Як стати таргетологом чи мобільним фотографом: освітні серіали від Мінцифри / Все новости / Главная

За даними Statista, до 2027 року кількість інтернет-користувачів у світі збільшиться приблизно до 6 мільярдів. Це створює зростаючий попит на кваліфікованих digital-маркетологів у найближчі роки. Динамічна природа цієї галузі вимагає постійного навчання та поглиблення знань. Щоб допомогти тим, хто прагне розвиватися в цій сфері, Мінцифра спільно з практичною школою комунікацій Bazilik представляють чотири освітні серіали, які дозволять розвивати актуальні навички та підвищити привабливість резюме шляхом отримання сертифікатів платформи Дія.Освіта.

Унікальні освітні серіали розкривають такі професії, як "Мобільний фотограф", "SMM-спеціаліст", "Менеджер у Google Ads" та "Таргетолог". Кожен із серіалів висвітлює важливі аспекти та правила використання сучасних digital-інструментів, що допоможе створювати якісний контент та ефективну рекламу у соціальних мережах, на платформі Google Ads, а також підвищити професійний рівень фотографії на мобільних пристроях.

Освітній серіал «Мобільний фотограф»

Про те, як заробляти, знімаючи тільки на телефон. Про різницю між студійними, стоковими та портретними фото. А ще — про правила зйомки на смартфон та як фотографувати так, щоб моделі собі подобалися. Запрошений експерт — Антон Ткаченко, викладач курсу «Мобільна фотографія» в Bazilik, блогер, контент-мейкер.

Переглянути: https://osvita.diia.gov.ua/courses/mobile-photographer

Освітній серіал «SMM-спеціаліст»

Про те, як від якісної стратегії в соцмережах залежить успіх усього бізнесу. Чому важливо говорити однією мовою із цільовою аудиторією? Чим особлива робота з лідерами думок? Пояснює Олексій Міллер, операційний директор креативної агенції Banda за напрямом соціальних мереж та брендингового контенту.

Переглянути: https://osvita.diia.gov.ua/courses/smm-specialist

Освітній серіал «Менеджер у Google Ads»

Про те, як бути другом з Google і використовувати всі можливості його рекламних інструментів. Від того, як створити акаунт у Google Ads, до ретельного добору слів для кожного рекламного оголошення. Розповідає експерт Дмитро Кудінов, CEO inseed.marketing. Має 12 років досвіду в діджитал-маркетингу.

Переглянути: https://osvita.diia.gov.ua/courses/google-ads-manager

Освітній серіал «Таргетолог»

Про те, як налаштовувати з нуля рекламу через Facebook Ads Manager. Чому важливо розуміти структуру рекламного кабінету та яка мета кожної з рекламних цілей Facebook Ads? Діляться експертки Олександра Мелешко, спеціалістка з digital-маркетингу з міжнародним досвідом, тимлідер в рекламній агенції Target Tigra, лекторка в практичній школі комунікацій Bazilik, та Олександра Олійник, експертка з digital-маркетингу з міжнародним досвідом, тимлідер в агенції Target Tigra.

Переглянути: https://osvita.diia.gov.ua/courses/targetologist

Після перегляду освітніх серіалів можна пройти симулятори професій і відповісти на практичні запитання експертів.

  1. Симулятор «Мобільний фотограф»: https://osvita.diia.gov.ua/simulators/mobile-photographer-simulator
  2. Симулятор «SMM-спеціаліст»: https://osvita.diia.gov.ua/simulators/smm-specialist-simulator
  3. Симулятор «Менеджер у Google Ads»: https://osvita.diia.gov.ua/simulators/manager-ga-simulator
  4. Симулятор «Таргетолог»: https://osvita.diia.gov.ua/simulators/targetologist-simulator

 

Похожие новости
Комментарии

comments powered by Disqus
Мы в социальных сетях: