Кількість абонентів lifecell, які сплачують за комунальні та різноманітні онлайн сервіси, а також переказують кошти на банківські картки через платіжну систему Paycell, зростає під час війни.
lifecell бачить значний потенціал в мобільних платежах, саме тому активно розвиває фінансові послуги. Під час широкомасштабного вторгнення попит на послуги переказу коштів з мобільного рахунку на банківську картку та оплата різноманітних онлайн-послуг лише зростали. У листопаді середня кількість транзакцій по сервісу “Платежі Paycell” становила близько 70 тис., а сума таких операцій на 50% більше, ніж минулоріч.
Для зручності здійснення платежів в червні 2022 року було запущено мобільний застосунок на операційних системах iOS та Android, а вже на кінець листопада кількість його завантажень становила більше 66 тисяч разів.
За статистикою Paycell, найбільше платежами користуються мешканці міст і невеликих населених пунктів. Найчастіше Paycell використовують для таких операцій:
- Виведення коштів з мобільного рахунку на банківську картку;
- Погашення кредитів;
- Поповнення рахунку в іграх;
- Сплата послуг мобільного зв’язку;
- Сплата проїзду в громадському транспорті (SMS-квиток);
- Оплата послуг інтернет-провайдерів й телебачення;
- Сплата рахунків комунальних платежів.
Через Paycell можна сплачувати понад 1000 послуг з мобільного рахунку без банківської картки, а також за необхідності переказувати гроші на банківську картку. Скористатися послугою можна завантаживши застосунок за посиланням.
Під час широкомасштабного вторгнення в платежах Paycell було додано можливість переказати кошти з мобільного балансу на користь БФ «Повернись живим» та «Підтримка ЗСУ», через які наші абоненти передали десятки тисяч гривень на підтримку української армії.
lifecell активно розвиває фінансові послуги і підтримує позитивні зміни в законодавстві, які їх регулюють, базуючись на успішно реалізованому досвіді групи (материнської компанії) Turkcell