Як зріс український e-commerce в контекстній рекламі у 2023 році: аналізуємо на реальних прикладах / Все новости / Главная

Уявіть, якби до 24 лютого 2022 р. вам хтось сказав, що в країні після двох років повномасштабної війни може зростати ринок електронної комерції. Ймовірно, ви б сказали, що це неможливо. Однак, як ми бачимо, це цілком реально й спостерігається просто зараз. Україна вистояла! Український бізнес також. І сьогодні пропонуємо вам переконатися в цьому, поглянувши на дані статистики клієнтів Elit-Web за результатами просування у 2023 році. Для деяких із них цей рік виявився рекордним.

Абсолютно всі клієнтські проєкти демонструють зростання в контекстній рекламі

Дисклеймер! На початку повномасштабного вторгнення та в подальші місяці український e-commerce дійсно переживав надскладні часи. Однак вже в другій половині 2022 року почала спостерігатися позитивна динаміка. А у 2023 р. вона ще більше посилилися.

Та давайте все ж перейдемо до деяких конкретних прикладів, бо вони дійсно дуже показові.

VALEO&V

VALEO&V — це інтернет-магазин дитячого, жіночого та чоловічого одягу, іграшок та аксесуарів. Однак основна категорія — це саме товари для дітей. Попри те, що в умовах війни значна кількість жінок із дітьми змушені були виїхати за межі країни, нам вдалося досягти істотного приросту кількості конверсій та загалом покращити показники e-commerce для VALEO&V.

 

Зростання у %

 

Бюджети

238,22%

(Зростання)

Кліки

48,17%

(Зростання)

Ціна за клік

128,26%

(Зниження)

Конверсії

132,06%

(Зростання)

Ціна конверсії

45,74%

(Зниження)

Прибуток (кошик)

213,81%

(Зростання)

Як бачите, клієнт суттєво збільшив бюджет на просування. Але й результати того вартували — збільшення конверсій до 132% при одночасному зниженні їхньої ціни. Та найголовніше — прибутки компанії у 2023 році зросли більш ніж удвічі. Це чудовий результат!

5 WATT

Компанія спеціалізується на продажах освітлювального обладнання та джерел живлення. Очевидно, що в сучасних реаліях попит на таку продукцію зріс. Спочатку — у період блекаутів минулої зими, далі — в осінньо-зимовий період 2023 року, адже українці очікували чергових блекаутів, яких поки що, на щастя, не сталося. Тому в цьому разі зростання показників сайту виглядає цілком закономірним.

 

Зростання у %

 

Бюджети

35,27%

(Зростання)

Кліки

43,54%

(Зростання)

Ціна за клік

-5,76%

(Зниження)

Конверсії

64,35%

(Зростання)

Ціна конверсії

-17,69%

(Зниження)

Прибуток (кошик)

63,49%

(Зростання)

У порівнянні з попереднім кейсом у цьому випадку зростання бюджету на просування відносно невелике. Та навіть попри це клієнту вдалося збільшити конверсії на 64% і знизити їхню вартість майже на 18%. Прибутки також істотно зросли — понад 63%. І це, нагадаємо, при відносно незначному збільшенні бюджету.

UParts

UParts — інтернет-магазин запасних частин для гаджетів, техніки та електроніки. У 2022 році попит саме в цьому сегменті відчутно знизився. До того ж були затримки деяких постачань. Однак впродовж 2023 року ситуація практично повністю нормалізувалася: попит відновився, а контекстна реклама почала приносити відчутно кращі результати.

 

Зростання у %

 

Бюджети

58,01%

(Зростання)

Кліки

-9,02%

(Зниження)

Ціна за клік

74%

(Зростання)

Конверсії

20,11%

(Зростання)

Ціна конверсії

31,55%

(Зростання)

Прибуток (кошик)

93,45%

(Зростання)

Доволі показово, що при зменшенні кількості кліків тут вдалося отримати на 20% більше конверсій. Ціна конверсії хоч і зросла, але й прибуток з контекстної реклами суттєво збільшився — майже вдвічі. Тому подібні витрати абсолютно виправдані.

LivelyShop

LivelyShop — великий мультимаркет із широким асортиментом найрізноманітніших товарів — від недорогих гарнітур та навушників до автоелектроніки, систем відеоспостереження та великої побутової техніки. У 2023 році компанія відчутно збільшила бюджети на e-commerce через активне зростання конкуренції. Це ж стало причиною збільшення ціни за клік, водночас нам вдалося зменшити вартість конверсії, що в цьому разі важливіше.

 

Зростання у %

 

Бюджети

77%

(Зростання)

Кліки

8%

(Зростання)

Ціна за клік

89%

(Зростання)

Конверсії

339,45%

(Зростання)

Ціна конверсії

59,69%

(Зниження)

Прибуток (кошик)

297%

(Зростання)

Клієнт погодився на доволі істотне збільшення бюджету на просування і отримав відповідний результат — майже +340% конверсій та майже +300% прибутків. Це надзвичайно хороші показники, тим паче в такій конкурентній ніші. Так, ціна конверсії теж зросла, але на тлі зростання прибутків компанії це не так суттєво.

TopTV

Інтернет-магазин TopTV пропонує покупцям широкий вибір електроніки, побутової техніки, комп’ютерів та інших гаджетів. Ситуація загалом схожа на ту, з якою зіткнулися й інші компанії, що спеціалізуються на продажі техніки в Україні. У 2022 році спостерігалося відчутне зниження купівельної активності, однак вже в другій половині року вдалося відновити показники. А у 2023 році ми досягли значного збільшення конверсій при одночасному зниженні ціни за клік та безпосередньо конверсій.

 

Зростання у %

 

Бюджети

27%

(Зростання)

Кліки

50%

(Зростання)

Ціна за клік

-15%

(Зниження)

Конверсії

258%

(Зростання)

Ціна конверсії

-64%

(Зниження)

Прибуток (кошик)

484%

(Зростання)

Середній чек

63%

(Зростання)

В цьому випадку, знову ж таки, ми бачимо відносно незначне зростання бюджету, але й одночасне суттєве зниження вартості конверсії — на 64%. Водночас прибуток зріс майже у п’ять разів, а середній чек клієнта — на 63%. Це дійсно показовий кейс, який доводить, що ефективна контекстна реклама — це не завжди дорого.

aMebli

Подібна до описаної вище картина спостерігалася також в іншого нашого клієнта — інтернет-магазину меблів aMebli. У 2023 році нам вдалося понад удвічі знизити ціну конверсії й наростити її кількість більше ніж утричі. Водночас ціна за клік також зросла через активізацію конкурентів у ніші.

 

Зростання у %

 

Бюджети

336%

(Зростання)

Кліки

250%

(Зростання)

Ціна за клік

20%

(Зростання)

Конверсії

345,9%

(Зростання)

Ціна конверсії

55,80%

(Зниження)

Прибуток (кошик)

210%

(Зростання)

У цьому кейсі клієнт суттєво наростив бюджет на просування, натомість отримавши +250% кліків та +210% прибутку. Кількість конверсій зросла більш ніж утричі, а ціна за клік — на 20%. При цьому ціна конверсії знизилася майже на 56%.

W8 Shipping

Компанія працює в доволі специфічній ніші — продажі авто з США. На початку 2022 року через проблеми з логістикою працювати в цій сфері в принципі було складно, однак вже у 2023 році нам вдалося на третину збільшити кількість конверсій, водночас знизивши її вартість та ціну за клік.

 

Зростання у %

 

Бюджети

-17%

(Зниження)

Кліки

5%

(Зростання)

Ціна за клік

-20%

(Зниження)

Конверсії

33%

(Зростання)

Ціна конверсії

-37%

(Зниження)

Особливість цього кейсу полягає в тому, що клієнт зменшив бюджет на просування. Але навіть так нам вдалося наростити кількість кліків, зменшити ціну за клік та знизити ціну конверсії на 37%. Водночас кількість конверсій зросла на 33%.

STOREinUA

STOREinUA — великий інтернет-магазин техніки та електроніки, який звернувся до нас із заблокованим рекламним кабінетом. Хоча магазин продає сертифіковані (це важливо) товари, але все ж таки його акаунт заблокували більш ніж на рік на підставі «Продаж підроблених товарів». Нашим першочерговим завданням було розблокування рекламного кабінету.

Провівши ретельний аналіз кабінетів Google Ads та Merchant Center, а також сайту, ми знайшли та відкоригували разом з клієнтом усі можливі причини блокування РК. Розгляд апеляції на блокування кабінету зайняв менше доби, і кабінет був розблокований.

 

Зростання %

(Зростання)

Бюджети

85%

(Зростання)

Кліки

92%

(Зростання)

Ціна за клік

- 79%

(Зниження)

Конверсії

70%

(Зростання)

Дзвінки

120%

(Зростання)

Ціна конверсії

- 30%

(Зниження)

Прибуток (кошик)

70%

(Зростання)

Після розблокування рекламного кабінету усі рекламні кампанії були запущені з нуля. І вже з перших місяців роботи зросла кількість кліків, конверсій та головне — прибуток компанії. Це показовий приклад того, як навіть із наявними труднощами електронна комерція отримала гарні результати з контекстної реклами в 2023 році.

Парамедик

Це вузькоспеціалізований інтернет-магазин, який продає широкий спектр медичного обладнання. Зокрема, у період війни компанія суттєво розширила свій асортимент завдяки засобам для тактичної медицини та для надання першої допомоги. Нам вдалося досягти зниження вартості конверсії на 46% та збільшити її кількість на 66%.

 

Зростання у %

 

Бюджети

10%

(Зниження)

Кліки

9%

(Зниження)

Ціна за клік

2%

(Зниження)

Конверсії

66%

(Зростання)

Ціна конверсії

46,00%

(Зниження)

Прибуток (кошик)

60%

(Зростання)

Збільшення бюджету на просування в цьому кейсі навіть менше, ніж у попередньому. Однак враховуючи особливості бізнесу та ЦА це дійсно гарний результат. Кількість конверсій збільшилася на 66%, а прибутки з рекламних кампаній — на 60%. Ціна конверсії при цьому значно знизилася, хоча і спостерігається мінімальне зменшення кількості кліків.

Далі — більше!

Попри доволі складну загальну ситуацію в країні, український e-commerce просто зараз демонструє стійкий та цілком стабільний розвиток. Бізнес працює та розширюється, конкуренція зростає, компанії активніше залучають аудиторію, збільшують асортимент та покращують сервіс. І це насправді дуже добра тенденція.

Ми очікуємо, що цього року позитивна динаміка не просто збережеться, а й стане ще виразнішою. Звісно, у сучасних реаліях будувати чіткі прогнози складно. Однак і ми в Elit-Web, і наші клієнти налаштовані цілком оптимістично. Працюємо далі!

 

Похожие новости
Комментарии

comments powered by Disqus
Мы в социальных сетях: