За підтримки OntargIT американська компанія з Нью-Йорку Archidata Services впровадила Microsoft Dynamics 365 Sales. Компанія займається 3D-скануванням та автоматизованим проектуванням для архітектурної, інженерної та будівельної галузей.
Завдяки наявним бізнес-інструментам системи Dynamics 365 Sales оптимізує взаємовідносини працівників між собою та з клієнтами, і підвищує ефективність та якість усіх процесів продажу.
Тепер компанія має перспективне бізнес-рішення, яке інтегроване з сучасною хмарною телефонією та сервісами Microsoft 365 для забезпечення зручної роботи як для співробітників, так і для клієнтів.
Детальні результати
Прозорий процес продажу.
Інформація про ліда, його запити, нагадування про подальшу комунікацію та детальна взаємодія з менеджером зберігається в єдиній CRM-системі. Тепер за допомогою Dynamics 365 Sales менеджер може створювати персоналізовані листи-нагадування для лідів, за яких він відповідальний, використовуючи персональні шаблони. Ця функція допоможе укріпити взаємовідносини з компанією ще на початку шляху потенційного клієнта. В межах цього процесу компанія використовує можливості SharePoint та Microsoft Teams для зберігання та передачі даних між відділами та співробітниками. Також Archidata об’єднала наявні телефонні комунікації з CRM та середовищем Microsoft Teams (Microsoft Phone System, використовуючи послуги телефонного зв’язку від Microsoft).
Планування та управління проектами.
Проджект-менеджер отримує всю інформацію про проект та його деталі через сповіщення в Microsoft Teams, паралельно отримуючи доступ до папок з даними в Microsoft 365. Використовуючи Microsoft Lists, співробітники слідкують за усіма етапами проекту, ведуть статус роботи для всіх підрозділів та обмінюються усіма даними в одній системі.
Хмарні функції Microsoft Dynamics 365 Sales дозволяють командам співпрацювати в реальному часі та легко ділитися необхідними даними та результатами роботи над проектами між підрозділами.
Archidata отримала не просто систему, яка допомагає покращити процес продажу та взаємовідносини з реальними та потенційними клієнтам, але й покращила взаємодію співробітників в усіх підрозділах компанії.