Дедублікація – шлях до успіху: Як Gismart загрузив всі свої атрибуційні дані в Єдине джерело істини (SSOT) / Все новости / Главная

Передісторія

Gismart — провідний розробник і паблішер мобільних застосунків та ігор з широким портфоліо брендів та груп продуктів, що налічує понад 1 мільярд завантажень та 30 мільйонів щомісячних активних користувачів (MAU).

Gismart складається з низки суббрендів, які включають Music+ (музичні застосунки та утиліти), Woofz (продукти для дресирування собак), Wellness (портфоліо H&F), Superinstant (бренд соціальних онлайн-ігор) та Flime (студія з розробки казуальних ігор).

Хоча штаб-квартира Gismart знаходиться у Великій Британії, у них працює понад 300 фахівців по всій Європі у форматі віддаленої роботи. Нещодавно, у 2020 році, вони посіли 6-е місце в рейтингу найбільш швидкозростаючих компаній  в Європі, за версією Financial Times.

Виклики

Маючи такий великий і різноманітний портфель додатків, відділ аналітики та Business Intelligence (BI) Gismart зіткнувся з численними викликами, пов'язаними з даними.

Після змін в умовах та положеннях конфіденційності iOS 14 та різкого обмеження IDFA, Gismart тепер збирає свої атрибутивні дані з декількох різних джерел — таких як SKAdNetwork (SKAN) від Apple, імовірнісного моделювання, користувачів, які надали згоду на використання даних, та багатьох інших.

За наявності різних джерел атрибуції, кожне з яких має власні стандарти вимірювання, ставало дедалі важче отримати чітку, надійну картину ефективності кампанії.

Технологія SKAN, наприклад, показувала незначну кількість завантажень SKAN-атрибуцій, і майже не надавала доступу до вимірювання LTV та ROAS.

З іншого боку, SKAN також надавала анонімні дані, які було найлегше використовувати у формі когорти, показуючи більш-менш цілісну картину з більшістю джерел трафіку, на який Gismart купує свою рекламу.

Gismart намагався поратись з цим викликом внутрішніми силами, використовуючи статистичний метод, але виявив, що він був недостатньо об’єктивним аби покладатися на нього.

Команда зрозуміла, що їм потрібне рішення, яке б зібрало та об'єднало всі їхні розрізнені дані в консолідовану, стандартизовану та надійну форму. Інструмент, який би подолав проблему дублювання даних про встановлення, що виникає при використанні декількох джерел атрибуції.

Їм було потрібне рішення Єдиного джерела істини від AppsFlyer.

Рішення

Попередньо, Gismart вже працював з AppsFlyer як з партнером з мобільних вимірювань (MMP). Ця співпраця надала їм ранній доступ до бета-версії нового Єдиного джерела істини (SSOT) від AppsFlyer.

SSOT призначений для обробки дедублікації кількості користувачів, а згодом забезпечує чисті, цілісні та точні показники витрат, такі як eCPI та ROAS.

Єдине джерело істини дозволяє маркетологам отримувати дієві маркетингові інсайти. Завдяки дедублікації даних з низки агрегованих моделей, Gismart зміг подолати виклики не тільки iOS 14+, але і управління широким портфелем застосунків і продуктів.

Gismart додала SSOT до існуючого набору внутрішніх BI-інструментів і почала використовувати його наприкінці 2021 року.

Вплив

Всього через кілька місяців після впровадження SSOT, Gismart покращив моделювання ефективності залучення користувачів на 20% по всьому своєму портфоліо:

"SSOT - це чудове рішення, яке блискуче вирішує проблему дедублікації завантажень та випадків між SKAN та AppsFlyer атрибуцією. Завдяки SSOT ми можемо бачити максимально точні показники в розрізі медіа-джерела, кампанії та країни", - коментує Артем Казимирчик, керівник відділу аналітики та Business Intelligence (BI) Gismart.

Включивши SSOT до своєї системи SKAN, Gismart змогла видалити дублікати даних про випадки з набагато більшою ефективністю, ніж раніше. З такими вражаючими і миттєвими результатами вони швидко розгорнули інтеграцію SSOT у всіх застосунках свого портфоліо.

Наступні кроки

Як одна з найбільш швидкозростаючих компаній в Європі, Gismart має всі можливості для того щоб продовжувати свою бізнес-модель та додавати нові продукти до свого портфоліо.

З великою командою фахівців, що працюють віддалено по всій Європі, їх відділи аналитики і Business Intelligence (BI) повинні підтримувати швидкий і легкий доступ до надійних атрибутивних даних — незалежно від того, де, коли і з якою метою.

AppsFlyer продовжить тісно співпрацювати з Gismart, щоб забезпечити повну підтримку їхньої команди на кожному кроці, в рамках їх подальшого розширення та успіху.

 

Тэги:   Бизнес, Gismart

Похожие новости
Комментарии

comments powered by Disqus
Мы в социальных сетях: