Infobip запускає конструктор діалогів Experience на базі штучного інтелекту / Все новости / Главная

Глобальна хмарна комунікаційна платформа Infobip, що має представництво в Україні, розробила унікальний генеративний конструктор діалогів Experiences на базі штучного інтелекту. Цей продукт дозволяє компаніям поліпшувати комунікацію з клієнтами, не потребуючи написання коду. Його основна мета - допомагати компаніям залучати та зберігати клієнтів, а також сприяти розвитку бізнесу.

Infobip Experiences значно заощаджує час брендам завдяки використанню бібліотеки шаблонів діалогів, які генеруються з урахуванням потреб бізнесу і персоналізуються під кожного клієнта.

Аналіз, проведений Infobip, показав, що споживачі все більше бажають взаємодіяти з брендами через улюблені канали комунікації та месенджери. Infobip Experiences допомагає компаніям відповісти на цей запит, надаючи готові шаблони діалогів, які вирішують проблеми бізнесу та задовольняють клієнтів.

Infobip Experiences також надає безперебійну інтеграцію, дозволяючи компаніям з'єднати свій існуючий стек технологій у кілька кроків. Це дозволяє швидше створювати розмовні ланцюжки та отримувати комплексний погляд на досвід клієнтів. Завдяки продукту Infobip, компанії можуть отримувати цінні інсайти з аналітичними можливостями та звітами, аналізувати поведінку споживачів, вимірювати ефективність та виявляти області для вдосконалення. Все це допомагає оптимізувати розмовні взаємодії, забезпечуючи найкращі результати та надаючи клієнтам виняткове задоволення.

Рішення Experiences доступне для бізнесів різних галузей, включаючи електронну комерцію, розваги, охорону здоров'я, фінансові послуги, туризм та готельно-ресторанний бізнес, логістику, виробництво і телекомунікації. 

 

Тэги:   Бизнес

Похожие новости
Комментарии

comments powered by Disqus
Мы в социальных сетях: