Як PR-Tech полегшує працю PR-фахівця у невеликій компанії / Все новости / Главная

Автоматизація торкнулася багатьох сфер нашого життя, і не обійшла осторонь сфери public relations, маркетинг і реклами. Завдяки спеціальним сервісам PR-відділи (або один фахівець з великою долею навантаження) сьогодні можуть подолати такий обсяг завдань і роботи, про які кілька років тому навіть не йшлося.

Портрет сучасного піарника

З початку двохтисячних років (не кажучи, звісно, про минуле століття) професія фахівця з комунікацій змінилася трохи менше, ніж повністю. Якщо раніше обов'язки піарника обмежувалися назвою професії і полягали в спілкуванні з представниками преси, то зараз до них додалися журналістські і редакторські завдання, робота з SMM, маркетинг. Не завадять ораторські здібності і таланти івент-менеджера.

Піарник повинен повноцінно управляти іміджем компанії, підвищувати впізнаваність бренду на всіх можливих каналах, удосконалювати контент. Такий «універсальний солдат» тим актуальніший, чим менше компанія, в якій він працює: цілий відділ з комунікацій зі штатом різних професіоналів можуть дозволити собі лише великі корпорації.

Що допоможе полегшити роботу

PR-фахівцю стане в нагоді автоматизація в таких галузях, як:

  • робота з текстами;
  • створення інфоприводів;
  • репутаційний менеджмент, аналіз діяльності конкурентів і інфополя;
  • розсилки і автопостінг;
  • комунікація зі ЗМІ та журналістами.

Робота з текстами

Вкрай важливо стежити за грамотністю тексту, якістю його змісту та оформлення. Поганий текст навіть з хорошим інформаційним приводом мало хто з журналістів читатиме: на це елементарно може не вистачити часу, тому «причесати» матеріал перед відправкою краще самостійно. А допоможуть в цьому:

  • Glvrd.ru (Главред β) Максима Ільяхова — якісний безкоштовний сервіс, який допоможе очистити текст від усього зайвого і перевірить його на грамотність.
  • Типограф студії А. Лебедєва допоможе дотриматись друкарських норм при оформленні текстів: відступи, тире, лапки тощо.
  • SEO Writing Assistant не тільки поліпшить SEO-складову тексту, але перевірить його унікальність і порекомендує розмір.

Створення інфоприводів

Будь-яке повідомлення бренду має бути актуальним, бути в тренді. У пошуку цікавих тем для написання контенту допоможе Google Trends. Фірмовий сервіс Гугла оцінить актуальність інфопривода (в тому числі, в порівнянні з конкурентами), проаналізує призначені для користувача запити, врахує географію і сезонність. Це відмінний аналітичний інструмент, справжній Must Have для бізнесу.

Репутаційний менеджмент, аналіз конкурентів і інфополя

Ми регулярно стаємо свідками репутаційних скандалів, в які потрапляють бренди: грубо поводився персонал, сказали щось не те в Твіттері, продали неякісний товар ... З сучасною швидкістю поширення інформації в інтернеті імідж, зароблений потом і кров'ю протягом багатьох років, може розсипатися як картковий будиночок лише за кілька хвилин.

Щоб цього не сталося, потрібно грамотно системно управляти репутацією. Допоможуть в цьому наступні сервіси:

  • Google Alerts. Служба моніторингу згадок про бренд в пошуку, блогах і ЗМІ. Повідомить, якщо в мережі з'являться згадки про компанію.
  • LOOQME. Проаналізує тональність навколо імені бренду в онлайн- і друкованих ЗМІ, соціальних мережах і запропонує шляхи вирішення проблеми.
  • InfoStream. Визначить, хто першим написав про ваш бренд, покаже ступінь лояльності того чи іншого медіа. Містить масу аналітичних функцій, глибина опрацювання залежить від тарифу — сервіс платний.
  • Медіалогія. Аналізує дані з 60+ тисяч джерел: ЗМІ, соцмережі, ТВ, форуми, месенджери і навіть даркнет.
  • Serpstat. Потужний інструмент, який аналізує видачу за ключовими словами і фразами, вивчає конкурентів, допомагає підшукувати теми, складати контент-плани та оптимізувати контент.
  • Google Мій бізнес. Управляє інформацією про бренд на картах і в пошуку, допомагає розміщувати новини, контактні дані та працювати з відгуками.
  • RocketData. Єдиний зручний інтерфейс для управління відгуками на 30+ джерелах.

Звичайно, одного сервісу з перерахованих не вистачить. Потрібно застосовувати комплексний підхід, а вибрати найзручніші рішення, сподіваємося, допоможуть наші рекомендації.

Потрібно додати, що моніторингом вручну теж нехтувати не варто: краще комунікувати з аудиторією допоможе регулярна модерація відгуків на Google Business. Аналіз негативу допомагає швидко позбавлятися від недоліків.

Розсилки і автопостінг

Факт, що ведення корпоративних каналів в соцмережах і месенджерах, а також розсилка повідомлень клієнтам по електронній пошті займають багато часу і сил. 

Полегшити ці процеси і зробити контент краще для сприйняття допоможуть:

Комунікація зі ЗМІ та журналістами

Так, комунікувати з журналістами і редакторами також можна автоматично. І якщо це неактуально для невеликих міст і публікацій в локальних медіа, коли простіше домовлятися із засобами масової інформації особисто, то для піару у всеукраїнських виданнях або на міжнародному рівні в самий раз!

Наприклад, сервіс PRNEWS.IO допоможе опублікувати ваше повідомлення, будь то новина, стаття, прес-реліз або інтерв'ю, в ЗМІ по всьому світу. В каталозі контент-маркетингової платформи — більше 60 тисяч медіа.

А безкоштовно можна?

Можна, але гроші вперед! Жарт.

Щоб ЗМІ погодилося опублікувати ваш контент, потрібно, щоб він був цікавий аудиторії. Багато видань публікують матеріали, які несуть користь, вирішують біль і проблеми клієнтів.

Відмінно «заходять» не просто якісні з точки зору грамотності матеріали. Добре, коли текст містить аналітику, зображення і інфографіку. Це не просто полегшує сприйняття, але і викликає довіру до автора, його експертності.

Безкоштовно можна опублікувати хороший детальний огляд або думку професіонала. Це дійсно працює, так як краще вас у вашому бізнесі ніхто не розбирається.

Налагодити комунікацію з журналістами допоможуть сервіси журналістських запитів helpsmi.co, Pressfeed, Deadline.media, Helpareporter, в яких співробітники ЗМІ розміщують свої потреби. Якщо потрапити в тему, вже через кілька днів можна отримати публікацію. Успіхів!

 

Похожие новости
Комментарии

comments powered by Disqus
Мы в социальных сетях: