Оператор мобільного зв’язку lifecell оголошує фінансові та операційні результати за третій квартал 2022 року, демонструючи зростання доходу на 9,8 % і EBITDA на 15,8 % на річній основі. lifecell також повідомляє про зменшення активної 3-місячної абонентської бази в 3 кварталі через війну.
ДОХІД: У третьому кварталі 2022 року lifecell продемонстрував зростання доходу на 9,8 % порівняно з аналогічним періодом минулого року до 2 370,9 млн грн порівняно з 2 159,2 млн грн у третьому кварталі 2021 року.
EBITDA і маржа EBITDA: У третьому кварталі 2022 року EBITDA зросла на 15,8 % порівняно з аналогічним періодом минулого року до 1 417,6 млн грн проти 1 224,0 млн грн у третьому кварталі 2021 року, у результаті чого маржа EBITDA склала 59,8 % у третьому кварталі 2022 року порівняно з 56,7 % у третьому кварталі 2021 року. Це стало результатом низки заходів із контролю над витратами, включно зі зменшенням маркетингових витрат.
КАПІТАЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ: У третьому кварталі 2022 року капітальні інвестиції зменшились на 10,4 % порівняно з аналогічним періодом минулого року до 639,6 млн грн проти 713,7 млн грн у третьому кварталі 2021 року.
ЧИСТИЙ ПРИБУТОК / (ЗБИТОК): Чистий прибуток lifecell зріс на 119,6 % порівняно з аналогічним періодом минулого року до 381,6 млн грн у третьому кварталі 2022 року порівняно з чистим прибутком у 173,8 млн грн у третьому кварталі 2021 року.
АБОНЕНТСЬКА БАЗА: активна 3-місячна абонентська база lifecell в третьому кварталі 2022 року скоротилася на 7,9 % порівняно з аналогічним періодом минулого року до 8,2 млн (8,9 млн у третьому кварталі 2021 року) через війну в країні.
ARPU і MOU: У звітному періоді активний 3-місячний ARPU збільшився на 14,9 % порівняно з аналогічним періодом минулого року до 95,4 грн проти 83,0 грн (у третьому кварталі 2021 року). Водночас 12-місячний MoU зменшився на 17,6 % порівняно з аналогічним періодом минулого року до 148,8 хвилин (180,6 хвилин у третьому кварталі 2021 року).
У середньому приблизно 9% технологічних майданчиків lifecell в третьому кварталі 2022 року тимчасово не працювали. Станом на кінець вересня приблизно 91 % магазинів lifecell працювали щодня по всій країні.
lifecell продовжував лідирувати за рівнем проникнення смартфонів, який досяг 84,5 % станом на кінець третього кварталу 2022 року.