Головна подія осені виставка та конференція PrivateLabel-2024 / Все новости / Главная

В Києві 5-6 вересня у складі 500+ учасників пройде XVІ Міжнародна щорічна практична зустріч PrivateLabel-2024: Нові вектори у розвитку ВТМ - український та зарубіжний досвід, яка дозволить відділам ВТМ роздрібних мереж та компаній-постачальників розпочати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії та тактики ефективного розвитку бізнесу.

Ініціатором та організатором Події виступає B2B Медіа-Група TradeMasterGroup.

Партнери виставки

ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ

  • Модератор, Сергій Мицик, комерційний директор КФ "Десна"
  • Марина Забарило, генеральний Директор Consumer Panel Services GfK. Тема: Що вибирає покупець ВТМ чи Бренд: тенденції в Україні та світі.
  • Катерина Калюжна, Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine. Тема: Позиціонування власної торгової марки: як створити привабливий бренд?
  • Олександр Сивак, власник "СТРАТЕГ Україна" Тема: Відносини зі споживачами та лояльність до власної торгової марки: стратегії залучення та збереження клієнтів.
  • Ігор Руденко, засновник бренду "НАША СИЛА". Тема: Від ВТМ до відомого бренду
  • Алла Ковалевська, комерційна директорка «Auchan Україна». Тема: Екологічна еволюція в PrivateLabel: Пакування та маркетинг для виходу українських ВТМ Ашан на міжнародний ринок
  • Олексій Шеремет, Head of Alcohol & Food Market Department Freight Transport Partner. Тема: Імпорт та експорт - Ефективна складова вашого бізнесу
  • Дарія Іванченко, комерційна директорка NOVUS. Тема: Кризовий менеджмент ВТМ: Особливості, ризики, і створення умов ефективної реалізації продукту.
  • Леся Іванченко, заступник генерального директора з торгівлі і маркетингу ТОВ "Супермаш". Тема: Архетипи в дизайні власної торгової марки.
  • Юлія Горбаченко, директор з якості, компанії BAKERY FOOD INVESTMENT. Тема: Управління якістю виробництва торгової марки: від контролю якості до стандартів.
  • Марина Борисова, директор маркетингу Компанії Ясенсвіт. Тема: Відносини зі споживачами та лояльність до Власної Торгової Марки: стратегії залучення та збереження клієнтів
  • Оксана Міцкевич, керівник центру розвитку Рітейлу ПрАТ «МХП». Тема: Створення сильної брендової історії: Використання storytelling для підвищення цінності та взаємодії зі споживачами.
  • Ірина Яковченко, керівник з ВТМ мережі мультимаркетів Аврора. Тема: Підходи до управління ВТМ в сучасних ринкових умовах
  • Сокирко Андрій, директор з розвитку напрямку категорійного менеджменту ТОВ "Вересень плюс". Тема: Створення та просування товарів ВТМ. Приклад «Файно Маркет».
  • Альона Штанько, начальник Управління ВТМ Metro Cash and Carry Ukraine та Жук Костянтин, менеджер з якості Metro Cash and Carry Ukraine. Тема: Як українському виробнику інтегруватися у зарубіжний ритейл.
  • Валерія Марфут, Заступник директора департаменту ВТМ (напрямок гігієна) Лінії магазинів EVA. Тема: Кейс ТМ JOY diapers for you. Туторіал "Як увійти в брендозалежну категорію та вийти на рівень лідера"
  • Ірина Громова,  директорка з маркетингу Art Nation Loyalty. Компанія спеціалізується на розробці гейміфікованих акцій з лояльності для ритейлерів та розробляє фіджитальні товари для FMCG. Тема: Гейміфікація для збільшення продажів: кейс "Гусь Призолов".
  • Данило Іванов, Менеджер з розвитку проектів Listex. Тема:Удосконалення цифрового контенту. Використання Hero Image, lifestyle image та 3D-image для підвищення ефективності просування ВТМ на цифрових полицях
  • Антон Чабан, Провідний фахівець з розвитку  Департамент Власна торгова марка ТОВ "ЕПІЦЕНТР К". Тема: Private Label, що змінюють правила гри.
  • Олена Видиш, CMO Цитрус.Тема: Цифровий маркетинг для власної торговельної марки: досвід з онлайн-просування у сфері техніки та електроніки.
  • Олена Дзюбан, Business Success Manager PlanoHero.Тема : Від полиці до прибутку: 8 кроків до ефективного мерчандайзингу 
  • Андрій Брик, Керівник з розвитку продажів ВТМ мережі аптек "Подорожник". Тема: Хороший той ВТМ, який планує стати GENERALом
  • Ірина Брославцева, Генеральний менеджер бізнес-напрямку «Чай та кава», компанія «БІОСФЕРА», виконавчий директор ТОВ «КАПСОУЛ». Тема: Запуск власного бізнесу за 9 місяців та підготовка приватних  марок.
  • Назар Щирба, начальник відділу розвитку нових ринків компанії Kormotech. Тема:«Як з Private Label зайти на ринок Південної Америки?».
  • Денисовець Яніна, менеджер з продажу ГК "Центр Бізнес-Технологій". Тема: "SaaS BAS: Надійне управління бізнесом в умовах нестабільного енергопостачання"
  • Туренко Максим, Комерційний директор ТОВ «SHERIFF. Тема: Переосмислення стратегії просування: перехід на нові ринки й відмежування від конкурентів
  • Антон Степанюк, співзасновник та маркетинг директор першого українського кулінарного застосунку Culinara. Тема: Culinara - Перший Український Кулінарний Додаток. Ідея, Створення, Партнерство

На виставці збереться понад 1000 учасників!
Відвідувачі виставки це - власники, генеральні директора, комерційні директора, виконавчі директора, директор з маркетингу, розвитку та PR, національні та регіональні менеджери, керівники департаменту ВТМ та категорійні менеджери, директор із закупівель, директор з продаж.

Учасники зможуть відвідати 100 виставкових стенда виробників товарів FMCG рішень та послуг

Спецпроекти конференції

  • Столи переговорів – Для учасників конференції 6 вересня в Києві будуть організовані столи перемовин «постачальник-мережа». Учасники проєкту проведуть переговори з більш ніж 40 українськими та зарубіжними мережами в окремо виділеному залі для переговорів протягом 3-х годин
  • Галерея новинок PrivateLabel провідних постачальників України.
  • Вручення Національних премій PrivateLabel-2024 - PrivateLabel-2024 - бізнес-нагорода, яка відзначає досягнення виробників та мереж у галузі розвитку СТМ та взаємодії з рітейлерами.

Повна програма та Реєстрація тут

Контакти: +38 067-502-30-13, reklama@trademaster.com.ua  

Похожие новости
Комментарии

comments powered by Disqus
Мы в социальных сетях: