50% українців не цікавляться кібербезпекою, 43% ніяк не захищають свої персональні дані / Все новости / Главная

Viber провів опитування серед українців і дізнався, якими методами вони користуються для захисту персональних даних в інтернеті, та чи стали краще розумітися на кібербезпеці за останній рік. В опитуванні в офіційному каналі Viber Україна взяли участь понад 50 тисяч користувачів.

Результати опитування показали, що 43% українців впевнені в захищеності своїх персональних даних в інтернеті та не вживають ніяких додаткових заходів. Інші 57% опитаних користуються додатковими методами: 11% мають антивірус на телефоні, ще 4% встановлюють його на комп’ютер, 9% вмикають двофакторну аутентифікацію для всіх акаунтів, 7% завантажують програми лише з офіційних сайтів. Також респонденти зазначили, що не діляться номером телефону задля захисту даних (8%). 6% українців встановлюють різні паролі, ще 4% — часто їх змінюють. Решта (8% опитаних) застосовують всі вищезазначені методи.

На питання “Якими методами захисту персональних даних ви користуєтеся?” відповіді розподілилися наступним чином:

  • Вірю, що все і так буде добре з моїми даними, тому нічим не користуюся — 43%;
  • Маю антивірус на телефоні — 11%;
  • Двофакторна аутентифікація всюди — 9%;
  • Ніде не ділюся своїм номером телефону — 8%;
  • Завантажую програми тільки з офіційних сайтів — 7%;
  • Використовую всюди різні паролі — 6%;
  • Часто змінюю паролі — 4%;
  • Маю антивірус на комп’ютері — 4%;
  • Усе вищезазначене, а то й більше — 8%.

Команда Rakuten Viber також запитала українців, чи стали вони більш обізнаними в кібербезпеці за останній рік. 50% респондентів не цікавляться цим питанням, натомість 21% роблять все, щоб поглибити свої знання. 17% опитаних не читали нічого на тему кібербезпеки протягом року для кращого розуміння. 12% українців впевнені, що знають достатньо: 6% добре розумілися на заходах безпеки й раніше, ще 6% відчутно покращили знання за останній рік.

Відповіді на питання “На вашу думку, чи стали ви краще розумітися на кібербезпеці за останній рік?” розподілилися таким чином:

  • Не цікавлюся цим питанням — 50%;
  • Скоріше так, роблю все для цього — 21%;
  • Скоріше ні, цілеспрямовано нічого не читав/-ла — 17%;
  • І раніше круто розумівся/-лася на цьому — 6%;
  • Дуже прокачався/-лася в цій темі, тепер можу лекції читати — 6%.

Примітка: методика дослідження – анонімне онлайн-опитування, n>50 000.

Rakuten Viber нагадує, що захист персональних даних та безпека користувачів у застосунку є ключовими пріоритетами команди месенджера. Саме тому чати та персональні дзвінки захищені наскрізним шифруванням за замовчуванням, що унеможливлює доступ до нього будь-яких третіх осіб. 

 

Похожие новости
Комментарии

comments powered by Disqus
Мы в социальных сетях: