Запуск сервісу Bolt Food у жовтні 2020 року дав поштовх для активного розвитку ринку доставки їжі в Україні. Призначення Івана Гринчука в травні 2023 року на посаду регіонального менеджера є частиною плану Bolt Food з активного розвитку сфери доставки їжі та експансії сервісу в інші регіони України та Східної Європи. Великий досвід роботи І. Гринчука в секторі FMCG став вдалим доповненням, яке допомагає реалізовувати бачення компанії Bolt Food щодо покращення досвіду доставки їжі. Bolt прагне запропонувати якісний сервіс для клієнтів, економічне зростання для ресторанів-партнерів та кращий заробіток для кур’єрів.
Незважаючи на непрості часи, Україна для компанії Bolt є одним з ключових ринків у стратегії зростання. На початок роботи (лютий 2022 року) Івана Гринчука у Bolt Food в Україні припало одне з найбільших випробувань для компанії, адже після повномасштабного вторгнення Росії в лютому 2022 року Bolt Food стикнулася з безпрецедентними викликами. Війна у країні призвела до скорочення кількості активних бізнес-підприємств і ресторанів, - в перші тижні війни працювали одиниці, можливо, десятки ресторанів. У той момент спостерігалася відповідна регіональна специфіка: у Львові були деякі ресторани, що продовжували працювати і волонтерити, у Харкові ж – усі заклади було зачинено. У березні 2022 року в онлайн вийшли всього 20 % ресторанів від тієї кількості, що була активною в лютому. Однак сервіс Bolt Food не припиняв своєї роботи, і компанія змогла вистояти у важкий час, долучившись до волонтерських ініціатив та зробивши значні глобальні пожертви.
Протягом усього 2022 року сервіс відроджувався. Шлях до відновлення ресторанів-партнерів був різним: деякі з них відкрилися за кілька місяців, а іншим знадобилося більше часу або вони, на жаль, взагалі не повернулися до роботи. До кінця 2022 року сервіс Bolt Food не лише відновив свої довоєнні показники, а й перевищив їх. За тієї умови, що загалом відновлення ринку доставки оцінювалося у 70 %, а зростання показників відбулося за рахунок збільшення долі ринку. Оскільки зростання перевершило початкові ринкові оцінки, це підкреслює прагнення Bolt Food відновити існуючі партнерські відносини та залучити нові заклади.
І. Гринчук, регіональний менеджер Bolt Food в Україні та Східній Європі, поділився своїм баченням ситуації на ринку: «Ми прагнемо переосмислити досвід клієнтів, одночасно розвиваючи партнерські відносини з ресторанами. Бачачи потенціал України для розвитку бізнесу, Bolt Food активно інтегрує майже 200 нових ресторанів до своєї платформи щомісяця. Партнерство з відомими брендами, такими як McDonald's, KFC або Пузата Хата додає привабливості сервісу серед клієнтів. Також ми співпрацюємо з маленькими сімейними кафе, популяризуючи локальну кухню серед користувачів. На цей час до платформи вже підключено понад 3000 закладів харчування. З постійним фокусом на збагаченні послуг та розширенні охоплення, Bolt Food продовжує задавати тренди в галузі доставки їжі в Україні та Східній Європі».