Мережа зоомаркетів MasterZoo, що входить до групи компаній Suziria Group, та UAnimals, за підтримки Visa, оголосили результати третьої хвилі акції “Лапка турботи”. Завдяки ініціативі протягом двох місяців вдалося зібрати 1 632 360 грн. Кошти спрямовані на придбання карантинних боксів, які роками допомагатимуть рятувати домашніх улюбленців у притулках.
За словами ветеринара Віктора Воротникова, без спеціальних умов у притулках може померти до 70% цуценят і 30-40% кошенят. Так, тварини, які потрапляють у притулки, мають слабкий імунітет, тому зіштовхуються з ризиком зараження від інших чотирилапих, що призводить до летальних випадків. Натомість карантинні бокси дозволяють комфортно ізолювати тварин, забезпечити медичний догляд, підтримати їхнє здоров'я та гарантувати безпеку перед усиновленням і потраплянням у новий дім.
Саме тому, метою третьої хвилі акції “Лапка турботи” було забезпечення притулків ізоляційними боксами для післяопераційної реабілітації. Це дозволить вилікувати та зберегти життя тисячам тварин, які цього потребують. Зібрані кошти вже перераховані фонду UAnimals.
“Тварини, яких UAnimals вивозять із прифронтових областей, часто потребують лікування, бо мають поранення від снарядів, контузії або занедбані переломи та пухлини, які ніхто ніколи не лікував. 26 карантинних боксів, які ми придбаємо на зібрані завдяки "Лапці турботи" гроші, допоможуть ефективно лікувати тварин у 26 притулках України. Це обладнання, яке слугуватиме довгі роки та допоможе, без перебільшення, тисячам тварин”, — каже керівниця відділу партнерств та фандрейзингу Валентина Тарковська.
Зокрема, UAnimals придбає і доставить бокси для: центру порятунку та евакуації тварин на Київщині «Безпритульний світ», притулків “Котоносики”, “Всі хвостики”, “Котохата”, “Новий Світ”, Дар'ї Корх, Гостомельського та Бабинецького притулків, ГО “Фатум”, БО БФ “Служба захисту тварин “Шанс”, Сумського товариства захисту тварин, БФ “Зоосім’я” та іншим.
Ініціатива тривала в період з 19 вересня по 19 листопада 2023 року. Кожен охочий міг долучитись, придбавши наліпку у формі лапки за 10 грн у зоомаркетах або інтернет-магазині MasterZoo. За умови оплати «лапки» карткою Visa, Visa перетворювала 10 грн на благодійні 30 грн. У магазинах також можна було підписати наліпки ім'ям свого домашнього улюбленця, тим самим залучаючи його до допомоги.
Всього за два місяці акції було продано понад 75 тис. наліпок, що на 32 % більше від кількості проданих лапок за попередню хвилю акції.
“Лапка турботи" – це внесок у підтримку притулків та збереження життя безпритульних тварин. Ми спостерігаємо, що з кожним новим запуском ініціативи, кількість людей допомогти домашнім улюбленцям зростає. Якщо в першій хвилі число придбаних наліпок сягало 35 тис., в другій - 57 тис., то вже в третій - це 75,5 тис. Дякуємо всім, хто долучився до нашої акції. МasterZoo і надалі планує запускати проєкти, що будуть спрямовані на допомогу тваринам. Не виключено, що це стане і четверта хвиля “Лапки Турботи”, враховуючи позитивну динаміку зростання залучення українців до акції, — коментує Денис Рогачев, директор напряму e-commerce всеукраїнської мережі зоомаркетів MasterZoo
Це вже третій поспіль успішний запуск "Лапки турботи". Завдяки усім хвилям акції вдалося зібрати понад 4 млн гривень. Після першої хвилі, що тривала протягом серпня-жовтня 2022 року, вдалося стерилізувати та вакцинувати 251 тварину в різних регіонах України. А зібрані кошти після другої хвилі на початку 2023 року були спрямовані на закупівлю ветеринарних препаратів та лікування, стерилізацію та вакцинацію тварин, постраждалих від війни.