Rakuten Viber дізнався, чи беруть українці слухавку від незнайомих номерів і чи перетелефонують у разі пропущеного виклику. В опитуванні в офіційному каналі Rakuten Viber Україна взяли участь близько 70 тисяч користувачів.
Результати опитування показали, що 56% українців насторожено ставляться до дзвінків з незнайомих номерів: 29% ніколи не беруть слухавку від невідомих контактів, ще 27% — тільки якщо очікують на виклик від курʼєра, магазину тощо. Решта 44% відповідають на дзвінки з незнайомих номерів.
Команда Rakuten Viber також запитала українців, як вони діятимуть у разі пропущеного виклику від невідомого контакта. Абсолютна більшість респондентів (67%) не робитимуть нічого й не перетелефонують. Близько чверті опитаних спершу перевірять номер: 14% користуються для цього спеціальними програмами, ще 9% шукають в інтернеті та месенджерах. Тільки 10% одразу перетелефонують у разі пропущеного дзвінка з невідомого номера.
На питання “Чи відповідаєте ви на дзвінки з незнайомих номерів” відповіді розподілилися наступним чином:
- Так — 44%;
- Ні — 29%;
- Тільки якщо очікую дзвінка з незнайомого номера (курʼєр, магазин тощо) — 27%.
Відповіді на питання “У вас пропущений з незнайомого номера. Ваші дії?” розподілилися таким чином:
- Нічого не зроблю і не перетелефоную — 67%;
- Скористаюся спеціальними програмами для перевірки номерів — 14%;
- Одразу перетелефоную — 10%;
- Спершу пошукаю в інтернеті та месенджерах, хто це — 9%.
Примітка: методика дослідження — анонімне онлайн-опитування, n>67 000. Ключова вікова група — 34-45 років, понад 50% респондентів віком до 45.