LG Electronics оголошує організаційну реструктуризацію / Все новости / Главная

Компанія LG Electronics (LG) оголосила про організаційні зміни, що дозволять зробити ще один стрибок вперед та досягнути оголошеного в липні бачення майбутнього 2030. Зміни впроваджують з метою зміцнити організаційні можливості та конкурентоспроможність бізнесу, щоб втілити бачення перетворитися на компанію з рішень для розумного життя, яка об’єднує та розширює різноманітні споживчі простори та досвід за межами побутової техніки.

Вирішальний елемент далекоглядної стратегії — нещодавно створена компанія «Overseas Sales and Marketing», що підпорядковується безпосередньо генеральному директору LG Вільяму Чо. Компанію очолить Томас Юн, який раніше обіймав посаду президента та генерального директора LG Electronics в Північній Америці.

Компанія «Overseas Sales and Marketing» відіграватиме вирішальну роль у прискоренні змін і зростання, а також у зміцненні глобальної потужності бренду LG шляхом виявлення та розвитку можливостей, щоб створювати споживчу цінність. Нова організація керуватиме дочірніми компаніями збуту за кордоном у Північній Америці, Європі, Латинській Америці, на Близькому Сході та в Азії; глобальною маркетинговою групою та бізнес-групою продажів прямого споживання (D2C).

Компанія не лише намагатиметься зміцнити керівний потенціал в закордонних операціях стратегічно важливих підприємств, включаючи операції B2B, а ще й надаватиме необхідну підтримку, щоб сприяти якісному зростанню всіх інших бізнес-підрозділів, підтримуючи розвиток досвіду продажів за кордоном, а також прискоренню просування платформних компаній та інноваційних бізнес-моделей D2C. Бізнес-група D2C візьме на себе роль розширення точок контакту з клієнтами шляхом посилення діяльності брендового інтернет-магазину (OBS) і можливостей цифрового маркетингу на основі даних про споживачів.

Зберігаючи гнучку оперативну систему прийняття рішень у всіх чотирьох бізнес-підрозділах, LG прагнутиме стимулювати подальший розвиток оригінальних технологій в кожному бізнес-підрозділі та підтримувати бізнес-трансформацію компанії.

Компанія «Home Appliance & Air Solution (H&A)» заснує відділ продажів інженерної техніки в рамках Air Solutions Business, щоб розширити інженерні можливості для максимального примноження бізнес-синергії в системах опалення, вентиляції та кондиціонування повітря (HVAC) — її основному бізнес-напрямку B2B. Крім того, Home Beauty Business перейде від компанії «Home Entertainment» до компанії «H&A», щоб створити синергію з існуючими потужними лінійками продуктів простору «Home».

Компанія «Home Entertainment (HE)» має намір ще більше прискорити свій перехід, щоб стати провідною компанією медіа та розваг. З метою посилити операційну систему webOS для смарт-телевізорів утворять webOS SW Development Group — групу розробки ПЗ webOS для прямого підпорядкування Паку Хьон Сею, президенту компанії «HE». Крім того, безпосередньо при головному офісі створять бізнес-підрозділ «eXtended Reality» (XR).

Президент Пак, який очолює  компанію з 2019 року, отримав підвищення на знак визнання його внеску в модернізацію бізнес-портфоліо компанії, примноження прибутковості лінійок продуктів преміум-класу та розвитку платформи webOS, водночас укріплюючи позиції компанії на світовому ринку телевізорів OLED.

Компанія «Vehicle component Solutions (VS)» створить підрозділ «Global Customer Strategy Division» безпосередньо в головному офісі, щоб розробити інтегровану стратегію управління замовленнями та продажами, а також посилити маркетингові функції та прискорити зростання бізнесу.

Компанія «Business Solutions (BS)» розширить продажі та бізнес-операції в таких основних регіонах, як Північна Америка, Європа, Центральна Азія, Азія та Латинська Америка. Поточний бізнес-відділ B2B в Індії оновлять до «B2B India Business Division», щоб підтримувати безперервне зростання в країні.

Усі призначення набувають чинності 1 грудня, просування вступають в дію з першого дня нового року.

 

Тэги:   Бизнес

Похожие новости
Комментарии

comments powered by Disqus
Мы в социальных сетях: