Українська компанія WePlay Studios працює над продакшном американського шоу NFL Tuesday Night Gaming / Все новости / Главная

NFL Tuesday Night Gaming – популярне американське геймінг-шоу, засноване Національною футбольною лігою США (NFL) та Enthusiast Gaming. Щотижня гравці NFL разом із відомими на весь світ геймінг-інфлюенсерами змагаються, аби визначити, хто насправді кращий у комп’ютерних іграх. Проєкт був запущений у 2022 році, а восени цього року був продовжений на другий сезон.

Українська компанія WePlay Studios відповідає за технічну реалізацію NFL Tuesday Night Gaming у межах співпраці з Enthusiast Gaming. Команда проєкту складається виключно з українських спеціалістів, які як на локації у Лос-Анджелесі, США, так і віддалено з Києва працюють над продакшном шоу.

Компанія раніше вже відповідала за продюсування пілотного сезону NFL Tuesday Night Gaming. За продакшн першого сезону проєкту WePlay Studios отримала нагороду MUSE Creative Awards у двох категоріях – «Відео на спортивну тематику» та «Розважальне відео».

У роботі над NFL Tuesday Night Gaming WePlay Studios розробила контент-стратегію та план реалізації проєкту, запровадивши підхід до створення контенту з фокусом на учасників шоу. Щоб аудиторія отримала від перегляду лише найкращі враження, була вдосконалена візуальна графіка, аби вона виглядала виразніше. Команда WePlay допрацювала AR/XR віджети для трансляцій, аби досягти ефекту фізичної присутності всіх учасників на сцені – навіть якщо вони знаходяться у сотнях кілометрів від знімального майданчика. Щоб передати атмосферу спортивного змагання, продакшн-команда спеціально для NFL Tuesday Night Gaming розробила декорації та дизайн сцени, що поєднує стиль американського футболу та геймінг-культури.

«У цьому сезоні ми з Enthusiast Gaming хочемо створювати більше культового контенту, який дозволить глядачам дізнатись більше про своїх кумирів зі світу спорту та геймінгу. У перерві між сезонами NFL TNG ми не гаяли часу – відпрацьовували рішення та технології, що здатні стерти межу між офлайн- та онлайн-світами. Наші фахівці готові дивувати та доводити, що українські продакшн-компанії – одні з найсильніших гравців ринку», – коментує Максим Білоногов, генеральний продюсер і chief visionary officer WePlay Studios.

«WePlay Studios не лише надає топові послуги з продакшну, а й демонструє неперевершену креативність та щире прагнення до досконалості. Я радий, що у другому сезоні вони знову з нами як офіційний продакшн-партнер – NFL TNG. Разом ми створюємо щось особливе», – зауважив Метт Гудмен, виконавчий віцепрезидент Enthusiast Gaming із питань  стратегічних партнерств.

Джерело: Пресслужба WePlay Studios

 

Тэги:   Видеоигры

Похожие новости
Комментарии

comments powered by Disqus
Мы в социальных сетях: