Як малий та середній бізнес допомагає боротися з кризою / Все новости / Главная

Автор: Нія Нікель - підприємець, спеціаліст з управління та оптимізації проектів з досвідом більше 6 років. Співвласниця бару Zbirka і студії краси Priton Krasoty

Всесвітня епідемія коронавірусу та глобальний карантин стали величезним ударом по бізнесу. Майже кожна галузь потерпає від збитків. Україна не стала виключенням. Утім навіть попри те, що кожен виявився вимушеним підлаштовуватися під нову реальність малий і середній бізнес, який опинився в зоні найбільшого ризику, намагається допомогти в боротьбі з поширенням COVID-19.

Ми зібрали кілька прикладів як малий та середній бізнес допомагає боротися з епідемією не тільки грошима, а й власними ресурсами. 

Uklon, Bolt та Uber

Попри те, що українська компанія Uklon, естонський стартап Bolt та американський гігант Uber – традиційні конкуренти в Україні, епідемія зумовила всіх трьох вчинити схожим чином. Три сервіси пропонують безкоштовні поїздки для медиків. 

Uklon залучив мережі заправок OKKO та WOG, запартнерився із Mastercard, та розвернув акцію на сім міст. Bolt домовився координувати сили разом із Міністерством охорони здоров’я. А Uber заручився підтримкою сервісу HELSI.ME. 

Нова Пошта та Укрпошта

«Нова Пошта» включилася в боротьбу з коронавірусом як фінансово так і з позиції сервісу. Ще в березні компанія виділила 25 млн гривень на допомогу лікарням. А також запустила безкоштовне зберігання посилок до кінця карантину. Те саме зробила й Укрпошта, але зобов’язалася не брати гроші за зберігання аж до кінця карантину.

«Нова пошта» також проінструктувала усіх своїх працівників як діяти у випадку зараження. А також зовсім нещодавно запровадила ще одну превентувну функцію – можливість забирати посилки безконтактно. Поштомати будуть розташовуватися в магазинах «АТБ» – партнерах проєкту. До речі боротьба з кризою не оминула й АТБ стороною. Мережа супермаркетів виділила 100 млн грн на допомогу найнезахищенішим верствам населення.

Kyivstar, Lifecell, Vodafone

Боротьба з Covid-19 підштовхнула мобільних операторів також підключилися до допомоги лікарям і запропонували нараховувати безкоштовні хвилини усім, хто зареєстрований у реєстрі медичних працівників. Набравши спеціальні номери медики можуть отримати більше тисячі безкоштовних хвилин та десятки гігабайт безкоштовного мобільного інтернету.

Worksection та Poster

Українська система управління проєктами Worksection адресно почала допомагати конкретним організаціям та спільнотам у боротьбі з Covid-19. Зокрема система безкоштовно виділила свою програму для селища Немішаєве, яка стало передовим у галузі боротьби із хворобою. Також допомагає покращити процеси у державних інституціях, вектор роботи яких направлений на впровадження та послаблення карантину.

Ще один українськи технологічний сервіс Poster відкрив на час карантину доступ Poster Shop – онлайн-вітрини закладу, яка зазвичай коштує $19 на місяць. Таким чином компанія допомагає ресторанному бізнесу втриматися на плаву на час обмежень по кількості відвідувачів.

Fedoriv та інші курси

Одразу кілька маркетингових агенцій, бізнес-шкіл та навіть видавництв зробили безпрецендентні акції на початку карантину. Безпосередньо боротьбі з коронавірусом вони не допамагають, проте дають можливість підприємцям отримати знання, які раніше коштували значних грошей. Андрій Федорів виклав на YouTube свій курс «Папа бренда», який до того коштував $200. На початок серпня курс продивилися більше 300 тисяч разів.

Схожі акції робили й інші бренди, але вони мали кінцевий термін дії. Андрій Шатирко відкрив доступ до свого курсу по діджитал-маркетингу. Видавництво «Наш Формат» відкрило доступ до своєї онлайн-бібліотеки, але через надвисикий попит було змушене припинити акцію. Також можна було за 50% вартості отримати доступ до відео бібліотеки Projector-online.

Тэги:   Украина, Бизнес

Похожие новости
Комментарии

comments powered by Disqus
Мы в социальных сетях: