Компанія LG Electronics (LG) провела свою першу пресконференцію на IAA MOBILITY, одному з найбільших у світі щорічних заходів сектору мобільності. Виступаючи на головній сцені (зал A1) виставкового центру Мессе-Мюнхен, генеральний директор LG Вільям Чо поділився поглядами компанії на майбутнє індустрії мобільності та представив бачення необхідності важливих змін у всій екосистемі мобільності — мета, що є відсилкою до теми пресконференції LG: «Беремо «життя хороше» в дорогу».
У липні цього року LG оголосила про наміри стати «компанією, що розробляє розумні побутові рішення» з метою поєднати та розширити клієнтський досвід у всіх сферах життя. Згодом компанія випустила ThinQ UP 2.0, інноваційну розробку, що встановлює між побутовою технікою ультразв'язок для кращого способу життя. Сьогодні компанія представила унікальне й надихаюче бачення майбутнього клієнтського досвіду мобільності.
Оскільки автомобільна промисловість стрімко переходить на електрифікацію та автономне водіння, LG має неймовірну можливість створити нову цінність для споживачів. Автомобіль незабаром стане не лише засобом пересування, а й простором, що пропонує розширений та диференційований клієнтський досвід.
«Компанія LG провела в бізнесі, орієнтованому на споживачів, приблизно 70 років. За цей час ми отримали глибоке розуміння клієнтів зі всього світу та їхніх життєвих просторів, невпинно відшукуючи нові ідеї та тренди, що згодом розвинулися до різноманітних інновацій у галузі споживчої електроніки, — поділився генеральний директор Вільям Чо. — Завдяки нашим багатим знанням і досвіду в цій галузі ми раді представити наш новий погляд на мобільність».
Інтуїтивність і досвід, що закладені в основу товарів та послуг, орієнтованих на клієнтський досвід, сприяли швидкому зростанню компанії LG Vehicle component Solutions (VS). Регулярно інвестуючи в компанію VS протягом останнього десятиліття, LG успішно розширила бізнес на ринку автомобільних компонентів та рішень.
За даними дослідницької фірми Strategy Analytics, минулого року компанія LG займала найбільшу частку світового ринку автомобільної телематики — 23,3%. А з 2021 року компанія займає двозначну частку в сегменті аудіо, відео та навігації (AVN). Такі результати можна пояснити визнанням і довірою, якими компанію VS удостоїли великі автовиробники за її диференційовані продукти та послуги.
Alpha-able: майбутня тема досвіду мобільності, зосереджена на клієнтському досвіді
Компанія LG нещодавно провела експеримент та створила середовище, призначене для імітації інтер’єру справжнього автономного автомобіля. Висновки показали, що більшість людей сприймають автономний транспортний засіб як ексклюзивний та приватний простір, що надає їм повну свободу робити те, що вони хочуть, як-от грати, працювати чи проводити трохи часу наодинці. Більш глибокі опитування показують, що нині водії мають схожі погляди на свої транспортні засоби та час, який вони в них проводять: 72% погоджуються, що поїздки на автомобілі — це насамперед час для відпочинку, а 43% називають салон автомобіля важливим особистим простором.
З огляду на відгуки споживачів, LG переосмислила автомобіль як «персоналізовану цифрову печеру» та розробила три теми взаємодії з клієнтами — Transformable, Explorable та Relaxable (з англ.: та, що трансформується, досліджується та розслабляє) — аби допомогти реалізувати своє бачення мобільності майбутнього. У сукупності теми відомі як Alpha-able, інтерпретація компанії щодо того, як зробити будь-що можливим.
Досвід з Transformable (досвід трансформації): середовище, що пристосовується до потреб користувачів
LG вважає, що простір всередині транспортного засобу повинен мати змогу фізично трансформуватися відповідно до різних ситуацій або цілей, перетворюючись на ресторан, де можна поїсти, на офіс для роботи чи навіть на кінотеатр на колесах. Щоб уможливити трансформацію, простір у салоні автомобіля стане більш гнучким, пропонуючи унікальні враження, що відповідають очікуванням пасажирів і навіть перевищують їх. Цю концепцію втілять в життя завдяки інноваційним рішенням LG для дисплеїв, зокрема прозорим, гнучким і рухомим дисплеям у різноманітних форм-факторах, а також за допомогою неперевершених технологій побутової техніки.
Досвід з Explorable (досвід дослідження): переосмислення простору в автомобілі за допомогою вмісту
На думку LG, автомобіль майбутнього повинен розуміти унікальний контекст кожної подорожі, враховуючи пункт призначення, тривалість подорожі та інші змінні, щоб реалізувати розумнішу подорож разом зі спеціальними рекомендаціями щодо вмісту та навіть більше. Компанія переконана, що поєднання передового штучного інтелекту (AI) з технологією eXtended Reality (XR) незабаром допоможе їй розблокувати досвід Explorable.
Удосконалений штучний інтелект компанії підніме досвід мобільності на нову висоту за допомогою інтерактивних голосових помічників у транспортному засобі, що враховують тривалість поїздки та пункт призначення, коли рекомендують пасажирам контент, забезпечуючи відповідні опції, якими можна насолодитися протягом передбаченого часу в дорозі. Крім того, за допомогою технології доповненої реальності (AR) та лобового скла з прозорим OLED-дисплеєм LG, пасажири можуть перенестися з поточного місця розташування в зовсім інше місто, або ж повністю змінити зовнішній вигляд салону.
Досвід з Relaxable (досвід розслаблення): більше комфорту
Нарешті, досвід Relaxable використовуватиме передові технології та підключені послуги LG, щоб допомогти споживачам розслабитися та знайти час для себе. Вони ладні насолодитися прекрасним віртуальним садом і подихати свіжим повітрям посеред пожвавленого міста, отримати зігріваючий масаж у власному сидінні під заспокійливу музику чи провести сеанс терапії зі штучним інтелектом, аби по поличках розкласти свій день. Такі заспокійливі застосунки мобільності уможливили завдяки обширному ноу-хау LG у сфері побутової техніки, дисплеїв, цифрового здоров’я та інших бізнес-сфер, пов’язаних зі споживачами.
Три теми досвіду, що складають Alpha-able, стануть основою майбутнього досвіду мобільних клієнтів LG. Досвід, узгоджений під кожну тему, що вирізняє LG серед конкурентів, реалізують за допомогою інноваційних технологій, послуг та контенту компанії, орієнтованих на споживачів.
Три ключові напрямки бізнесу електромобілів в еру ПВТЗ
Індустрія мобільності наразі прискорюється до ери програмно визначених транспортних засобів (ПВТЗ). Високоскладні електронні пристрої ПВТЗ принесуть клієнтам новий досвід у надзвичайно адаптованих рухомих просторах, що виходять далеко за межі всього, що існує нині. Для підготовки до цієї ери, що швидко наближається, LG розробляє індивідуальні конструкції, щоб сприяти диференційованому досвіду клієнтів у майбутньому середовищі мобільності.
Мобільний бізнес LG зосереджений на трьох головних напрямках: автомобільні інформаційно-розважальні системи виробництва компанії VS; системи електричної трансмісії, розроблені LG Magna e-Powertrain (LG Magna), — спільним підприємством LG та Magna International; і системи освітлення транспортних засобів, розроблені дочірньою компанією LG, — ZKW Group. Завдяки різноманітним підрозділам LG володіє значною силою у провідних технологіях, що визначатимуть мобільність майбутнього.
Інформаційно-розважальна система одночасно надає пасажирам інформацію, пов’язану з керуванням автомобілем, і варіанти розваг. LG надасть комплексні мобільні рішення, щоб задовольнити зростаючі потреби ери ПВТЗ та дозволити клієнтам насолоджуватися оптимізованими можливостями мобільності, використовуючи декілька своїх передових технологій, таких як телематичні системи, здатні передавати високошвидкісні дані великого обсягу, цифрові інтерфейси, як-от Digital Cockpit, а також великі дані та хмарні рішення, що можуть аналізувати точки даних, створені транспортним засобом.
З метою підвищити продуктивність електричної трансмісії для електромобілів (EV) і розширити доступність продукції, LG Magna планує збудувати нове виробництво в Мішколаці, Угорщина. Споруда площею 26 400 квадратних метрів стане першим виробничим підприємством LG Magna в Європі і, як очікується, допоможе збільшити присутність LG на європейському автомобільному ринку.
Розширення бачення мобільності завдяки рішенням для зарядки електромобілів
Очікується, що бізнес із зарядки електромобілів зміцнить майбутню екосистему мобільності LG. У рамках стратегії забезпечення оптимального досвіду мобільності, що охоплює як автомобільні, так і неавтомобільні зони, минулого року LG придбала HiEV Charger, що володіє базовою технологією зарядного пристрою для електромобілів. Також передбачають синергію з бізнесом акумуляторів у LG Group, що швидко розвиватиметься в найближчі роки.
Щоб задовольнити зростаючий попит у секторі мобільності майбутнього, HiEV Charger представила чотири типи зарядних пристроїв для електромобілів, що усувають слабкі сторони існуючих рішень, відображаючи відгуки споживачів і нові потреби. Нові продукти відрізняються підвищеною зручністю завдяки застосуванню світлодіодних дисплеїв, що сповіщають про стан пристрою та пропонують інтуїтивно зрозуміле сенсорне керування. Нові зарядні пристрої також оснащені широким набором функцій для підвищення безпеки, таких як захист від води та пилу, електричний і тепловий захист під час процесу заряджання, а також забезпечують просте керування шляхом виявлення блоку роз’єму та дистанційного оновлення.
LG прагне розширити бізнес із зарядки електромобілів, застосовуючи можливості у виробництві, контролі якості, післяпродажному обслуговуванні та управлінні ланцюгом поставок, щоб покращити досвід зарядки для споживачів.
«Ми твердо переконані, що майбутня мобільність має зосереджуватися на тому, щоб забезпечувати інший рівень обслуговування клієнтів. Компанія LG з інноваційними мобільними рішеннями більш ніж віддана цій важливій місії, – підсумував генеральний директор Чо. — Оскільки ми прагнемо відкрити майбутнє мобільності, ми запрошуємо всіх лідерів галузі приєднатися до нас у цій захоплюючій та важливій подорожі».
Відео пресконференції можна переглянути на YouTube-каналі LG Global (www.youtube.com/GlobalLG).