Компанія LG Electronics (LG) оголосила, що застосує власну інтегровану інформаційно-розважальну систему для автомобілів з «webOS for Automotive» — платформою автомобільного контенту компанії, для нових моделей Genesis Hyundai Motor Group (Hyundai Motor Company, Kia corporation, Genesis). 31 жовтня на церемонії в Лос-Анджелесі, США, компанія LG разом з Hyundai Motor Group (Hyundai) та YouTube відсвяткували впровадження «webOS for Automotive» для Genesis, люксового бренду Hyundai, і обговорили співпрацю з метою покращити досвід розваг в автомобілях.
Нові моделі Hyundai Genesis оснащені інформаційно-розважальною системою, що повністю залучає всі переваги webOS. Пасажири на передніх і задніх сидіннях тепер можуть з комфортом і відповідно до правил водіння та безпеки переглядати контент високої якості, звичний на смартфонах або телевізорах. Інформаційно-розважальні дисплеї здатні транслювати контент із вражаючою якістю розробленого Genesis звуку.
Ця співпраця особлива, оскільки LG вперше представляє власну платформу автомобільного контенту. LG презентувала «webOS for Automotive» з метою розширити можливості унікального клієнтського досвіду й послуг в дорозі. Послуговуючись підтвердженою популярністю й зручністю webOS, сукупні продажі якої досягли 200 мільйонів на ринку смарт-телевізорів, компанія розробила нову версію для транспортних засобів, щоб водії та пасажири мали змогу насолоджуватися широким спектром відмінних послуг, включаючи YouTube, в оптимізованому салоні.
LG, Hyundai та YouTube тісно співпрацювали, щоб перенести телепрограму YouTube на «WebOS for Automotive» й забезпечити оптимізовані враження від перегляду в салоні автомобіля. Крім того, в додатку YouTube застосовані нещодавно розроблені нативні сенсорні рішення на «WebOS for Automotive».
Компанія LG — незмінний лідер інновацій на ринку інформаційно-розважальних систем та постійно покращує умови водіння та супроводження, спираючись на обширні технології та знання, протягом десятиліть накопичені в галузі телевізорів і побутової техніки.
Завдяки «webOS for Automotive» споживачі можуть з комфортом насолоджуватися різноманітним контентом, доступним на домашньому телевізорі, прямо в автомобілі. Диференційований досвід мобільності приносить більше цінності життю в дорозі, розширюючи життєвий простір до їхніх транспортних засобів.
— Завдяки технологічному розвитку, зосередженому на програмно-визначених транспортних засобах, люди можуть з комфортом насолоджуватися різноманітним відеоконтентом у своїх автомобілях, — заявив Квон Хе Йонг, віце-президент Центру розвитку інформаційно-розважальних систем Hyundai Motor Group. — Ми продовжуватимемо розширювати нашу співпрацю з великими компаніями глобального контенту, щоб надавати нашим клієнтам більш різноманітні та цінні враження від перебування в транспортних засобах.
— YouTube забезпечує якісний аудіо- та відеоконтент, оптимізований для розваг у автомобілі. Ми пишаємося тим, що беремо участь у цій колаборації, що переносить автомобільні розваги на новий рівень, — розповів Тоні Арчібонг, керуючий директор YouTube Global Product Partnerships.
— Компанія LG залишається відданою впровадженню найсучасніших рішень для транспортних засобів, включаючи «webOS for Automotive», оскільки ми прагнемо покращити клієнтський досвід для водіїв і пасажирів, а також задовольнити різноманітні вимоги виробників автомобілів, — зауважив Юн Сок Хюн, очільник компанії LG Vehicle Component Solutions.
Спираючись на глибоке розуміння споживача та його життєвого простору, у вересні компанія провела прес-конференцію на IAA Mobility 2023 у Мюнхені, Німеччина, де генеральний директор LG Вільям Чо поділився поглядами компанії та представив своє бачення майбутньої індустрії мобільності під лозунгом «Taking Life's Good on the Road».