Rakuten Viber Dating дізнався, на що українці звертають увагу при онлайн знайомствах в першу чергу — на фото чи на опис. В опитуванні в офіційному каналі сервісу Viber Dating Club взяли участь близько тисячі респондентів.
Результати опитування показали, що для 76% опитуваних фото є вирішальним для “свайпу вправо”. Близько половини з них (47%) зазначили, що головне у фото — це посмішка. На питання “Якщо для вас вирішальне фото, яким воно має бути?” відповіді розподілилися наступним чином:
- Головне з посмішкою, живе фото — 47%;
- Будь-яке, головне без купи фільтрів — 11%;
- Розглядаю лише з фото в повний зріст — 9%;
- Будь-яке, головне, щоб обличчя було видно — 8%;
- Фото з тваринками — безпрограшний варіант — 7%;
- Загадкові, звабливі фото — те, що треба для знайомства — 5%;
- Круто, якщо на фото людина займається спортом — 4%;
- Фото з авто, мотоциклом — ось мій фетиш — 3%;
- Стильне, можна з професійної фотосесії — 3%;
- Звертаю увагу на серйозні, робочі фото, в костюмі і т. д. — 3%.
Натомість 24% українців при знайомствах онлайн в першу чергу звертають увагу на опис профілю. Третина респондентів (32%) дивляться, чи є з людиною спільні інтереси. Відповіді на питання “А якщо вирішальне — це опис, на що звернете увагу?” розподілилися таким чином:
- Співпадіння за інтересами — 32%;
- Хочу бачити в описі, чого людина хоче від стосунків — 16%;
- Неважливо, аби хоч щось про себе сказали — 13%;
- Щоб читалася щирість, справжність (навіть із недоліками) — 10%;
- Якщо має / любить домашніх тварин — це плюсик у карму — 9%;
- Почуття гумору — 8%;
- Якщо любить дітей — це метч — 5%;
- Нестандартний підхід до опису — 4%;
- Згадка, чим займається — 3%.
Примітка: методика дослідження — анонімне онлайн-опитування, n>1000. Ключова вікова група — 34-45 років, понад 50% респондентів віком до 45.