TikTok вперше потрапив у топ найпопулярніших сайтів України / Все новости / Главная

У липні серед українців дещо знизився інтерес до ecommerce майданчиків — Olx.ua та Rozetka.com.ua, Prom.ua та Epicentrk.ua втратили в охопленні попри приріст впродовж минулих місяців. Про це свідчать дані проєкту Kantar CMeter.

Натомість відбулися зміни активності користувачів в соціальних мережах та месенджерах. Facebook.cоm вперше з початку 2022 року повернувся на третю позицію в рейтингу найпопулярніших сайтів. Instagram.cоm з невеликою різницею в охопленні обігнав Telegram.оrg, посунувши месенджер на 10-ту сходинку.

Водночас Tiktok.cоm у липні подолав 9 позицій та вперше увійшов в ТОП-25 сайтів. Тож сервісу для створення та перегляду коротких відео вдалося здобути прихильність й серед користувачів десктопних пристроїв.

Зміни тарифів на газ та тепло підвищили інтерес до сервісу My.gas.ua, який опинився на 19-тій сходинці.

Перегляд фільмів залишається улюбленим та найбільш доступним наразі способом відпочинку для більшості українських інтернет-користувачів. Одразу три онлайн-кінотеатри ввійшли в ТОП-25: Kinogo.zone (18-та сходинка), Rezka.ag (22-га сходинка) та Filmix.ac (25-та сходинка).

Дані Kantar CMeter, desktop і mobile інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000

Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:

Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти.

Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі.

User-centric- панель, респонденти зі встановленими плагінами у браузерах та додатками Kantar на телефонах, що поряд зі стандартними показниками (перегляди сторінок, охоплення, соціально-демографічні показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом.

Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.

 

Похожие новости
Комментарии

comments powered by Disqus
Мы в социальных сетях: