Цьогоріч LG OLED відзначає десять років інноваційного досвіду роботи з клієнтами. За даними дослідницької компанії Omdia, у першому кварталі 2023 року компанія LG очолила ринок OLED-телевізорів, зайнявши приблизно 60% ринку за загальним обсягом поставок. Наразі OLED-телевізори LG продають у понад 130 країнах, що робить їх найпоширенішими OLED-телевізорами у світі. Минулого року загальна кількість поставок OLED-телевізорів LG (з моменту їхнього першого запуску у 2013 році) перевищила 15 мільйонів одиниць. Компанія LG стала першим виробником OLED-телевізорів, якому вдалося подолати такий дивовижний рубіж.
LG пропонує дедалі різноманітнішу лінійку OLED-телевізорів. Розміри екранів варіюються від 42 до приголомшливих 83 дюймів. Чітка роздільна здатність 4K, мінімалістичний дизайн з різними кольоровими акцентами, набір зручних функцій, що покращують зображення та гарантують глибше занурення у перегляд. Згідно з баченням «Sync to You, Open to All» (з англ.: «Синхронізований з тобою, відкритий для всіх»), найновіші телевізори LG схожі на домашні центри, призначені для збагачення досвіду перегляду передовими технологіями.
Лінійка телевізорів LG 2023 року забезпечує виняткову якість зображення. OLED-екрани оснащені самопідсвічуванням, передовими технологіями обробки зображень для отримання яскравіших та чіткіших зображень, поліпшеною платформою webOS з просунутими функціями та послугами. Завдяки контрастності, насиченим відтінкам чорного й широкому куту огляду OLED-телевізори LG надають користувачам свободу вибору ідеального екрана для власних потреб, уподобань і особливостей житла.
Лінійка OLED-телевізорів LG преміум-класу також включає серію LG OLED evo, що пропонує яскравіші та реалістичніші зображення, та екрани LG Lifestyle, які поєднують приголомшливу якість зображення з характерним дизайном.
Значним цьогорічним оновленням серії OLED evo G3 є технологія LG Brightness Booster Max, яка включає абсолютно нову архітектуру керування освітленням. Це дозволяє збільшити яскравість екрана до 70% більше, ніж у телевізорів попереднього покоління. Вона передається попіксельно, що забезпечує чіткіші та реалістичніші зображення. Технологія Super Anti Reflective3 зменшує відблиски на екрані від зовнішніх джерел світла, аби ніщо не відволікало від перегляду.
Провідні позиції компанії в сегменті надвеликих телевізорів закріплює рекордний 97-дюймовий LG SIGNATURE OLED M (модель M3). Це перший у світі орієнтований на споживачів бездротовий телевізор, спроможний передавати відео та аудіо в реальному часі з роздільною здатністю до 4K 120 Гц.
LG OLED 11 років поспіль отримував нагороди на щорічній церемонії «CES Innovation Awards» та високі оцінки від провідних видань, зокрема кілька титулів «Найкращий телевізор року». Медіа сходяться на тому, що LG OLED – «найкращий з усіх оглянутих телевізорів», «справжнє диво» і «король телевізорів».
Omdia прогнозує, що наприкінці 2023 року OLED-телевізори займуть на 10% більшу долю ринку в сегменті телевізорів преміум-класу (вартістю 1500 доларів США і вище) за показником виручки. Якщо у 2022 році частка на ринку складала 36,7%, то до кінця 2023 року очікується вже 46,1%. LG протягом останнього десятиліття наполегливо працювала, щоб реалізувати величезний потенціал цих телевізорів. Спираючись на досягнуте, компанія продовжуватиме створювати та впроваджувати інновації протягом наступного десятиліття, досліджуючи майже безмежні можливості, що їх надає технологія OLED.
Телевізори LG лінійки OLED 2023 модельного року з'являться найближчим часом у продажу в українських торгових партнерів.