Команда Rakuten Viber дізналась, чи продавали українці щось самостійно в онлайні та що в цьому процесі було найскладнішим. В опитуванні в офіційному каналі Rakuten Viber Україна взяли участь понад 20 тисяч респондентів.
Результати опитування показали, що 24% українців продавали щось самостійно в онлайні — через маркетплейси, соцмережі тощо. Ще 19% опитаних не продавали в онлайні, але хочуть спробувати. На питання “Чи продавали ви щось самостійно онлайн (через маркетплейси, групи в соцмережах тощо)?” розподілилися таким чином:
- Ні, і не хочу пробувати — 55%;
- Так, кілька разів — 20%;
- Ні, але хочу спробувати — 19%;
- Так, постійно — 4%;
- Так, друзям / знайомим, офлайн — 2%.
Українці також відповіли, що було найскладнішим у процесі онлайн-продажів. Для 18% респондентів найважчим було комунікувати з покупцями, ще для 16% — розбиратися з оплатою та відправкою. Відповіді на запитання “Якщо продавали щось онлайн, що в цьому процесі було найскладнішим?” розподілилися наступним чином:
- Комунікувати з покупцями — 18%;
- Розбиратися з оплатою та відправкою — 16%;
- Розміщувати оголошення — 14%;
- Інше — 52%.
Примітка: методика дослідження — анонімне онлайн-опитування, n>21000. Ключова вікова група — 34-45 років, понад 50% респондентів віком до 45.