Rakuten Viber почав тестування функції для захисту від спаму та шахраїв. Завдяки новій функції “Ідентифікація абонентів” користувачі Viber бачитимуть спеціальне повідомлення від Viber під час дзвінків з незнайомих номерів. Повідомлення міститиме індикатор безпеки дзвінку: дзвінки маркуватимуться як потенційно спамні чи безпечні. Оцінивши імовірність спаму, користувач зможе відповісти на дзвінок або відхилити його.
Індикатор імовірності спаму визначатиметься внутрішньою системою на основі численних факторів, включаючи попередні повідомлення про спам-дзвінки від інших користувачів Viber. Rakuten Viber заохочує повідомляти про спам-дзвінки, натискаючи відповідну кнопку “Скарга” – це допомагає покращувати роботу системи та захищати інших від спаму.
Функція наразі знаходиться на стадії тестування, протягом наступних тижнів вона поступово стане доступна користувачам Viber на пристроях Android з версією Viber 21.1 та вище. Функція буде безкоштовною для всіх користувачів.
Захист від спаму з функцією “Ідентифікація абонентів” є наступним кроком Rakuten Viber у розвитку функцій безпеки. Нагадуємо про інші функції для безпеки та приватності, які вже є у Viber:
- Наскрізне шифрування.
Всі чати та персональні дзвінки у Viber захищені наскрізним шифруванням з першого до останнього повідомлення за замовчуванням. Ключі дешифрування до чатів та дзвінків зберігаються лише на пристроях користувачів: повідомлення неможливо перехопити й прочитати, вони розшифровуються тільки на пристроях співрозмовників. Будь-які інші особи, навіть співробітники Viber, не мають доступу до цих ключів, тому дзвінки та повідомлення можуть бути прочитані або прослухані лише учасниками діалогу.
- Двоетапна авторизація.
Захист облікового запису за допомогою електронної пошти та PIN-коду стане перепоною на шляху шахраїв, якщо телефон потрапить до них в руки. Крім того, з двоетапною перевіркою лише ви зможете створити обліковий запис Viber зі своїм номером телефону.
- Захист важливих чатів PIN-кодом.
Якщо існує ризик потрапляння телефону до чужих рук, слід захистити важливі переписки PIN-кодом. Таким чином, коли третя особа розблокує девайс і отримає доступ до акаунту Viber, ці чати не будуть виявлені та прочитані.
- Зникомі повідомлення
Завдяки цій функції повідомлення в чаті будуть видалені протягом визначеного проміжку часу. Крім того, отримувач такого повідомлення не зможе зробити скріншот на Android. На iOS при спробі зробити знімок екрана або переслати зникоме повідомлення відправник отримає сповіщення.
Детальніше про функцію “Ідентифікація абонентів” – на сторінці: https://vb.me/cidgdprfaq/uk