Як ШІ-технології допомагають пітчити ідеї та оптимізувати бізнес / Все новости / Главная

Якщо вам доводиться презентувати проєкти чи вести перемовини, вміння переконливо говорити – ваш головний скіл. Щоб його прокачати, більше не потрібно репетирувати перед дзеркалом, спілкуватися з уявним опонентом або вести діалоги з чатом GPT. Тепер можна скористатися VR-симулятором, який допоможе поліпшити комунікативні навички.

Кожен новий день наближає нас до світу, де панують ШІ та цифрові сервіси. Зрештою, вони перестануть бути чимось екзотичним і щільно інтегруються в повсякденні рутини – допомагатимуть у роботі, навчанні та побутових справах.

Не тільки для розваги

Креативні агенції також дедалі більше клієнтських запитів вирішують, залучаючи діджитальні інструменти. Наприклад, нещодавно Havas Digital Kyiv разом з CTRL/ART/D на замовлення американського міністра з охорони здоров’я Ксав'є Бекеррі створили симулятор комунікативного тренінгу, який працює у віртуальній реальності. Ця імерсивна платформа допомагає користувачам практикувати й поліпшувати навички міжособистісного та ділового спілкування. Вона імітує реальні сценарії, створюючи контрольоване інтерактивне середовище для взаємодії з різними комунікаційними стратегіями. Технічно додаток сумісний з Oculus Meta Quest 2 і 3 та Apple Vision Pro.

Щоб скористатися симулятором, треба вдягти VR-гарнітуру, викликати один із двох аватарів-NPC, обрати середовище спілкування (кімната для переговорів чи ліфт бізнес-центру), тему для розмови та рівень складності. Наразі доступні два аватари: перший має реальний прототип –самого замовника додатку, міністра Бекеррі, другий – вигадана персонажка Ксенія.

Технічна складова

На етапі розробки команда створила дизайн обличчя й тіла аватарів. Потім зробили детальні 3D-моделі, додали їм текстури. Далі моделей анімували та наділили здатністю виражати емоції. Так вдалося отримати по-справжньому реалістичних співрозмовників. Окремо передбачена кастомізація, щоб користувачі могли змінити віртуальних співрозмовників залежно до своїх потреб.

Обидва аватари мають комунікаційну модель на базі штучного інтелекту, тому вони будують відповіді в режимі реального часу, спираючись на репліки користувача. Така технологія дозволяє створювати безліч варіантів розгортання діалогу, де кожна наступна спроба поговорити не схожа на попередню. Загалом фахівці розробили понад 100 комунікативних сценаріїв.

Майже як людина

У додаток вбудоване відстеження голосу та руху користувача. Також є функція зворотного зв'язку. За ефект непередбачуваності розмови відповідає ШІ. Все це дозволяє налаштувати органічну взаємодію з аватарами й отримати якісний аналіз ефективності спілкування користувача з NPC. Фактично додаток не тільки дозволяє тренуватися в різних комунікативних сценаріях, а й показує динаміку поліпшення навичок співрозмовника.

Перспективи використання

Як кожен хороший продукт, симулятор виявився мультитулом, бо розумні аватари можна інтегрувати в будь-який сервіс. Серед очевидних сфер використання:

  • обслуговування клієнтів – як менеджерів цілодобової служби підтримки, які володіють кількома мовами. Такі ШІ-фахівці даватимуть логічні та точні відповіді на типові запитання, зменшуючи ймовірність людської помилки.
  • маркетинг та продажі – як генератори лідів (ШІ-аватари взаємодіятимуть із потенційними клієнтами, а лише потім передаватимуть їх «живим» торговим представникам) або консультанти по продукту.
  • навчання співробітників – як «тренажер» для розвитку комунікативних навичок будь-якої команди.

Серед іншого, використання можливостей штучного інтелекту здатне суттєво покращити імідж компанії – репрезентувати її як прогресивну й сучасну. Це гарантує конкурентні переваги в ринку, допоможе оптимізувати рутинні комунікації.

 

Похожие новости
Комментарии

comments powered by Disqus
Мы в социальных сетях: