12 грудня 2023 року відбулось оголошення та нагородження переможців премії Davos Communications Awards 2023. Заснована в рамках World Communications Forum Association ця щорічна подія спрямована на відзначення видатних досягнень у сфері зв’язків з громадськістю та комунікацій у всьому світі. Цього року найбільше нагород отримали українські та бразильські спеціалісти у сфері комунікацій, що підкреслює їх досягнення, глобальне лідерство та інноваційність у глобальних PR-активностях.
Комунікаційні команди та PR-спеціалісти з України здобули перемогу у трьох спеціальних категоріях, зокрема:
– Вірослава Новосильна, засновниця та CEO агенції SLOVA Tech PR отримала відзнаку Gold Winner у категорії “Best Leader in Public Relations and Communications”;
– Золотим переможцем у категорії “Digital Agency of the Year” було названо Київську міську раду;
– В категорії, що визначає досконалість комунікаційної відповіді на вторгнення Росії було відзначено одразу три представники з України:
- Gold Winner – Київська міська рада
- Silver Winner – компанія Нова Пошта
- Bronze Winner – організація Ukrainian PR Army
Також українські компанії показали першість у п’яти із 28 загальних номінацій. Глобальні активності від компанії Нова Пошта отримали відзнаки як “Найкраща глобальна PR-кампанія”, “Найкраща внутрішня комунікаційна кампанія” та “Viral Post of the Year “. Тим часом внесок енергетичної компанії ДТЕК ВДЕ відзначили у категоріях “Найкраще використання бренду” та “Special Event”, а українська біржа WhiteBIT здобула нагороду у номінаці “Комунікації в епоху крипто”.
Напрям українських PR та комунікація все більше орієнтується на міжнародні ринки та ініціювання глобальних PR-кампаній. Так, за даними дослідження “State of PR in Ukraine 2023”, 20% респондентів зазначили, що почали співпрацювати з ринками інших країн під час вторгнення.Це свідчить про більшу інтернаціоналізацію діяльності PR-спеціалістів та компаній.
Цьогорічна премія привернула увагу 95 учасників із 20 країн, які включали PR-фахівців, агенції, inhouse-команди та PR-організації, що охоплюють усі континенти та сектори діяльності. Творчі зусилля PR-експертів і професійних команд з усього світу оцінювали 14 експертів – PR-практиків і провідних лідерів індустрії з Європи, Азії, Африки, Австралії, Північної та Латинської Америки.