SoftServe отримав золоту нагороду за "Найкращу діяльність/КСВ-програму, спрямовану на підтримку та розвиток корпоративної репутації" від Corporate Engagement Awards (CEA). Церемонія нагородження відбулася 28 вересня в Лондоні.
Цю нагороду присудили за зусилля компанії у напрямку різноманіття, рівності та інклюзії (DEI), а саме – створення відділу Accessibility Service. Відділ працює в SoftServe з 2020 року, в якому п’ятеро фахівців — з порушеннями зору. Відділ займається тестуванням вебресурсів, програм та мобільних додатків на доступність для людей з інвалідністю. Крім цього, пропонує клієнтам послуги з корпоративного навчання про Accessibility, проводять аудит вебресурсів згідно з вимогами Настанов з доступності вебвмісту (WCAG), надають рекомендації з inclusion-design, тощо.
“Це вже четверта нагорода, яку SoftServe отримав від CEA, і перша за наші ініціативи у напрямку різноманіття, рівності та інклюзії. До цього ми йшли кілька років – шукали та навчали людей з порушеннями зору, формували відділ та пропонували його послуги нашим клієнтам. Спільно з ними тепер ми працюємо з передовими практиками з інклюзивності та особливу увагу приділяємо доступності вебконтенту. Важливо, що команда також тестує на веб-доступність наші pro bono рішення, а також активно популяризує ідеї веб-доступності серед української розробницької спільноти”, – коментує Марія Кучеренко, директорка з корпоративної репутації та КСВ, SoftServe
Оцінювання кращих корпоративних КСВ-програм проводили 18 суддів CEA з широким спектром досвіду в бізнесі та неурядових організаціях за бальною системою. Головний їхній принцип – чесно нагороджувати учасників, які відповідають суворим критеріям. Серед переможців цього року в інших категоріях також такі компанії, як KPMG, AstraZeneca, Samsung UK та інші.
Corporate Engagement Awards – це щорічна нагорода від британського Communicate magazine, яка відзначає успішні та інноваційні колаборації компаній. Цього року Її вручили у таких категоріях як: партнерство, спонсорство, корпоративна соціальна відповідальність, час, комунікація і процес.