Для 76% українців фото — головний критерій при онлайн знайомствах / Все новости / Главная

Rakuten Viber Dating дізнався, на що українці звертають увагу при онлайн знайомствах в першу чергу — на фото чи на опис. В опитуванні в офіційному каналі сервісу Viber Dating Club взяли участь близько тисячі респондентів. 

Результати опитування показали, що для 76% опитуваних фото є вирішальним для “свайпу вправо”. Близько половини з них (47%) зазначили, що головне у фото — це посмішка. На питання “Якщо для вас вирішальне фото, яким воно має бути?” відповіді розподілилися наступним чином:

  • Головне з посмішкою, живе фото — 47%;
  • Будь-яке, головне без купи фільтрів — 11%;
  • Розглядаю лише з фото в повний зріст — 9%;
  • Будь-яке, головне, щоб обличчя було видно — 8%;
  • Фото з тваринками — безпрограшний варіант — 7%;
  • Загадкові, звабливі фото — те, що треба для знайомства — 5%;
  • Круто, якщо на фото людина займається спортом — 4%;
  • Фото з авто, мотоциклом — ось мій фетиш — 3%;
  • Стильне, можна з професійної фотосесії — 3%;
  • Звертаю увагу на серйозні, робочі фото, в костюмі і т. д. — 3%.

 

Натомість 24% українців при знайомствах онлайн в першу чергу звертають увагу на опис профілю. Третина респондентів (32%) дивляться, чи є з людиною спільні інтереси. Відповіді на питання “А якщо вирішальне — це опис, на що звернете увагу?” розподілилися таким чином:

  • Співпадіння за інтересами — 32%;
  • Хочу бачити в описі, чого людина хоче від стосунків — 16%;
  • Неважливо, аби хоч щось про себе сказали — 13%;
  • Щоб читалася щирість, справжність (навіть із недоліками) — 10%;
  • Якщо має / любить домашніх тварин — це плюсик у карму — 9%;
  • Почуття гумору — 8%;
  • Якщо любить дітей — це метч — 5%;
  • Нестандартний підхід до опису — 4%;
  • Згадка, чим займається — 3%.

Примітка: методика дослідження — анонімне онлайн-опитування, n>1000. Ключова вікова група — 34-45 років, понад 50% респондентів віком до 45.

 

Похожие новости
Комментарии

comments powered by Disqus
Мы в социальных сетях: