Ліхтарі, рації та термобілизна — популярний «екстремальний набір» на маркетплейсі АЛЛО / Все новости / Главная

З початком відключень електроенергії в містах України через пошкодження росією ТЕС та електромереж попит на “екстремальні набори” на маркетплейсі АЛЛО, які раніше мали помірний попит, значно зріс. Національний маркетплейс АЛЛО проаналізував продажі товарів партнерів маркетплейсу та продавця АЛЛО за жовтень 2022 року: крім генераторів, обігрівачів та зарядних станцій, українці купували ще й ліхтарі та рації.

%

Ліхтарі: зростання у чотири рази

Клієнти АЛЛО купують ліхтарі ще з весни, адже ліхтар має бути у тривожній валізці, та є в переліку речей, які допоможуть пережити катастрофу. Різні моделі ліхтарів завжди користувалися попитом, проте у жовтні продажі збільшилися у 4 рази, якщо порівняти жовтень 2021 та 2022 років. Середній чек на ліхтарі зріс на 19% у порівнянні з минулим періодом та становить 1242 гривень.

ТОП моделей ліхтарів:

  1. Портативний світлодіодний ліхтарик VIDEX VLF-A055H 600Lm 5700K
  2. Ліхтар ручний Fenix C6V3.0
  3. Налобний світлодіодний ліхтарик VIDEX VLF-H035C 410Lm 5000K

Рації: зростання у три рази

Українці купують рації  на випадок перебоїв з мобільним зв'язком та на потребу бійців ЗСУ та ТрО. Минулого року рації не були товаром з високим рівнем попиту, їх купували представники вузького сегмента клієнтів маркетплейса АЛЛО. В жовтні 2022 обсяг продажів рацій в АЛЛО зріс у три рази порівняно з жовтнем попереднього року. Середній чек зріс на 44% та становить 1514 гривень.

ТОП моделей рацій:

  1. Рація Baofeng UV-82 + гарнітура Baofeng з подвійною кнопкою РТТ
  2. Baofeng UV-5R Black + гарнітура Baofeng з кнопкою РТТ
  3. Рація Motorola TALKABOUT T82 Twin Pack & Chgr WE, 2 рації в комплекті

Українці поки не скуповують термоси та термобілизну

Попри очікування експертів щодо зростання продажів термосів через відключення електроенергії та холодну пору року, зростання цієї категорії поки не відбувається. Термоси, каремати та килимки - категорії товарів, що демонструють незначне зростання у 2022 році порівняно з 2021 роком. Рівень продажів термобілизни залишається на рівні минулого року, а ось середній чек зріс на 25% та становить 1500 грн.

 

Похожие новости
Комментарии

comments powered by Disqus
Мы в социальных сетях: