У нових серіалах на Дія.Освіта можна дізнатися, як за допомогою привабливих туристичних локацій та якісного сервісу в галузі гостинності розвивати економіку регіонів і заохочувати українських та іноземних мандрівників дізнаватися більше про Україну.
Перші десятиліття незалежності промислові регіони вважали просунутішими та багатшими. Але тенденції змінюються — і громади поступово стають осередками культурного розвитку та залучають додаткові кошти до бюджету завдяки туризму.
Серіали «Як туристичні ініціативи змінюють громаду» та «Мистецтво готельного бізнесу» покликані підтримати цю хвилю і допоможуть фахівцям туристичної сфери та HoReCa, а також активістам громад здобути знання й інструменти, необхідні для надання якісних туристичних послуг і залучення інвестицій у свої регіони.
«Як туристичні ініціативи змінюють громади» містить шість серій про те:
- як перетворити громаду на магніт для туристів і чому розвиток міських середовищ впливає на якість життя їх жителів;
- що таке інвестиції та як залучати додаткові кошти в громаду;
- як розвивати тревел-бренд території;
- у чому роль гастрономічних особливостей регіону для розвитку туризму;
- як налагодити співпрацю між комунальними підприємствами регіону та залучити їх до розвитку туризму;
- як реалізувати туристичні ініціативи з обмеженими бюджетами.
Серед спікерів серіалу — відомі фахівці галузі, зокрема Голова Державного агентства розвитку туризму України Марʼяна Олеськів, народний депутат України Ігор Марчук, експерт з брендингу територій, представник Державного агентства розвитку туризму України Ігор Чава, а також ресторатор і шеф-кухар Євген Клопотенко.
Другий освітній серіал «Мистецтво готельного бізнесу» допоможе здобути знання про стандарти обслуговування в готельному бізнесі.
Кожна із шести серій присвячена важливим аспектам успішної взаємодії з гостями:
- базі якісного сервісу в готелі та первинному завданню його персоналу;
- функціоналу адміністраторів і бронистів, який зробить досвід гостей на 10 із 10;
- правилам, як провести check-in та check-out за 30 секунд за допомогою технологій;
- покроковому плану надання якісних основних та супутніх сервісів у готелі — від бронювання номера до вечері в ресторані;
- моніторингу якості послуг та покращення сервісу за допомогою зворотного зв’язку клієнтів.
Спікерка серіалу — Ілона Ремігайло, експертка у сфері гостинності з багаторічним досвідом.