Lenovo Group оголосила результати діяльності Групи за другий квартал поточного фінансового року, що демонструють підвищення прибутковості рік до року 10-й квартал поспіль. Чистий прибуток у другому кварталі зріс на 6%, порівняно з аналогічним періодом минулого року, до $541 млн, а дохід Групи зріс до $17,1 млрд, що на 3% більше, ніж торік.
Усі основні підрозділи Групи показали збільшення операційного прибутку, що свідчить про подальший прогрес у досягненні мети Групи щодо подвоєння рентабельності в середньостроковій перспективі. Крім того, диверсифіковані механізми зростання продовжують забезпечувати високі результати напрямків рішень та послуг й інфраструктурних рішень, спостерігаючи двозначне зростання в порівнянні з минулим роком. Дохід Lenovo Group від діяльності, не пов'язаної з ПК, зараз становлять понад 37% від загального доходу Групи. Стабільний баланс грошових коштів Групи означає, що вона продовжує подвоювати інвестиції в напрям досліджень та розробки (R&D) у середньостроковій перспективі, збільшивши витрати на R&D на 15% у порівнянні з попереднім кварталом.
Попри поточні зовнішні виклики, компанія Lenovo залишається гнучкою та зосередженою на реалізації своєї стратегії: забезпеченні постійної прибутковості, шляхом відновлення балансу ресурсів, диверсифікуючи механізми зростання, підвищенні ефективності та скорочення витрат. Lenovo Group бачить довгострокові можливості для розвитку, побудовані на основі нових технологій у сфері ІТ, у міру того, як глобальні тенденції цифровізації та “розумної” трансформації прискорюються. Результати минулого кварталу, а також останніх трьох років продемонстрували, що поєднання стратегії Lenovo та операційної стійкості дозволяє компанії вийти за межі галузевого циклу. Усі ці фактори в поєднанні з інноваційним портфоліо, унікальним гібридним виробництвом і оптимізованим ланцюгом постачання, глобально-локальним принципом і можливостями, а також вдалою ліквідністю допоможе створити додаткові перспективи для забезпечення сталого зростання та підвищення прибутковості.
Фінансові показники:
|
2 квартал 22/23 $ млн |
2 квартал 21/22 $ млн |
Зростання
|
Виручка групи |
17,090 |
17,869 |
(4%) |
Дохід до сплати податків |
710 |
742 |
(4%) |
Чистий прибуток (показник прибутку акціонерів компанії) |
541 |
512 |
6% |
Чистий прибуток (показник прибутку акціонерів компанії non-HKFRS1) |
591 |
591 |
(0%) |
|
|
||
Базовий прибуток на акцію (центи) |
4,54 |
4,42 |
0,12 |
Рада директорів Lenovo оголосила проміжні дивіденди в розмірі 8,0 гонконгських центів на акцію.
«Lenovo в черговий раз продемонструвала високі результати, навіть в складних умовах глобального ринку, досягнувши збільшення прибутковості десятий квартал поспіль та збільшивши дохід майже на 3% (в постійній валюті) рік до року. Напрямки компанії, не пов'язані з виробництвом ПК, набирають обертів й наразі складають понад 37% від нашого доходу. Як бізнес-рішення і послуги, так і напрямок інфраструктури продемонстрували високі двозначні показники зростання виручки в річному обчисленні, — говорить Юаньцін Ян (Yuanqing Yang), голова правління і генеральний директор Lenovo. — Для Lenovo ці результати доводять, що наше стратегічне передбачення, операційна стійкість й постійні інвестиції в диверсифіковані джерела зростання добре підготували нас до складних часів. Незалежно від того, чи зростають наші традиційні ринки, чи скорочуються, Lenovo послідовно виконує свої зобов'язання і перевершує очікування ринку».
Solutions and Services Group (SSG): продовжує набирати обертів, забезпечуючи впевнене зростання та вищу прибутковість Групи
Трильйонний ринок ІТ-послуг продовжує стабільно зростати, причому до 2025 року очікується швидше зростання в секторах DaaS (Device as a Service), керованих послуг для центрів обробки даних, а також хмарних і периферійних середовищ. Водночас очікується, що ринок вертикальних рішень і витрат на послуги залишатиметься сильним, включаючи "розумну" освіту, "розумну" роздрібну торгівлю, "розумне" місто і "розумне" виробництво.
Результати діяльності у 2 кварталі 22/23 фінансового року:
- У минулому кварталі виручка SSG зросла на 26% порівняно з аналогічним періодом минулого року, що дозволило підвищити операційну маржу до 21,4%.
- Всі сегменти знову продемонстрували високу прибутковість й стійке зростання.
- Вперше дохід від не апаратних рішень та послуг склав понад половину бізнесу SSG.
Стійке зростання:
- SSG продовжує створювати комплексні горизонтальні рішення для вертикальних галузей, наприклад, рішення SSG Digital Store, інтегроване з сервером Lenovo AI Edge Server, дозволяє одному з найбільших світових ритейлерів харчових продуктів скоротити більш ніж на 75% кількість помилок при самообслуговуванні без втручання співробітників.
- Розвиток портфеля пропозицій SSG щодо сталого розвитку продовжується, а послуги з компенсації викидів CO2 поширюються на більшу кількість продуктів.
- Новостворений підрозділ Lenovo PCCW Solutions, запущений у серпні 2022 року, досяг перших успіхів завдяки бізнес-синергії, оскільки орієнтований на майбутні можливості.
Infrastructure Solutions Group (ISG): проривний рік триває з рекордним доходом і рекордною прибутковістю
Очікується, що до 2025 року лише ринок серверів досягне $134 млрд. За цей же період ринок периферійної інфраструктури зросте більш ніж на 21% в середньорічному обчисленні й досягне $47 млрд, а ринок систем зберігання даних перевищить $36 млрд.
Результати діяльності у 2 кварталі 22/23 фінансового року:
- Рекордний дохід у розмірі $2,6 млрд, що на 33% більше, ніж у попередньому році, а операційний прибуток досяг рекордного рівня у $36 млн, що є показником прибутковості 4-го кварталу поспіль.
- Сегменти провайдерів хмарних послуг та малих і середніх підприємств перевершили ринкові очікування.
- Дохід від периферійних обчислень збільшився майже в чотири рази, а від систем зберігання даних — більш ніж удвічі в порівнянні з минулим роком, встановивши нові рекорди.
Стійке зростання:
- ISG продовжує розширювати свій комплексний портфель інфраструктури та інвестувати в інновації, зокрема, в периферійні обчислення та послуги.
- Операційну стійкість посилила завдяки нарощуванню виробництва на нових заводах в Китаї, Угорщині та Мексиці.
- ISG як і раніше націлена на те, щоб бути одним з найбільш швидкозростаючим підрозділом і, у загальному підсумку, найбільшим постачальником комплексних інфраструктурних рішень у світі, зберігаючи при цьому стійку, прибуткову бізнес-модель.
Intelligent Devices Group (IDG): зберіг високу рентабельність, випереджаючи конкурентів
Попри те, що обсяг ринку ПК і планшетів скоротився в короткостроковій перспективі через макроекономічне середовище, у довгостроковій перспективі очікується, що він залишатиметься вищим за рівень, що був до пандемії. Окрім ПК ринок рішень, що базуються на сценаріях використання, продовжуватиме зростати в міру того, як Lenovo переходить від інтелектуальних пристроїв до смарт просторів.
Ефективність Групи у другому кварталі 2022/23 фінансового року:
- IDG зберегла найкращу в галузі рентабельність із прибутком від основної діяльності понад 7,4% завдяки операційній досконалості та постійним інвестиціям в інновації, особливо в преміальних сегментах з високою доданою вартістю.
- IDG перевершила ключових конкурентів і зміцнила свої глобальні позиції як компанія №1 у світі, що займається створенням ПК. Зараз вона займає перше місце в чотирьох із п’яти регіонах, збільшуючи розрив з ключовими конкурентами, Крім того, посідає перше місце в комерційному сегменті, на який припадає близько 65% виручки Lenovo від ПК.
- Підрозділ смартфонів досягає рентабельності десятий квартал поспіль, оскільки продовжує збагачувати свій портфель новими інноваційними продуктами, водночас втримуючи другу та третю ринкові позиції у Латинській Америці та Північній Америці досягаючи гіперзростання на ринках, де заплановано розширення.
- Рішення Lenovo, засновані на сценаріях, продовжують демонструвати потенціал до зростання, оскільки підрозділ “розумної” співпраці продовжує зростати з високими двозначними показниками рік до року. Виручка ігрового напрямку встановила новий рекорд.
Плани на розвиток:
- IDG продовжує зосереджуватися на інноваціях, щоб перейти від “розумних” пристроїв до “розумних” просторів.
- Спеціалісти Групи впевнені, що успіх на ринку ПК можна відтворити, щоб розширити бізнес за межі ПК і завоювати більше ринків, особливо на ринку смартфонів.
Основні моменти діяльності та інвестиції в майбутнє
Tech World ’22 – на щорічній глобальній інноваційній події компанія Lenovo поділилася своїм баченням еволюції співпраці між користувачами, просторами та пристроями, щоб відкрити необмежені можливості як у реальних застосунках, так і в Метавсесвіті. Lenovo оприлюднила нові концепції, рішення та інновації, які визначатимуть те, як ми працюємо, навчаємося та взаємодіємо у цифровому світі. Компанія також оприлюднила результати глобального опитування технічних директорів (CTO, Chief Technical Officer), яке розкриває їх погляди на те, як традиційні ІТ продовжуватимуть розвивати архітектуру «нового ІТ», в якій клієнтські пристрої, периферійні та хмарні обчислення, мережі та штучний інтелект працюють разом, щоб усунути загальні проблемні точки та надати рішення, які сприяють подальшій глобальній цифровізації в усіх галузях.
Навколишнє середовище, суспільство, управління — компанія Lenovo нещодавно опублікувала свій щорічний звіт ESG, у якому описує прогрес, амбіції та цілі на наступні роки. На Tech World ’22 компанія Lenovo поділилася своїм баченням щодо нульових викидів і першими кроками на шляху до цього бачення з найближчими цілями скорочення викидів до 2030 року. Lenovo узгоджує свої цілі щодо скорочення викидів з ініціативою Science Based Targets як у короткостроковій, так і в довгостроковій перспективі, щоб сприяти досягненню цілей Паризької угоди. Зовнішня перевірка триває, оскільки перша зелена облігація Lenovo, запущена в липні, була включена в Bloomberg MSCI Green Bond Index — один із найважливіших глобальних показників для інституційних фондів ESG. Lenovo також отримала найвищий рейтинг AA+ за індексом корпоративної стійкості Hang Seng 2022, отримавши найкращий результат в ІТ-індустрії другий рік поспіль.
Інновації — У вересні компанія Lenovo була визнана однією з найбільш інноваційних компаній світу за щорічним індексом Boston Consulting Group, посівши 24 місце. На виставці Tech World ’22 Група продемонструвала низку інноваційних форм-факторів та ідей, у тому числі свої концептуальні версії для смартфонів і ПК, що видовжуються, і технологію телеприсутності з ефектом занурення «Cyber Spaces». Компанія також висвітлила інновації, які допоможуть їй реалізувати своє бачення нульового рівня викидів, а також дії, які компанія впроваджує щодо продуктів і виробництва, щоб зменшити свій вуглецевий слід.