Як Google допомагає знаходити факти у важливі моменти / Все новости / Главная

Коли ви шукаєте інформацію на чутливі теми, як-от поради щодо здоров’я чи фінансів або під час кризових ситуацій, перевірка фактів є необхідністю. Важливо, щоб люди мали доступ до інструментів, необхідних для виявлення дезінформації та пошуку джерел, яким вони можуть довіряти. Напередодні Міжнародного дня перевірки фактів  (International Fact Check Day) Google презентував нові можливості в Пошуку Google, щоб допомогти людям по всій Європі краще розуміти онлайн-інформацію, коли це дуже важливо.

Більше контексту про результати пошуку

Найближчими днями у вас з'явиться можливість натиснути на три крапки поруч із результатом пошуку, щоб дізнатися більше про нього та глибше заглибитися в інформацію про певну сторінку. Функція “Про цей результат” незабаром стане доступною усіма мовами та в усіх країнах, де працює Пошук.

Крім того, для пошуку англійською мовою ви тепер зможете дізнатися більше довідкової інформації про автора чи сторінку. Ці функції допоможуть вам визначити, чи хочете ви перейти на веб-сайт і дізнатися більше. Детальніше читайте в цій публікації.

Перевірка фактів разом із європейськими новинними організаціями

По всій Європі Google співпрацюєм з організаціями, щоб проводити тренінги з перевірки фактів і ділитися новими методами боротьби з поширенням дезінформації в Інтернеті.

Доступ до авторитетного контенту та новин особливо важливий під час кризи та війни. На початку цього року компанія почала співпрацю з Львівським медіафорумом і Thomson Foundation, щоб запропонувати навчальну програму з чотирьох частин для українських інформаційних організацій щодо залучення аудиторії діаспори та боротьби з дезінформацією тощо. Висновки були опубліковані в довіднику та безкоштовно розповсюджені серед українських новинних медіа.

У Німеччині Google розширив давню партнерську програму Faktencheck23 із перевірки фактів з German Press Agency. З 2021 року понад 1300 журналістів із понад 100 редакцій німецьких видань взяли участь у тренінгу та приєдналися до активної спільноти перевірки фактів. Сьогодні Google запускає Fact Check Challenge для німецькомовних журналістів. Журналісти можуть у грі перевірити свої знання у вікторинах про цифрові дослідження, верифікацію та перевірку фактів, а переможці візьмуть участь у першому саміті Faktencheck23 цієї осені в Берліні. Більш детальну інформацію можна знайти тут.

Крім того, Google зробив внесок у розмірі 25 мільйонів євро в European Media Information Fund (Європейський  медіаінформаційний фонд). На сьогодні вже надано підтримку 40 проектам по всій Європі. Ініціативи варіюються від підвищення медіаграмотності громади в Італії шляхом надання місцевим бібліотекарям нових ресурсів та інструментів до активізації діяльності з перевірки фактів під час виборів у Чехії.

 

Похожие новости
Комментарии

comments powered by Disqus
Мы в социальных сетях: