Міжнародна технологічна компанія Glovo цього року святкує 10 років з дня заснування. Стартап, що розпочався у 2015 році в Барселоні з команди у шість осіб, сьогодні є глобальною платформою з 3 тисячами співробітників, яка працює у 23 країнах та 1800 містах Європи, Африки та Центральної Азії. За час роботи компанія доставила понад 1 мільярд замовлень, згенерувала понад €18,5 млрд додаткового доходу для бізнесів та €3,1 млрд доходу для кур'єрів. Сьогодні Glovo фокусується на розвитку Q-Commerce (швидкої доставки з магазинів, супермаркетів та аптек), підтримці малого та середнього бізнесу та забезпеченні сталого соціального впливу.
У 2018 році, Україна стала 20-ю країною, в географії платформи й першою зі сніжною зимою. Тут Glovo присутня у 40 містах, і налічує понад 225 співробітників у трьох офісах: у Києві, Львові та Дніпрі.
Glovo суттєво змінила культуру міської доставки в Україні, ставши частиною повсякденного життя мільйонів користувачів. Доставка перестала бути особливою послугою на вихідні, перетворившись на звичну щоденну практику — від ранкової кави до пізньої вечері.
Зі зростанням частоти замовлень змінювались і кулінарні вподобання. Американська, італійська та азійська кухні залишаються фаворитами на платформі, однак останні п’ять років демонструють виразний тренд: користувачі дедалі частіше обирають національні страви. Серед найбільш пам’ятних рекордів Glovo в Україні — 7,7 мільйона замовлених бургерів і 2,7 мільйона порцій борщу за шість з половиною років.
Не менш вражаючі й інші показники. Житель Барселони оформив понад 2,3 мільйона доставок за 10 років, а один із користувачів в Україні — понад 15 000 лише за шість з половиною. Найбільшу суму чайових — 1000,66 євро — залишив клієнт з Італії, а в Україні рекорд склав 3000 гривень.
Люди вже звикли до швидкої доставки їжі й тепер очікують отримати за 30 хвилин будь-який товар, а не лише замовлення з ресторану. Glovo від початку робила ставку на мультикатегорійність, і це себе виправдало: категорія Q-Commerce (доставка з магазинів, супермаркетів та аптек) показує вражаючі результати. У 2024 році її оборот перевищив €1 млрд, а попит збільшився на 50%. В Україні вже кожне п'яте замовлення – саме з магазину.
«За десять років Glovo став частиною щоденного життя мільйонів людей по всьому світу — і це лише початок. Ми продовжуємо розвивати Q-Commerce — серце нашої візії, що дозволяє зробити повсякденність зручнішою, швидшою і трохи простішою для кожного», — зазначає Оскар Пʼєр, CEO та співзасновник Glovo.
Підтримка малого та середнього бізнесу залишається у фокусі Glovo – понад 85% із 150 000 партнерів платформи це саме МСБ. За 10 років співпраці місцеві бізнеси у світі заробили понад €18,5 млрд додаткового доходу, відзначаючи, що платформа забезпечує до 25% їхнього річного обороту.
Через програму Glovo Local компанія допомагає партнерам з цифровізацією, надає доступ до фінансування, проводить навчання в Glovo Academy та реалізує спеціальні кампанії для просування малого бізнесу. У червні 2025 року Glovo вперше запустила Glovo Academy в Україні.
У 2022 році Glovo стала частиною групи Delivery Hero, що дозволило масштабувати технології та покращити сервіс для користувачів, партнерів і кур'єрів у 70 країнах. З того часу Glovo істотно розширила мережу партнерів, збільшила обсяг замовлень і активних користувачів, а також зміцнила присутність у ключових регіонах, зокрема Південній Європі, Східній Європі, на Близькому Сході та в Північній Африці.
Glovo вірить, що успішний бізнес має залишати позитивний слід, тому запустила Impact Fund — фонд, який фінансує соціальні та екологічні ініціативи. Частина доходу компанії з кожного замовлення автоматично спрямовується на підтримку таких проєктів. Серед них — Glovo Access, який дозволив громадським організаціям та фудбанкам доставити понад 16 мільйонів соціальних обідів з моменту запуску у 2020 році. В Україні з 2021 року компанія доставила понад 940 тисяч благодійних обідів.
«Сьогодні відповідальний бізнес в Україні — це рушійна сила відновлення. За 10 років глобально і 6,5 років на українському ринку Glovo здобула досвід, яким ми готові ділитися, щоб підтримувати тих, хто щодня створює робочі місця, розвиває малий бізнес і допомагає країні вистояти та зростати», — коментує Марина Павлюк, генеральна директорка Glovo в Україні.
За роки присутності в Україні Glovo інвестувала понад €120 млн в розвиток локального ринку, з них понад €30 млн — податки у державний бюджет.