Національний маркетплейс АЛЛО проаналізував продажі товарів партнерів маркетплейсу та продавця АЛЛО за вересень-жовтень 2022 року. У топі товарів, що купували українці, – генератори, зарядні станції та повербанки. Попит та обсяг продажів на них стрімко зріс, якщо порівнювати з аналогічним періодом минулого року.
Генератори
Обсяг продажів генераторів збільшилися у 10 разів у вересні 2022 року порівняно до вересня 2021 року. У жовтні стрибок трохи зменшився: перевищення обсягу продажів у цьому місяці становить п’ять разів. Середній чек загалом зріс на 82% та становив понад 30 тисяч гривень. Найбільш популярні моделі, які обирають українці, - це компактні генератори 2,5-2,8 кВт. Власники приватних будинків надають перевагу двопаливним генераторам, дизельним та бензиновим, 5,5 кВт та більше.
Наразі спостерігається дефіцит товару на ринку, адже українці стрімко почали купувати генератори та готуватися до відключення електроенергії, проте партнери маркетплейсу намагаються забезпечити наявність товару на складах та статус “Є в наявності” на картці товару.
Зарядні станції
Попит на зарядні станції з'явився саме під час війни, адже до війни споживачі користувалися повербанками. Середній чек зарядних станцій за 3-й квартал становить 28 тисяч гривень.
Повербанки
Обсяг продажів повербанків зріс у 10 разів у порівнянні з 2021 роком. Якщо в довоєнні часи мали популярність легкі компактні моделі, то наразі підвищений попит мають більш ємні, від 20000 mAh, які підходять для смартфонів, смарт годинників та планшетів. Середній чек за 3 квартал 2022 року становить 2 тисячі гривень.
Наразі товари категорії повербанки є в наявності в АЛЛО та на ринку в цілому, але через підвищений попит можливий дефіцит у листопаді та грудні.
«Попит на товари маркетплейсу АЛЛО під час війни сильно змінився. Наразі українці купують генератори, обігрівачі, ліхтарі, зарядні станції. Також продовжують купувати необхідну електроніку, товари для віддаленої роботи, навчання та побуту - ці категорії товарів не втрачають популярності, хоча загальний попит знизився. Продажі одягу, взуття, шкільної форми, дитячих товарів та іграшок впали на 90%. До грудня на генератори, сонячні панелі, повербанки буде спостерігатися дефіцит», – зазначає Наталія Панкратова, операційна директорка ГК “АЛЛО” та маркетплейсу allo.ua.
Партнерами національного маркетплейса АЛЛО є тисячі підприємців з усієї України. Вони продають товари у понад 3 тисячах категорій. На початку військового вторгнення рф попит впав на всі товари без винятку на 80-90%. Більшість партнерів маркетплейсу АЛЛО не працювали до квітня, але наразі роботу відновили понад 75% торговців.