Компанія Genesis масштабує освітні проєкти — під брендом Genesis Academy навчатимуть фахівців у 12 напрямах продуктового IT / Все новости / Главная

Українська кофаундингова ІТ-компанія Genesis об’єднує свої освітні проєкти під брендом Genesis Academy. Завдяки цьому команда збільшить кількість програм, запустить нові формати й напрями. Вони розраховані на всіх, хто хоче розвиватися в технологічному бізнесі — студентів, спеціалістів-початківців, світчерів з інших галузей та топменеджерів. 

За шість років роботи команда освітнього департаменту Genesis створила низку регулярних освітніх проєктів: довгострокові школи, тематичні тижні, хакатони та ґайди за 12 напрямами продуктового ІТ бізнесу. Серед них — розробка, девопс, аналітика, геймдев, продакт-менеджмент, маркетинг, тестування, рекрутинг, дизайн та інші. Навчання безкоштовне для всіх учасників.

В Genesis Academy викладають понад 250 лекторів — топменеджмент компанії Genesis, СЕО бізнесів з її екосистеми й спеціалісти рівня мідл та сеньйор, які мають досвід успішного запуску продуктів на міжнародні ринки.

«У Genesis освіта є пріоритетним напрямом для інвестування. Тож ми не припиняли роботу навіть під час війни: поновили навчання в усіх школах і навіть запустили декілька програм, які не робили раніше, як-от курс для фахівців рівня сеньйор — Venture DeepDive. Крім того, команда продовжила роботу над проєктами міжнародного та національного масштабу — школою для фаундерів стартапів Startup Academy 2.0, а також всеукраїнським курсом про продуктове ІТ, який зможуть прослухати більше 50 000 студентів. Таким чином ми демократизуємо освіту й допомагаємо десяткам тисяч людей зануритися у продуктовий ІТ- бізнес», — коментує Артем Копанєв, COO Genesis.

Перший освітній проєкт — Genesis IT School — заснували 2016 року, і цьогоріч випустили вже 11 набір. На сьогодні команда провела 30 зовнішніх шкіл, п’ять хакатонів та шість тематичних тижнів. За весь час до компаній з екосистеми приєдналися понад 300 випускників. 

Опанувати одну з галузей технологічного бізнесу можуть всі охочі, на довгострокові школи потрібно пройти попередній відбір. Він складається з кількох етапів: тест, практичне завдання, співбесіда. Зазвичай на школу реєструється близько 3 тисяч осіб, тож конкурс становить 50-70 людей на одне місце. 

«Щоб освітні продукти були актуальними та доступними, ми робимо їх безкоштовними, а також залучаємо до викладання топфахівців. Тому приймаємо лише наймотивованіших людей, які точно будуть відвідувати лекції, виконувати домашні завдання та працювати над фінальними проєктами. У навчанні робимо ставку на розвиток продуктового підходу, який не застаріє навіть через 10 років. Так студенти бачать цілісну картину бізнесу та знають, як впливати на результат на своїй позиції. Троє випускників уже запустили стартапи в екосистемі Genesis, ще 14 обіймають посади С-рівня», зазначає Олексій Ніщик, Head of Education в Genesis.

До кінця 2022 року команда Genesis Academy планує запустити шість шкіл, один курс формату Deepdive для сеньйор-спеціалістів, створити декілька ґайдів для самостійного опрацювання та провести два відкриті тижні, залучивши до нових програм понад 10 тисяч слухачів. Лекції тематичних тижнів та корисні навчальні матеріали минулих програм зібрані у відкритому доступі на сайті Genesis Academy. 

 

Тэги:   Образование

Похожие новости
Комментарии

comments powered by Disqus
Мы в социальных сетях: