Спам, недоречний контент і листи щастя: Viber нагадав, як очистити свої чати від зайвого / Все новости / Главная

Viber проаналізував найпоширеніші сценарії, які дратують українців при користуванні месенджером. Як обмежити небажані розсилки, дзвінки від невідомих контактів чи додавання у нерелевантні групи — Viber поділився корисними функціями.

Мене дратують дзвінки та повідомлення від невідомих контактів

Такі повідомлення та дзвінки можуть бути не просто неприємними, а потенційно шахрайськими. Що робити?

1. Увімкніть функцію “запити на повідомлення.” Усі повідомлення від користувачів, яких немає у ваших контактах, автоматично потраплятимуть до окремої папки "Запити на повідомлення". Ви можете переглядати їх потім або просто видаляти, не засмічуючи основний список чатів.

Щоб активувати функцію, перейдіть у Додатково → Параметри → Конфіденційність → Увімкніть “Запити”. Щоб очистити всю папку запитів, потрібно Утримувати (Android) або перегорнути ліворуч (iOS) папку запитів на повідомлення → Натиснути Видалити.

2. Захиститися від дзвінків від невідомих контактів допоможе ідентифікація абонентів. Функція маркує дзвінки з невідомих номерів як потенційно безпечні чи небезпечні через спам або шахрайство та підказує, хто телефонує. Щоб увімкнути функцію, перейдіть у Параметри → Виклики й повідомлення → Ідентифікація абонентів (для Android). 

Не хочу отримувати рекламні розсилки 

Якщо вам не цікаві пропозиції від певного бренду, ви завжди можете відмовитися від розсилки. Для цього: перейдіть у папку “Бізнес-чати” — саме в ній зберігаються всі листування з компаніями → Оберіть потрібний чат → Натисніть на назву чату → Вимкніть “Отримувати повідомлення”.

Невідомі люди постійно додають мене в групи чи спільноти

Ви можете обмежити коло осіб, які можуть додавати вас до групових чатів. Для цього перейдіть у Додатково → Параметри → Конфіденційність → Налаштування додавання в групи → Оберіть опцію “Мої контакти”.  Це дозволить додавати вас лише людям із вашої телефонної книги.

Я бачу недоречний контент у каналах 

Viber завжди заохочує користувачів повідомляти про будь-які неприйнятний контент, відправляючи скаргу. Поскаржитись можна на рекламу, канали, спільноти, окремі дописи в каналах і спільнотах, чатботи та окремі дописи в них, а також на користувацькі пакети стикерів. Детальніше про те, як подати скаргу — на офіційному сайті Viber.

Мені заважає постійний спам

Спам і листи щастя можуть засмітити чати та заважати користуванню месенджером. Щоби захиститися від спамерів, варто ввімкнути автоматичну перевірку на спам. Так повідомлення, які містять email, посилання і номери телефонів, перевіряються на спам і шкідливий вміст та чи не відправлені вони імовірними спамерами.

Щоб увімкнути функцію, перейдіть у Додатково → Параметри → Конфіденційність → Дозвольте “Автоматичну перевірку на спам”

У разі отримання спаму, Viber закликає користувачів:

  • Не натискати жодних посилань, не взаємодіяти з відправником і не пересилати повідомлення своїм контактам;
  • Подати скаргу на спамера в службу підтримки, надіславши знімок екрана повідомлення та номер телефону, з якого його було надіслано (номер телефону має бути видно на знімку екрана);
  • Заблокувати відправника. Для цього натисніть на значок інформації (Android) або назву чату (iOS) угорі екрана → Натисніть “Інформація про чат” → Натисніть “Блокувати цей контакт”.

Ці прості налаштування дозволяють кожному користувачу легко керувати своїм цифровим простором, залишаючи в ньому місце лише для важливого та приємного спілкування.

 

Тэги:   Viber Media, Viber

Похожие новости
Комментарии

comments powered by Disqus
Мы в социальных сетях: