Технологічний інноватор HMD створює альтернативу смартфону – новий телефон, який дасть батькам можливість контролювати час, проведений дитиною за екраном смартфону, та у соціальних мережах.
Мета – зберегти психічне здоров'я наступного покоління за допомогою телефону, створеного спільно із батьками, для захисту своїх дітей і забезпечення кращого життєвого балансу.
Цифровий детокс – це те, з чим компанія HMD добре знайома. Саме вона очолила тренд на використання кнопкових телефонів, переосмисливши класику функціональних телефонів для сучасного споживача, який прагне омбемежити час, проведений за екраном смартфону та у соцмережах.
Зараз виробник телефонів прагне співпрацювати з батьками для спільного створення телефону та інших нових рішень, які слугуватимуть надійною заміною смартфонам, і дозволять батькам контролювати час, проведений дитиною за екраном смартфону та у соціальних мережах.
Сподіваємося, що новий пристрій також сподобається поколінню 2000-х, яке охоплене цифровим детоксом.
HMD також співпрацює з низкою експертів, учаниками кампанії та групами батьківської підтримки, щоб краще зрозуміти, які рішення насправді потрібні. Всі вони будуть залучені до глобальних вебінарів та форумів, щоб забезпечити співпрацю та співтворчість в рамках проекту "Кращий телефон" від HMD.
Ларс Зільбербауер, Маркетинговий директор HMD, сказав: "Проект "Кращий телефон" – це подорож до відкриття різноманітних рішень, які вирішують проблему цифрового перевантаження, забезпечуючи вибір і баланс. Наша мета – співпрацювати з батьками та експертами для розробки рішень, які дійсно відповідають потребам людей, стимулюючи інновації в цій сфері".
У рамках проекту “Кращий телефон” компанія HMD замовила нове глобальне дослідження, щоб отримати уявлення про дилеми, з якими стикаються батьки, коли мова заходить про їхніх дітей та використання смартфонів.
Результати дослідження показали, що 11 років – це середній вік, коли батьки вперше дають дитині смартфон, але багато хто зізнався, що хотів би почекати довше.
Всесвітнє опитування 10 000 батьків у Великобританії, США, Індії, Німеччині та Австралії показало, що більше половини респондентів шкодують про те, що дали дитині смартфон у такому ранньому віці. Третина опитаних вважають смартфон ключовою причиною негативного впливу девайсу на зміну особисості дитини. Постійно висловлюється занепокоєння щодо впливу на дітей додатків та соціальних мереж, які часто йдуть пліч-о-пліч зі смартфонами.
Приголомшливі 70% опитаних батьків визнали, що їхнє дитинство без смартфонів означало, що вони більше спілкувалися зі своєю сім'єю – однак, це час, якого не мають їхні діти: 55% кажуть, що використання телефонів їхніми дітьми є джерелом серйозних суперечок, а третина з них плакали через одержимість дитини телефоном.
Близько 64% опитаних батьків заявили, що використання смартфонів негативно впливає на сон їхніх дітей, 61% вважають, що це зменшує їхню фізичну активність, і більше половини (54%) стурбовані тим, що це зменшить час, який вони приділяють спілкуванню з друзями.
Оскільки більше половини батьків погоджуються з тим, що смартфони можуть позитивно впливати на їхніх дітей і приносити їм користь у навчанні, в тому числі дозволяючи їм підтримувати зв'язок з друзями, батьки явно стикаються з дилемою.
Технологічний інноватор HMD зараз намагається зрозуміти ці виклики і запропонувати набір нових інноваційних рішень, які можуть підійти батькам, їхнім дітям, поколінню 2000-х або будь-кому, хто шукає надійну альтернативу смартфону.
HMD також зацікавлений у співпраці з усіма, хто володіє цією темою і хотів би долучитися до створення змін та нових рішень. Зареєструватись можна за посиланням: https://www.hmd.com/en_int/better-phone-project.
Серед інших ключових висновків глобального опитування – майже 75% батьків побоюються, що смартфони наражають їхніх дітей на небезпеку в Інтернеті, причому більше половини з них визнали, що не знають, чим саме займаються їхні діти, коли користуються своїми телефонами.
Майже половина батьків вважає, що використання мобільних телефонів змінило особистість їхньої дитини, а третина стверджує, що через телефон у дитини з'явилися проблеми із зовнішністю.
Приклад Великої Британії: Елісон Вінсборо, заступниця директора школи в Дорсеті та її 12-річна донька Еді.
Елісон каже: "Прикро бачити, що діти не можуть просто жити своїм життям. Наприклад, вони не можуть просто бути на пляжі, не повідомляючи світові, де саме вони перебувають в Інтернеті. Або ви бачите дівчаток, які під впливом певних обставин підстриглися певним чином, наприклад, тому що вони побачили це в Інтернеті. Діти ніби мають отримувати схвалення від світу через висвітлення свого життя в онлайн“.
"Смартфони є джерелом суперечок через те, як можна інтерпретувати повідомлення, і потенціал для антагонізму, який би не виник при спілкуванні віч-на-віч”.
"Люди висловлюються набагато поспішніше, коли обмінюються повідомленнями, і люди говорять речі, які зазвичай не говорять, і вони більш палкі, ніж вони були б в іншому випадку”.
"Бували випадки, коли ми всією сім'єю висловлювалися в різкій формі, переписуючись за допомогою смартфона, чого б ми не зробили, якби розмовляли особисто”.
“Діти користуються смартфонами, щоб бути на зв'язку, так вони спілкуються. Все онлайн. Я б хотіла, щоб все повернулося на круги своя і щоб батьки мали більше контролю".
Еді розповідає: "Мені було 9 років, коли мені подарували мій перший смартфон, але до минулого року на ньому не було жодної програми для соціальних мереж, а тепер у мене є Snapchat, Instagram і профіль Tik Tok”.
"Мені подобається мій смартфон, тому що це спосіб зв'язку з моїми друзями. Мені подобається, що я завжди можу просто написати повідомлення другу і мені не потрібно чекати, поки я побачу його в школі”.
"Я проводжу більше часу зі своїм телефоном під час шкільних канікул, і можу сидіти в ньому годинами, гортаючи Tik Tok, обмінюючись повідомленнями”.
“Моє життя дійсно обертається навколо мого смартфона: коли я щось роблю, він завжди зі мною, і коли я нічого не роблю, він завжди зі мною! Без смартфона у мене було б більше свободи в тому сенсі, що я могла б вийти на вулицю і розважатися, а не фотографувати, і просто бути з однією людиною, не переписуючись паралельно з кількома іншими".
Джо Райрі, співзасновник організації "Дитинство без смартфонів": "Ми раді, що HMD прагне заповнити кричущу прогалину на ринку дитячих телефонів за допомогою цього проекту. Їхнє дослідження про дітей та смартфони є ще одним доказом того, в якому безвихідному становищі опинилися батьки сьогодні.
З цією проблемою щодня борються понад 100 000 батьків, які приєдналися до нашої спільноти з лютого, і ми знаємо, що її вирішення вимагає спільних зусиль – батьків, дітей, уряду та технологічних компаній.
Батьки в нашій спільноті вкрай занепокоєні тим, що телефон, який так подобається дітям, не призначений для того, щоб красти їхню увагу. Тому ми дуже раді співпрацювати з HMD, щоб допомогти визначити, яким має бути сучасний телефон, дружній до дітей".