lifecell підсумовує фінансові та операційні результати за другий квартал 2022 року, демонструючи зростання доходу на 5.4% і EBITDA на 8.8% на річній основі. lifecell також повідомляє про чистий збиток і зменшення абонентської бази в 2 кварталі 2022 року через війну.
ДОХІД: у 2 кварталі 2022 р. дохід lifecell збільшився на 5.4% на річній основі — до 2,127.3 млн грн, порівняно з 2,017.8 млн грн у 2 кв. 2021 р., переважно завдяки вищому доходу від роумінгу і передачі даних.
EBITDA і МАРЖА EBITDA: у 2 кварталі 2022 р. показник EBITDA збільшився на 8.8% на річній основі — до 1,230.9 млн грн, як порівняти з 1,131.3 млн грн у 2 кв. 2021 р. У результаті маржа EBITDA у 2 кв. 2022 р. зросла до 57.9% проти 56.1% в аналогічному періоді 2021 р.
Це відбулося здебільшого завдяки заходам контролю над витратами, які впроваджував оператор lifecell.
КАПІТАЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ: у 2 кварталі 2022 р. капітальні інвестиції знизилися на 33.3% до 659.0 млн грн проти 988.1 млн грн у 2 кв. 2021 р.
ЧИСТИЙ ПРИБУТОК / (ЗБИТОК): у 2 кварталі 2022 р. lifecell зафіксував чистий збиток обсягом 27.4 млн грн, порівняно з 116.0 млн грн чистого прибутку у 2 кв. 2021 р. Причина збитку — знецінення активів, розташованих переважно на тимчасово окупованих територіях.
«Від початку російського вторгнення команда lifecell робить значний внесок у наближення перемоги. У середньому близько 9% з майже 9 тисяч сайтів оператора тимчасово не працюють. Щоб українці залишалися на зв'язку з близькими, наші інженери часом працюють під артилерійськими та ракетними обстрілами. Незважаючи на пошкодження обладнання та мільйонні збитки, lifecell продовжує інвестувати в розвиток мобільної мережі. Під час війни ми не припиняли модернізацію наявних базових станцій і будівництво нових у регіонах, де не було активних бойових дій. Станом на кінець червня по всій країні щодня працювало близько 82% магазинів lifecell. Ми обов'язково відновимо нашу інфраструктуру в усіх постраждалих регіонах країни, коли вони будуть звільнені. Ми віримо в Україну і ніколи не втомимося тримати мобільний фронт, наближаючи нашу спільну велику перемогу», — прокоментував Ісмет Язиджи, головний виконавчий директор lifecell.
АБОНЕНТСЬКА БАЗА: у 2 кварталі 2022 р. активна тримісячна абонентська база lifecell зменшилася на 5.6% на квартальній основі до 8.4 млн (проти 8.9 млн у 1 кв. 2022 р.) переважно через виїзд людей за кордон під час війни в країні. Активна тримісячна абонентська база 4.5G користувачів зросла на 7% на річній основі й становила 76 % від загальної кількості дата-користувачів станом на кінець 2 кварталу 2022 р.
Оператор lifecell продовжує демонструвати найвищий показник проникнення смартфонів в мережі, який на кінець 2 кв. 2022 р. становив 84,6 %.
ARPU & MOU: у звітному періоді активний тримісячний ARPU зріс на 1.1% в річному обчисленні та становив 82.8 грн проти минулорічного показника 81.9 грн у 2 кв. 2021 р. Водночас показник 12-місячного активного MoU зменшився за рік до 160.7 хвилин (проти 186.8 хвилин у 2 кв. 2021 р.).