GeoComply — один із найбільших світових розробників сервісів та програмного забезпечення у сфері кібербезпеки, що обслуговує таких гігантів як BBC, Viacom, Warner Bros та ін. і має представництва в Україні (м.Харків та Львів) на початку війни впровадила BCP, та наразі корегує свої OKRs. Що це все означає та які трансформації відбуваються у IT-розробника в Україні – про це далі в матеріалі.
Війна в Україні внесла свої корективи в роботу бізнесу. Один зі світових лідерів у сфері кібербезпеки GeoComply до початку повномасштабного вторгнення мав два українські офіси — в Харкові та, відкритий в середині лютого, у Львові. Після початку бойових дій компанії вдалося досить швидко скоригувати плани й повернути до роботи понад 80% своїх фахівців. Для цього українська команда разом із головним офісом розробила BCP (business continiuty plan) – план безперервності бізнесу.
«ВСР — це план, який має на меті забезпечити безпеку команди, безперервність бізнес-процесів клієнтів і самої компанії в форс-мажорних ситуаціях», - розказують в GeoComply. «Згідно з нашими розрахунками під час військових дій ми мали взяти за фундамент бізнесу дооблаштування офісу у Львові та відкриття нового простору у Варшаві. План заздалегідь тестували — відправляли фахівців разом з родинами, щоб виявити, які складнощі можуть виникнути в процесі релокейту. Business continuity plan став важливим компонентом функціонування бізнесу під час складних часів, який дійсно став у пригоді — з перших днів компанія сконцентрувалась на релокації фахівців та їхніх сімей у безпечні місця. З харківського офісу — до Львова, а потім до Варшави у Польщі», - розказують в GeoCcomply.
Окрім того, наразі компанія пропонує релокацію до Монреалю (Канада), що продиктовано насамперед бізнес-необхідністю. Для фахівців провели декілька вебінарів по особливостях життя, побуту та релокації до Канади.
Всі витрати на оформлення віз, юридичний супровід, переліт та тимчасову оренду житла GeoComply бере на себе. Також планується індексація компенсації для усіх фахівців до рівня доходу у відповідній провінції Канади.
Зміна OKRs для відновлення балансу
Як відмічає GeoComply плани команди будуються методом OKR — Objectives and Key Results. «Це така система цілепокладання у бізнесі, яка підкріплена стратегічною метою компанії. Суть системи полягає у постановці однієї або декількох амбітних цілей на квартал, півроку або рік. Така система дозволяє синхронізувати командні та індивідуальні цілі та забезпечити ефективний контроль над реалізацією поставлених завдань», - кажуть розробники.
Наприкінці 2021 року фахівці GeoComply виробили для себе OKR на наступний рік. Але, враховуючи ситуацію, зараз показники переглядають, щоб знайти баланс між підтримкою фахівців та виконанням зобов’язань перед клієнтами.
«Правда в тому, що ми можемо бути в різних командах і в різних проєктах, але всі ми пов’язані між собою, і ми завжди були потрібні один одному, і це ніколи не було так вірно, як зараз”, - заявляють в керівництві GeoComply.
Трансформація бренду
З огляду на події та нові плани, GeoComply також переживає трансформацію бренду. В основі бренду залишається безсумнівна впевненість клієнтів у кожній онлайн-взаємодії. Проте на зміну Build it Bigger, Build it Better, Build it Right приходять нові цінності компанії:
- There’s always a way.
- Together we can do more.
- Aim higher. Then higher.
- Act with integrity.
- For the greater good.
Це означає, що GeoComply не тільки прагне працювати над безпечним цифровим майбутнім, а й працювати заради більшого блага, бути силою добра та допомагати Україні у цей нелегкий час. Зокрема, велику увагу компанія приділяє соціальним ініціативам у напрямку Impact. Наразі глобальні зусилля компанії, а не тільки українського офісу, спрямовані на Україну, а саме на допомогу волонтерським організаціям. Особливо партнерам і проєктам, з якими були відносини раніше: допомога дітям-сиротам, дітям із малозабезпечених родин, а також дітям з інвалідністю, лікарні та профільні центри. «Ми з усіма тримаємо зв'язок і всіляко допомагаємо, де є можливість», - відмічають в Geocomply.
Довідка:
GeoComply – один з найбільших міжнародних розробників рішень для забезпечення кібербезпеки і попередження цифрового шахрайства з R&D офісом-партнером в Україні (м. Харків, відтепер і Львів). Заснована у 2011 році в Північній Америці. А з 2012 року співпрацює в Україні. Сьогодні до українського представництва залучено 160+ фахівців. Офіси GeoComply функціонують в Канаді, США та В’єтнамі, а відтепер і в Польщі.
Сервіси, які пропонує компанія, базуються на геолокаційних даних. За допомогою програмної продукції компанії за декілька секунд можна перевірити точність місця знаходження, зупинити користувача-шахрая чи попередити про підозрілу активність. Серед клієнтів розробника такі гіганти світового ринку як: BBC, Warner Bros, Viacom і Amazon Prime, Draft Kings та ін. ПЗ компанії встановлено на 400+ мільйонах пристроїв по всьому світу.