Після року побудови численних партнерських відносин з брендами в Європі, США, Великій Британії та Канаді IT-компанія Admitad і технологічний гігант Huawei вирішили розширити географію співпраці. Обидві компанії знаходяться на завершальній стадії підписання контрактів, які означатимуть охоплення решти світу, включаючи Україну та інші нові регіони — MENA, LATAM, APAC.
На початку цього року Petal Search, мобільна пошукова система Huawei, відзначила Admitad нагородою «Партнер року». За спільної роботи були проведені прибуткові кампанії, які створили додаткові джерела доходу для Petal Search. Загальний обсяг обороту, згенерований користувачами Petal Search, які здійснюють онлайн-купівлі через магазини рекламодавців Admitad, подвоївся в першій половині 2022 року. Завдяки повному, глобальному охопленню розширеної співпраці, та швидкому наближенню осіннього сезону розпродажів, обидві сторони очікують ще більшого зростання у другій половині року.
У червні 2022 року Petal Search відсвяткував свою другу річницю. За час свого існування пошуковій системі вдалося побудувати партнерські відносини з понад 3000 брендами. Admitad налагодив співпрацю Petal Search із понад 800 рекламодавцями та прагне досягти ще більшого результату в найближчому майбутньому. Оскільки географія спільної роботи тепер охоплює весь світ, Petal Search зможе обрати партнерів із повного списку з понад 30 000 брендів і продавців по всьому світу.
Незважаючи на те, що Petal Search є відносно «молодим», сервіс вже увійшов до топ-5 мобільних пошукових систем у 25 країнах. Завдяки Petal Search рекламодавці Admitad отримують ексклюзивний доступ до 40 мільйонів активних користувачів Huawei Petal Search у 170 країнах, а також понад 28 мільйонів активних користувачів Petal Maps у 160 країнах.
Команда Petal Search прагне зайняти належне місце серед провідних пошукових систем світу, похитнувши домінування на ринку таких гігантів, як Google і Bing. Хайме Гонзало, віце-президент Huawei Mobile Services Europe, пояснює, що нинішні монополії ринку текстових оголошень, особливо в Європі, ймовірно, будуть шкодити здоровій конкуренції та забезпеченню кінцевих користувачів найкращого досвіду.
«На даний момент рекламне середовище налаштоване таким чином, що жодна нова пошукова система не може вижити без підтримки цих основних домінуючих гравців. Це не добре. Це одна з причин, чому ми вирішили об’єднатися з Admitad. Вони забезпечують наші рішення додатковими можливостями монетизації та альтернативним способом розвитку нашого сервісу за допомогою партнерства та прямої співпраці з брендами всіх рівнів. Завдяки рівню гнучкості та маневреності ми розглядаємо Admitad як важливого партнера в наших інноваційних продуктах», — пояснює Хайме Гонзало.
Генеральний директор і засновник Admitad Олександр Бахманн відзначає успішність нинішньої співпраці між двома компаніями — за останні 6 місяців загальний обсяг замовлень, залучених Petal Search, зріс на 121%, а кількість щомісячних кліків на сайти рекламодавців часто сягає десятків мільйонів. Ці результати були досягнуті завдяки використанню різноманітних інструментів, зокрема MonetizeSearch — спеціального рішення для пошукових систем і браузерів. Він дозволяє відображати логотипи брендів у результатах звичайного пошуку, привертаючи більше уваги користувачів до їхніх пропозицій.
«Наші команди тісно співпрацюють, експериментують і підбирають найефективніші механізми. Ми раді підтримати народження нової пошукової системи. Команда Petal Search активно випробовує нові підходи, використовуючи досвід менеджерів Admitad. Як наслідок, користувачі справді позитивно сприймають персоналізовану рекламу. Це підтверджується їхньою готовністю витрачати більше — середні витрати клієнтів Huawei становить близько $33, що вище поточного середнього рівня в партнерскому маркетингу в $30», — Олександр Бахманн.
Обидві компанії покладають великі надії на друге півріччя 2022, особливо на четвертий квартал. До того часу пошукова система зможе розпочати партнерство із сотнями обраних брендів у багатьох нових регіонах. Також це період великих розпродажів — наприклад, 11.11 (Всесвітній день шопінгу), Чорна п’ятниця та сезон новорічних і різдвяних розпродажів. Huawei та Admitad очікують вибухового зростання загального обсягу замовлень у ці «спекотні» зимові місяці.
Іншим драйвером збільшення прибутку буде лінійка нових інструментів монетизації пошукових систем, які Admitad запустить найближчим часом. У число нових функцій входять інструменти, натхненні співпрацею з Huawei.
Поточні планові новинки включають MonetizeSuggest, інструмент для надання пропозицій користувачам щодо пошуку із вбудованими партнерськими посиланнями, що базується на даних із різних каналів продажу. Також відбудеться запуск інших опцій, корисних для користувачів. Кожен новий інструмент буде адаптований для монетизації мобільних додатків. Ці інструменти принесуть значне збільшення трафіку рекламодавцям Admitad і диверсифікують прибуток пошукових систем (включно з Petal Search) та інших партнерів, створивши додаткові джерела доходу.