27 листопада 2024 року у Лондоні відбулось оголошення та нагородження переможців міжнародної премії у сфері комунікацій ICCO Global Awards 2024. Щорічна премія ініціюється Міжнародною організацією комунікаційного консалтингу (ICCO) та має визнання серед світових PR-асоціацій в 82 країнах світу.
Цього року дві комунікаційні та PR-команди з України здобули перемогу, зокрема:
1. Кейс PR-агенції SLOVA Tech PR та геймінгового стартапу GameTree “Championing Diversity, Fighting Toxicity in Gaming” переміг у категорії “Sport and Entertainment Award”. SLOVA Tech PR працює з tech компаніями з 2014 року в 12 географіях, серед яких США, Великобританія, Польща, Чехія, Україна та інші. Серед клієнтів агенції – Megogo, Uklon, Fiverr, Preply, GoIT, Glovo, Awesomic та інші. PR кампанія для GameTree була реалізована з метою PR-підтримки стартапу та розвитку персонального бренду фаундерки на ринках США та Європи
2. Комунікаційна команда групи ДТЕК стала трикратним переможцем премії за проєкт комунікаційної платформи "Битва за світло". Компанія отримала нагороди у категоріях:
- Best Media Relations Campaign
- Best B2B Campaign
- Best Event, Launch or Stunt in a Campaign
Проєкт було створено з метою донесення важливих меседжів про роботу української енергетики в умовах повномасштабної війни.
Загалом серед фіналістів премії було представлено п’ять українських комунікаційних команд та PR-спеціалістів, які представили проєкти у 8 категоріях. До шорт-листа також потрапили компанія Нова пошта з проєктом Survived Parcels в номінації Best Crisis Management Campaign та компанія МХП з проєктом внутрішніх комунікацій Fostering TEAM RESILIENCE in times of war through Internal Communications.
Олена Плахова, директорка з управління репутацією групи компаній Нова пошта була представлена у шорт-листі номінації PR Leader of the Year.
Серед 64 заявок, які увійшли до короткого списку, журі присудило 29 статуеток, відзначаючи досконалість між кампаніями, агентствами та індивідуальні досягнення. Цього року на премію надійшли заявки з понад 20 країн, які оцінювала група з 13 міжнародних PR-експертів, які оцінювали роботи на креативність, вплив і ефективність. Процес суддівства був розроблений таким чином, щоб підтримувати чесність, запобігати конфліктам інтересів і забезпечувати різноманітне журі, яке представляє EMEA, APAC і LATAM.