери процесів, які стосуються того чи іншого напрямку. Прикладом такого рішення є помічник для архітекторів програмного забезпечення. ГенШІ асистент допомагає працювати з документацією та стратегуванням проектів, здатен автоматизовувати та вдосконалювати ці процеси - уточнює важливі проектні вимоги, генерує архітектурні рішення, декомпозує роботу, та будує план дій. Інструмент використовує кастомізований GPT та навчений на найкращих практиках індустрії архітектурного дизайну. Таким чином, продуктивність архітекторів у процесі створенні документації підвищується до 30% в середньому.

“Генеративний штучний інтелект — революційна ідея, яка може суттєво вплинути на продуктивність різних сфер бізнесу. Наша мета — використати потенціал цієї технології на повну, саме в напрямку продуктивності фахівців на всіх етапах циклу розробки програмного забезпечення. Ми в SoftServe вже розпочали цей процес — від навчання команд, підбору індивідуальних та командних інструментів, консультацій з їх використання на проектах, відстеження результатів, до створення спеціальних пропозицій для клієнтів. Я впевнений, що генеративний ШІ допоможе перевершити всі очікування клієнтів щодо збільшення продуктивності розробницьких команд”, - коментує Дмитро Овчаренко, GenAI Practice Director, SoftServe.

До кінця року в компанії планують масштабувати використання генеративного ШІ до сотні клієнтських проектів, на яких працюватимуть 1000+ фахівців. Водночас, продовжують дослідження нових інструментів та форматів взаємодії із ШІ для подальшої максимізації продуктивності розробницьких команд.

 

Похожие новости
Комментарии

comments powered by Disqus
Мы в социальных сетях: