На Дія.Освіта вийшли нові серіали про розвиток туризму та галузі гостинності / Все новости / Главная

У нових серіалах на Дія.Освіта можна дізнатися, як за допомогою привабливих туристичних локацій та якісного сервісу в галузі гостинності розвивати економіку регіонів і заохочувати українських та іноземних мандрівників дізнаватися більше про Україну.

Перші десятиліття незалежності промислові регіони вважали просунутішими та багатшими. Але тенденції змінюються — і громади поступово стають осередками культурного розвитку та залучають додаткові кошти до бюджету завдяки туризму.

Серіали «Як туристичні ініціативи змінюють громаду» та «Мистецтво готельного бізнесу» покликані підтримати цю хвилю і допоможуть фахівцям туристичної сфери та HoReCa, а також активістам громад здобути знання й інструменти, необхідні для надання якісних туристичних послуг і залучення інвестицій у свої регіони.

«Як туристичні ініціативи змінюють громади» містить шість серій про те:

  • як перетворити громаду на магніт для туристів і чому розвиток міських середовищ впливає на якість життя їх жителів;
  • що таке інвестиції та як залучати додаткові кошти в громаду;
  • як розвивати тревел-бренд території;
  • у чому роль гастрономічних особливостей регіону для розвитку туризму;
  • як налагодити співпрацю між комунальними підприємствами регіону та залучити їх до розвитку туризму;
  • як реалізувати туристичні ініціативи з обмеженими бюджетами.

Серед спікерів серіалу — відомі фахівці галузі, зокрема Голова Державного агентства розвитку туризму України Марʼяна Олеськів, народний депутат України Ігор Марчук, експерт з брендингу територій, представник Державного агентства розвитку туризму України Ігор Чава, а також ресторатор і шеф-кухар Євген Клопотенко.

Другий освітній серіал «Мистецтво готельного бізнесу» допоможе здобути знання про стандарти обслуговування в готельному бізнесі.

Кожна із шести серій присвячена важливим аспектам успішної взаємодії з гостями:

  • базі якісного сервісу в готелі та первинному завданню його персоналу;
  • функціоналу адміністраторів і бронистів, який зробить досвід гостей на 10 із 10;
  • правилам, як провести check-in та check-out за 30 секунд за допомогою технологій;
  • покроковому плану надання якісних основних та супутніх сервісів у готелі — від бронювання номера до вечері в ресторані;
  • моніторингу якості послуг та покращення сервісу за допомогою зворотного зв’язку клієнтів.

Спікерка серіалу — Ілона Ремігайло, експертка у сфері гостинності з багаторічним досвідом.

 

Похожие новости
Комментарии

comments powered by Disqus
Мы в социальных сетях: