Тренди та актуальні тенденції 2024 року для інтернет-магазинів / Все новости / Главная

Мінливий світ електронної комерції надихає підприємців на нові відкриття та інновації. Які тенденції визначають сучасний вигляд інтернет-магазинів та онлайн продажів? Свій експертний погляд пропонує українська платформа для створення інтернет-магазинів Shop-Express.

Функціональні тренди онлайн-бізнесу

  • Конструктори товарів. Цей інструмент дозволяє візуалізувати товар необхідних параметрів прямо на сайті за допомогою моделювання. Для цього достатньо вказати параметри, колір та інші необхідні характеристики. Такий конструктор помічний, наприклад, при замовленні вікон чи дверей — покупець може одразу побачити, як виріб виглядатиме у готовому вигляді.
  • “Просунуті” інструменти для B2B-торгівлі. Вони дають можливість налаштовувати ціни для різних категорій клієнтів, створювати для них окремі каталоги, сегментувати покупців за певними ознаками, вказувати умови для оптових закупівель (мінімальну партію або суму тощо). Це особливо актуально інтернет-магазинам для оптових продажів, а також для тих, хто продає не лише власний товар, а й партнерські товари чи послуги.
  • Функція голосового пошуку. Попри те, що пошук голосом поки що недосконалий і розрізняє не всі параметри товарів, ця функція стрімко розвивається і має конкретні перспективи в майбутньому.
  • Інтеграція з чатом GPT, який, зокрема, може сам генерувати метатеги на окремих сторінках. Це значно полегшує роботу контент-менеджера, SEO-спеціаліста та маркетолога: title та description не тільки генеруються, а й вводяться на сторінки автоматично.

Тренди, які збільшують середній чек 

Збільшення середнього чеку — це один з найефективніших способів збільшити продажі в інтернет-магазині. Окрім цього, майже всі методи збільшення середнього чеку мають приємний супутній ефект — підвищення лояльності покупців і збільшення серед них кількості постійних.

  • Бонуси та кешбек. Навіть невеличкий кешбек від кожної покупки дозволяє покупцям заощадити трохи грошей, а це завжди виглядає привабливо.
  • Підписка на товарний набір. Якщо клієнт щомісяця купує певні типи товарів, йому можна запропонувати підписку для автоматичного формування замовлення. Надання знижки за підписку стимулюватиме покупця до вибору.
  • Супутні товари (cross-sell). Це пропозиція додати до обраного товару ще один чи декілька, щоб доповнити комплект — наприклад, до денного крему для обличчя додати нічний крем, тонік чи маску.
  • Заохочення онлайн оплати — наприклад, безкоштовною доставкою, знижкою чи подарунком.
  • Функція покупки в один клік. Ця кнопка зазвичай присутня вже у відкритій картці товару.
  • Безкоштовна доставка для замовлень понад певну суму. Це додаткова мотивація купити більше.
  • «Разом дешевше». Це пропозиція доукомплектувати покупку і заощадити гроші — наприклад, при покупці духової шафи запропонувати знижку на набір форм для випічки.

Тренди веб-дизайну

Нові можливості візуалізації товару також впливають на тенденції у сфері веб-дизайну. Основні вимоги до контенту інтернет-магазину — наочність, зрозумілість, чітка структурованість і змістовність. Такий контент має не тільки давати максимум інформації про товар, а й мотивувати відвідувачів сайту купити саме тут. 

У 2024 року без сумніву актуальні тренди:

  • 3D-зображення. Ця технологія дає можливість оглядати товари з усіх боків і робити віртуальні екскурсії офлайн-магазином. Тривимірні зображення дають змогу побачити продукт, “приміряти” його до своїх умов. Впровадження цієї технології коштує недешево, але результат того вартий: новинка приваблює покупців, стимулює їх проводити більше часу на сайті та переконує здійснити покупку.
  • Відеоконтент. Завантаження відео в картку товару значно простіше, ніж 3D-зображень, але не поступається за наочністю та ефективністю. Переконати покупців можуть відеоогляди та відеовідгуки, а також різноманітний креативний контент, пов’язаний з продуктом. Це може бути відео-сторітелінг, рекламні ролики, майстер-класи тощо.
  • Мінімалістичний акцентований дизайн. Все так само актуальний тренд, який передбачає лаконічність, мінімум елементів та достатність простору між ними, а також присутність одного головного акценту в дизайні. Інтернет-магазин потребує якомога більшого насичення актуальним контентом, тому в його дизайні не має бути нічого зайвого, що може дратувати чи відволікати покупців.

Висновки

З розвитком технологій стали доступними нові інструменти онлайн-бізнесу, які дозволяють покращити взаємодію між продавцем і покупцем. Це і спрощення процесу оформлення та покупки, і більше можливостей для пошуку потрібного товару, і більше інструментів для презентації товару з демонстрацією усіх його властивостей. Тренди 2024 року характеризуються спрощенням навігації та процесу покупки, а також збільшенням візуалізації в інтернет-магазинах. І те, і інше — суттєвий плюс до мотивації купити саме у вас.

 

Похожие новости
Комментарии

comments powered by Disqus
Мы в социальных сетях: