Перший месенджер дитини: як зареєструвати та від чого убезпечити — інструкція від Viber / Все новости / Главная

На що звернути увагу, коли дитина вперше реєструється в месенджері? Як допомогти їй та захистити від загроз? Viber зібрав памʼятку для батьків.

На що звернути увагу при виборі месенджера

1. Безпека. Переконайтеся, що застосунок пропонує надійні безпекові функції, зокрема шифрування повідомлень. Так ви можете бути впевнені, що жодні сторонні особи не мають доступу до листування дитини. У Viber, зокрема, всі особисті та групові чати й дзвінки захищені наскрізним шифруванням за замовченням.

Також будуть корисними блокування небажаних контактів, обмеження на повідомлення від незнайомців тощо. Щоб ввімкнути таке обмеження у Viber, перейдіть у “Додатково” → “Параметри” → “Конфіденційність” → увімкніть “Запити на повідомлення”.

2. Функціональність. Месенджер має відповідати потребам дитини. Якщо для неї найважливіше групові чати для навчання, чи можливість відеодзвінків — оберіть той, що має такі функції. 

3. Зручність. Зверніть увагу на простоту інтерфейсу. Зайві елементи чи складна навігація застосунком можуть плутати молодших користувачів.

Як зареєструвати дитину в месенджері

Якщо це перша реєстрація, запропонуйте дитині розібратися з функціями разом. Зазвичай це займає до 10 хвилин.

Щоб зареєструватися у Viber: встановіть застосунок на смартфон → натисніть Продовжити на привітальному екрані → введіть номер телефону → введіть код для підтвердження номера телефону → заповніть профіль. Команда радить одразу налаштувати двоетапну перевірку: так, при спробі входу в обліковий запис з будь-якого іншого пристрою потрібно буде ввести PIN-код.

Про що слід попередити молодших користувачів

Для безпечного користування мережею, донесіть молодшим користувачам 3 базові правила:

  • Ні з ким і ніколи не ділитись конфіденційною інформацією. Це стосується будь-яких паролів, документів, даних банківських карток, особистих фото чи відео, інформації про місцезнаходження / проживання тощо.
  • Ніколи не відповідати на повідомлення від незнайомих контактів і не переходити за посиланнями від них. Додатково можна домовитись з близькими про кодове слово, яке визначатиме, що в чаті — справді хтось із родичів чи друзів, навіть якщо номер було змінено.

Те саме стосується дзвінків з невідомих номерів. Якщо ви обрали Viber, познайомте дитину з функцією Ідентифікація абонентів (для користувачів Android: “Параметри” → “Виклики й повідомлення” → “Ідентифікація абонентів”). На основі скарг інших користувачів, ця функція позначатиме номери потенційних шахраїв як можливий спам .  Поясніть, що такі дзвінки не варто приймати.

  • У випадку будь-яких сумнівних, неприємних чи образливих звернень — завжди звертатися по допомогу до батьків. Попередьте про такі явища, як секстинг, кібербулінг, інтернет-шахрайство та фейки. Саме чесні, невимушені розмови 53% батьків вважають найкращим способом навчити дітей безпеки.

Rakuten Viber нагадує, що для користувачів до 16 років у месенджері встановлено найвищий рівень безпеки акаунта. Молодшим користувачам не буде показуватись реклама та не будуть доступні стикерпаки, призначені для дорослої аудиторії. Цей режим працює за замовчуванням, а згадані правила допоможуть захистити дитину від небажаного, а то й небезпечного досвіду в онлайні.

 

Похожие новости
Комментарии

comments powered by Disqus
Мы в социальных сетях: