Уявіть, якби до 24 лютого 2022 р. вам хтось сказав, що в країні після двох років повномасштабної війни може зростати ринок електронної комерції. Ймовірно, ви б сказали, що це неможливо. Однак, як ми бачимо, це цілком реально й спостерігається просто зараз. Україна вистояла! Український бізнес також. І сьогодні пропонуємо вам переконатися в цьому, поглянувши на дані статистики клієнтів Elit-Web за результатами просування у 2023 році. Для деяких із них цей рік виявився рекордним.
Абсолютно всі клієнтські проєкти демонструють зростання в контекстній рекламі
Дисклеймер! На початку повномасштабного вторгнення та в подальші місяці український e-commerce дійсно переживав надскладні часи. Однак вже в другій половині 2022 року почала спостерігатися позитивна динаміка. А у 2023 р. вона ще більше посилилися.
Та давайте все ж перейдемо до деяких конкретних прикладів, бо вони дійсно дуже показові.
VALEO&V
VALEO&V — це інтернет-магазин дитячого, жіночого та чоловічого одягу, іграшок та аксесуарів. Однак основна категорія — це саме товари для дітей. Попри те, що в умовах війни значна кількість жінок із дітьми змушені були виїхати за межі країни, нам вдалося досягти істотного приросту кількості конверсій та загалом покращити показники e-commerce для VALEO&V.
Зростання у % |
||
Бюджети |
238,22% |
(Зростання) |
Кліки |
48,17% |
(Зростання) |
Ціна за клік |
128,26% |
(Зниження) |
Конверсії |
132,06% |
(Зростання) |
Ціна конверсії |
45,74% |
(Зниження) |
Прибуток (кошик) |
213,81% |
(Зростання) |
Як бачите, клієнт суттєво збільшив бюджет на просування. Але й результати того вартували — збільшення конверсій до 132% при одночасному зниженні їхньої ціни. Та найголовніше — прибутки компанії у 2023 році зросли більш ніж удвічі. Це чудовий результат!
5 WATT
Компанія спеціалізується на продажах освітлювального обладнання та джерел живлення. Очевидно, що в сучасних реаліях попит на таку продукцію зріс. Спочатку — у період блекаутів минулої зими, далі — в осінньо-зимовий період 2023 року, адже українці очікували чергових блекаутів, яких поки що, на щастя, не сталося. Тому в цьому разі зростання показників сайту виглядає цілком закономірним.
Зростання у % |
||
Бюджети |
35,27% |
(Зростання) |
Кліки |
43,54% |
(Зростання) |
Ціна за клік |
-5,76% |
(Зниження) |
Конверсії |
64,35% |
(Зростання) |
Ціна конверсії |
-17,69% |
(Зниження) |
Прибуток (кошик) |
63,49% |
(Зростання) |
У порівнянні з попереднім кейсом у цьому випадку зростання бюджету на просування відносно невелике. Та навіть попри це клієнту вдалося збільшити конверсії на 64% і знизити їхню вартість майже на 18%. Прибутки також істотно зросли — понад 63%. І це, нагадаємо, при відносно незначному збільшенні бюджету.
UParts
UParts — інтернет-магазин запасних частин для гаджетів, техніки та електроніки. У 2022 році попит саме в цьому сегменті відчутно знизився. До того ж були затримки деяких постачань. Однак впродовж 2023 року ситуація практично повністю нормалізувалася: попит відновився, а контекстна реклама почала приносити відчутно кращі результати.
Зростання у % |
||
Бюджети |
58,01% |
(Зростання) |
Кліки |
-9,02% |
(Зниження) |
Ціна за клік |
74% |
(Зростання) |
Конверсії |
20,11% |
(Зростання) |
Ціна конверсії |
31,55% |
(Зростання) |
Прибуток (кошик) |
93,45% |
(Зростання) |
Доволі показово, що при зменшенні кількості кліків тут вдалося отримати на 20% більше конверсій. Ціна конверсії хоч і зросла, але й прибуток з контекстної реклами суттєво збільшився — майже вдвічі. Тому подібні витрати абсолютно виправдані.
LivelyShop
LivelyShop — великий мультимаркет із широким асортиментом найрізноманітніших товарів — від недорогих гарнітур та навушників до автоелектроніки, систем відеоспостереження та великої побутової техніки. У 2023 році компанія відчутно збільшила бюджети на e-commerce через активне зростання конкуренції. Це ж стало причиною збільшення ціни за клік, водночас нам вдалося зменшити вартість конверсії, що в цьому разі важливіше.
Зростання у % |
||
Бюджети |
77% |
(Зростання) |
Кліки |
8% |
(Зростання) |
Ціна за клік |
89% |
(Зростання) |
Конверсії |
339,45% |
(Зростання) |
Ціна конверсії |
59,69% |
(Зниження) |
Прибуток (кошик) |
297% |
(Зростання) |
Клієнт погодився на доволі істотне збільшення бюджету на просування і отримав відповідний результат — майже +340% конверсій та майже +300% прибутків. Це надзвичайно хороші показники, тим паче в такій конкурентній ніші. Так, ціна конверсії теж зросла, але на тлі зростання прибутків компанії це не так суттєво.
TopTV
Інтернет-магазин TopTV пропонує покупцям широкий вибір електроніки, побутової техніки, комп’ютерів та інших гаджетів. Ситуація загалом схожа на ту, з якою зіткнулися й інші компанії, що спеціалізуються на продажі техніки в Україні. У 2022 році спостерігалося відчутне зниження купівельної активності, однак вже в другій половині року вдалося відновити показники. А у 2023 році ми досягли значного збільшення конверсій при одночасному зниженні ціни за клік та безпосередньо конверсій.
Зростання у % |
||
Бюджети |
27% |
(Зростання) |
Кліки |
50% |
(Зростання) |
Ціна за клік |
-15% |
(Зниження) |
Конверсії |
258% |
(Зростання) |
Ціна конверсії |
-64% |
(Зниження) |
Прибуток (кошик) |
484% |
(Зростання) |
Середній чек |
63% |
(Зростання) |
В цьому випадку, знову ж таки, ми бачимо відносно незначне зростання бюджету, але й одночасне суттєве зниження вартості конверсії — на 64%. Водночас прибуток зріс майже у п’ять разів, а середній чек клієнта — на 63%. Це дійсно показовий кейс, який доводить, що ефективна контекстна реклама — це не завжди дорого.
aMebli
Подібна до описаної вище картина спостерігалася також в іншого нашого клієнта — інтернет-магазину меблів aMebli. У 2023 році нам вдалося понад удвічі знизити ціну конверсії й наростити її кількість більше ніж утричі. Водночас ціна за клік також зросла через активізацію конкурентів у ніші.
Зростання у % |
||
Бюджети |
336% |
(Зростання) |
Кліки |
250% |
(Зростання) |
Ціна за клік |
20% |
(Зростання) |
Конверсії |
345,9% |
(Зростання) |
Ціна конверсії |
55,80% |
(Зниження) |
Прибуток (кошик) |
210% |
(Зростання) |
У цьому кейсі клієнт суттєво наростив бюджет на просування, натомість отримавши +250% кліків та +210% прибутку. Кількість конверсій зросла більш ніж утричі, а ціна за клік — на 20%. При цьому ціна конверсії знизилася майже на 56%.
W8 Shipping
Компанія працює в доволі специфічній ніші — продажі авто з США. На початку 2022 року через проблеми з логістикою працювати в цій сфері в принципі було складно, однак вже у 2023 році нам вдалося на третину збільшити кількість конверсій, водночас знизивши її вартість та ціну за клік.
Зростання у % |
||
Бюджети |
-17% |
(Зниження) |
Кліки |
5% |
(Зростання) |
Ціна за клік |
-20% |
(Зниження) |
Конверсії |
33% |
(Зростання) |
Ціна конверсії |
-37% |
(Зниження) |
Особливість цього кейсу полягає в тому, що клієнт зменшив бюджет на просування. Але навіть так нам вдалося наростити кількість кліків, зменшити ціну за клік та знизити ціну конверсії на 37%. Водночас кількість конверсій зросла на 33%.
STOREinUA
STOREinUA — великий інтернет-магазин техніки та електроніки, який звернувся до нас із заблокованим рекламним кабінетом. Хоча магазин продає сертифіковані (це важливо) товари, але все ж таки його акаунт заблокували більш ніж на рік на підставі «Продаж підроблених товарів». Нашим першочерговим завданням було розблокування рекламного кабінету.
Провівши ретельний аналіз кабінетів Google Ads та Merchant Center, а також сайту, ми знайшли та відкоригували разом з клієнтом усі можливі причини блокування РК. Розгляд апеляції на блокування кабінету зайняв менше доби, і кабінет був розблокований.
Зростання % |
(Зростання) |
|
Бюджети |
85% |
(Зростання) |
Кліки |
92% |
(Зростання) |
Ціна за клік |
- 79% |
(Зниження) |
Конверсії |
70% |
(Зростання) |
Дзвінки |
120% |
(Зростання) |
Ціна конверсії |
- 30% |
(Зниження) |
Прибуток (кошик) |
70% |
(Зростання) |
Після розблокування рекламного кабінету усі рекламні кампанії були запущені з нуля. І вже з перших місяців роботи зросла кількість кліків, конверсій та головне — прибуток компанії. Це показовий приклад того, як навіть із наявними труднощами електронна комерція отримала гарні результати з контекстної реклами в 2023 році.
Парамедик
Це вузькоспеціалізований інтернет-магазин, який продає широкий спектр медичного обладнання. Зокрема, у період війни компанія суттєво розширила свій асортимент завдяки засобам для тактичної медицини та для надання першої допомоги. Нам вдалося досягти зниження вартості конверсії на 46% та збільшити її кількість на 66%.
Зростання у % |
||
Бюджети |
10% |
(Зниження) |
Кліки |
9% |
(Зниження) |
Ціна за клік |
2% |
(Зниження) |
Конверсії |
66% |
(Зростання) |
Ціна конверсії |
46,00% |
(Зниження) |
Прибуток (кошик) |
60% |
(Зростання) |
Збільшення бюджету на просування в цьому кейсі навіть менше, ніж у попередньому. Однак враховуючи особливості бізнесу та ЦА це дійсно гарний результат. Кількість конверсій збільшилася на 66%, а прибутки з рекламних кампаній — на 60%. Ціна конверсії при цьому значно знизилася, хоча і спостерігається мінімальне зменшення кількості кліків.
Далі — більше!
Попри доволі складну загальну ситуацію в країні, український e-commerce просто зараз демонструє стійкий та цілком стабільний розвиток. Бізнес працює та розширюється, конкуренція зростає, компанії активніше залучають аудиторію, збільшують асортимент та покращують сервіс. І це насправді дуже добра тенденція.
Ми очікуємо, що цього року позитивна динаміка не просто збережеться, а й стане ще виразнішою. Звісно, у сучасних реаліях будувати чіткі прогнози складно. Однак і ми в Elit-Web, і наші клієнти налаштовані цілком оптимістично. Працюємо далі!