На підтримку державної ініціативи Група компаній Tolk у 2022 році відкрила у власних центрах обслуговування клієнтів “Пункти Незламності відповідального бізнесу”. Там, під час відключень електроенергії через ворожі атаки на енергосистему України, відвідувачі завжди могли зарядити свої гаджети, скористатися інтернетом та просто зігрітися гарячим чаєм зі смаколиками.
Зараз, завдяки героїчній праці енергетиків та захисту ЗСУ, процес постачання електроенергії стабілізувався, і держава ініціювала згортання таких пунктів по Україні, переводячи їх у режим “готові до роботи”. Група Tolk доєднується до загального вектору, при цьому залишає двері своїх пунктів незламності відкритими для тих, хто потребуватиме підтримки.
“Ми, як соціально відповідальний бізнес, вирішили продовжити надання додаткових послуг нашим клієнтам й просто відвідувачам. Всі вони, як й раніше, можуть безплатно скористатися інтернетом, зарядити свої мобільні телефони та павербанки, відправити допис рідним й навіть віддалено повчитись або попрацювати у комфортних умовах”, – відзначив СЕО Групи Tolk Володимир Крупко.
Наразі “Пункти Незламності відповідального бізнесу” працюють у 8 центрах обслуговування клієнтів Групи Tolk. Чотири у Волинській області – Луцькому, Ковельському, Маневицькому та Нововолинському центрах та чотири у Закарпатті – в Ужгородському, Мукачівському, Хустському та Тячівському (у місті Рахів) ЦОКах.
Усі витрати з функціонування пунктів та надання послуг для відвідувачів взяли на себе компанії Групи. Пункти працюють за графіком роботи ЦОКів.