Samsung 15 років поспіль займає перше місце на ринку дисплейних рішень / Все новости / Главная

Компанія Samsung Electronics оголосила, що 15-й рік поспіль визнана лідером на світовому ринку професійних дисплеїв згідно з даними дослідницької компанії Omdia. Це підтверджує незмінне лідерство Samsung у сфері дисплейних рішень.

Домінування на ринку

У 2023 році Samsung не лише очолила ринок професійних дисплеїв з часткою 33%, але й продала понад 2 мільйони пристроїв, що стало рекордним показником для компанії.

"Перше місце на світовому ринку дисплейних рішень протягом 15 років поспіль свідчить про нашу відданість інноваціям та здатність адаптуватися до мінливих ринкових умов і потреб наших клієнтів", - зазначив Чон Хун, виконавчий віцепрезидент підрозділу Visual Display Business компанії Samsung Electronics. "Ми й надалі будемо надавати нашим клієнтам спеціалізовані пристрої, рішення та послуги, які відповідають їхнім різноманітним потребам".

Інноваційні дисплейні рішення

Samsung Electronics регулярно презентує нові дисплейні рішення, які відповідають різним потребам бізнес-середовища. Серед них:

  • The Wall: Перший у світі модульний екран зі світлодіодною технологією micro LED. Завдяки модульному формату The Wall дозволяє клієнтам налаштовувати розмір, співвідношення та форму дисплея відповідно до своїх уподобань та умов використання.
  • Професійні дисплеї Smart Signage: Забезпечують високий рівень занурення завдяки ультратонкому профілю та уніфікованому дизайну рамки.
  • Вуличні дисплеї Outdoor Signage: Розроблені для спортивних подій, відкритих майданчиків і станцій зарядки електромобілів. Дисплеї серії Outdoor Signage забезпечують чітку видимість за будь-яких погодних умов.
  • Інтерактивні дисплеї: Електронні дошки, розроблені для освітнього ринку, які надають викладачам та студентам навчальні інструменти.

Розширення лінійки The Wall яскраво демонструє інновації та передові технології Samsung. Такі продукти, як The Wall All-in-One та The Wall for Virtual Production, призначений для виробництва кіно- та телевізійного контенту, були обрані клієнтами за їхню виняткову зручність та унікальні можливості використання. The Wall використовується для демонстрації контенту у розкішних готелях, таких як Atlantis The Royal в Дубаї та Hilton Waikiki Beach на Гавайських островах.

Інновації в продуктах і послугах

Лідерство Samsung у сегменті професійних дисплеїв ґрунтується на незмінній прихильності компанії до інновацій. Наприклад, представлений у січні перший у світі прозорий мікросвітлодіодний дисплей MICRO LED був відзначений галузевими експертами як наступне покоління комерційних дисплеїв, отримавши такі відзнаки, як "Найбільший світлодіодний екран, що вражає" та "Найкращий прозорий дисплей" від північноамериканського видання rAVe.

Нещодавнє представлення платформи Samsung Visual eXperience Transformation (VXT) ще раз підтверджує відданість Samsung інноваціям у сегменті дисплейних рішень. Ця хмарна платформа дозволяє створювати та віддалено керувати контентом на професійних дисплеях, пропонуючи послуги та рішення, які виходять за рамки простого апаратного забезпечення, гарантуючи безперебійну роботу та управління.

 

Тэги:   Samsung

Похожие новости
Комментарии

comments powered by Disqus
Мы в социальных сетях: