У Rocketech запустили рекламу, в якій закликають клієнтів продовжувати співпрацю з українськими розробниками / Все новости / Главная

Рекламна кампанія з робочою назвою “They are from Ukraine” спрямована на потенційних клієнтів Rocketech у Європі та США. Її особливість полягає в тому, що вона просуває не послуги компанії, а заклик продовжувати роботу з українськими IT-фахівцями.

“Ми спостерігаємо тривожну тенденцію: іноземні партнери та клієнти відмовляються працювати з IT-компаніями та спеціалістами, що залишилися на території України. Побоюючись ризиків, великі американські та європейські замовники розривають чинні контракти або задля спокою вимагають замінити українських розробників на спеціалістів з інших країн”, - розповіли в Rocketech.

При цьому в Rocketech з випадками відмов поки що не стикалися, тому продовжують роботу в рамках усіх чинних контрактів. Компанія працює у віддаленому форматі. Фізичних офісів на теренах України немає, але тут живе та працює більша частина команди розробки.

“Ми бачимо, як працюють та виконують домовленості наші українські колеги. Об'єктивно оцінюючи ризики (у тому числі пов'язані з мобілізацією), ми все-таки вважаємо несправедливою ситуацію з відмовою іноземних компаній від фахівців з України, що залишилися в країні. Тому ми прийняли рішення використати маркетингові інструменти, щоб на тлі новин про бойові дії та руйнування інфраструктури в українських містах іноземні партнери побачили, що багато українських фахівців релокувались у значно безпечніші регіони та мають можливість працювати у звичному режимі. Наші закордонні партнери навряд чи стежать за створенням IT-хабів або відкриттям нових офісів українських IT-компаній у західних областях.

Ми пропонуємо іншим компаніям підтримати нашу ініціативу та змінити свої рекламні повідомлення для іноземних клієнтів. Водночас ми піднімаємо інформаційну хвилю, за допомогою якої прагнемо розповісти партнерам із Європи та США найголовне: українські розробники можуть успішно працювати. Зараз”, - заявили у компанії.

Перший тестовий рекламний спліт розрахований на строк від одного до двох тижнів та охоплює користувачів соціальних мереж з категорій "власник стартапу", founder, product owner та аналогічних. Посилання в оголошеннях ведуть на сайт Rocketech, де розміщено звернення до іноземних партнерів. У тексті перераховані переваги українських розробників, а також йдеться про те, чому мобілізація та військові дії не повинні стати причиною припинення відносин із компаніями та фахівцями, що залишилися на території країни.

 

Похожие новости
Комментарии

comments powered by Disqus
Мы в социальных сетях: