Як пройшла презентація лімітованої партії NON STOP S.T.A.L.K.E.R. / Все новости / Главная

17 червня у мережі Сільпо був представлений унікальний напій NON STOP S.T.A.L.K.E.R., який був створений спеціально до виходу гри S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля. Презентація цього напою пройшла у форматі захоплюючого квесту. Засновниця oddee agency, Аліна Базар, розповідає про те, як це все сталося.

S.T.A.L.K.E.R. - неймовірно успішна українська геймінгова франшиза, створена компанією GSC Game World, що отримала натхнення від атмосфери Чорнобильської зони відчуження. Сюжет гри розгортається в альтернативній реальності, де після аварії на ЧАЕС у 1986 році сталася ще більш страшна катастрофа, спричинена експериментами вчених з Ноосферою та інформаційним полем Землі.

Трилогія гри вийшла у період з 2007 по 2009 роки і підкорила серця гравців з усього світу своєю моторошною естетикою та дуже реалістичним світом, населеним мутантами, аномаліями та сталкерами - відважними польовими дослідниками, що прагнуть розгадати секрети зони відчуження. Загалом, продажі всієї серії досягли 15 мільйонів копій. S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля - четверта гра франшизи, що має вдосконалену графіку та нові можливості. Розробники тримають багато деталей про гру в секреті, тож геймерів чекає багато цікавинок.

NON STOP S.T.A.L.K.E.R. - це обмежена колекційна версія енергетичного напою. Його об'єм - 0,5 літра, а смак - кавуновий. Дизайн банки повторює естетику комп'ютерної гри.

У віртуальному світі S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля також з'явиться віртуальна версія напою NON STOP, що буде впливати на персонажів так само, як у реальному житті: підвищувати швидкість руху та витривалість.

Такі співпраці між виробниками напоїв та ігор є хорошою традицією, особливо згадуючи, що саме в першій частині гри - S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля, що була випущена у 2007 році, вперше з'явився саме напій NON STOP. Енергетик можна було придбати від торговців, інших сталкерів або ж знайти у сховищах. Ця інтеграція тоді була тепло прийнята геймерами. А зараз, завдяки великому попиту, знайти брендований енергетик на полицях магазинів - це справжній квест.

Презентація нового напою відбулася у тематичному Сільпо, стилізованому під світ гри (Київ, Березнева 12 А). Для запуску була побудована спеціальна ігрова локація-фотозона, а відвідувачі мали можливість виграти призи з фірмовим мерчем NON STOP S.T.A.L.K.E.R. Для справжніх хардкорних прихильників гри був організований квест, в якому одного зі сталкерів отруїли, і іншим учасникам довелося знайти антидот - тематичний напій NON STOP.

Новий напій NON STOP S.T.A.L.K.E.R. став справжнім хітом, і його популярність вразила навіть виробників. З першого дня продажів, 17 червня, відвідувачі активно купували цей напій, і понад чотири тисячі банок розлетілись миттєво. Жага придбати цю лімітовану версію енергетичного напою була настільки велика, що деякі люди почали його перепродавати в Інтернеті.

На платформі OLX ціна за одну банку напою піднімалася до 400 - 600 гривень, хоча офіційна роздрібна ціна становила лише 39,99 гривні. Заради отримання цього ексклюзивного напою фанати гри не соромилися надсилати численні запити у соціальних мережах, розпитуючи, де можна було придбати NON STOP S.T.A.L.K.E.R.

«Ми очікували 100 — 200 людей на презентації, але прийшло понад 700. Люди масово приходили грати у квест, брати участь у конкурсах і, звісно, першими спробувати новинку. Нам ледве вдалося дати раду чергам у такому натовпі. Аккаунт NON STOP почали шаленими темпами відмічати в інстаграмі, було більше тисячі відміток в сториз за день. В певний момент нам навіть заблокували сторінку через підозру у спамі, а зараз нас завалюють повідомленнями іноземці, яким теж кортить спробувати новинку» — розповідають у oddee agency, яке долучилось до організації заходу.

Варта уваги й локація, яку спеціально вигадали та збудували для премʼєри.



«Декорація будувалася практично на 100% в нашій майстерні та, як конструктор Lego, збиралася уже безпосередньо на локації. Референси стін, труб, дерева бралися з реальних фото Припʼяті, оскільки хотілося передати оригінальну «застарілість». Хочемо зазначити, що під час виготовлення локації ми не використовували якихось спеціальних фарб або штукатурок — це все були звичайні матеріали. Та завдяки професійним художникам-постановникам, які багато років працюють в кіно, вдалося досягти потрібної фактури» — поділився художник-постановник Оганес Мелконян. 

Окрім того, на презентації були представлені незвичайні рекламні конструкції — бочки, які в точності повторюють бляшанки напою NON STOP S.T.A.L.K.E.R. Їх вручну розписала PolinaYuppi з групою художників. Незабаром буде створено ще дві сотні бочок NON STOP S.T.A.L.K.E.R. Вони з’являться в усіх точках продажу енергетика

Сьогодні енергетичний напій NON STOP S.T.A.L.K.E.R. представлений у супермаркетах Сільпо. Незабаром його можна буде придбати в інших великих мережах країни та за її межами. 




Похожие новости
Комментарии

comments powered by Disqus
Мы в социальных сетях: