Як стати сммником з нуля у 2024: SMM курси, клієнти та експертність / Все новости / Главная

Есемемників сьогодні так багато, то чи варто взагалі освоювати цю digital-професію? А які навички має мати SMM-спеціаліст та де можна опанувати цю професію? Про це — далі.

Що таке SMM?

SMM (Social Media Marketing) – це маркетинговий інструмент для просування бізнесів, який дозволяє збільшувати впізнаванність через соцмережі та залучати нових клієнтів.

А хто займається таким просуванням? SMM-менеджер.

Це саме та людина, яка знає, як подати бренд з кращої сторони та створити стратегію, що допоможе компаніям досягнути бажаних цілей. Такий спеціаліст займається просуванням не лише Instagram, а й Facebook, Twitter, TikTok, Telegram та інших платформ.

Тому сммник має розуміти особливості та алгоритми різних соціальних мереж, щоб знати, які найкраще підійдуть для просування компаній.

Хоч і smm-спеціалістів на ринку є чимало, але справжніх експертів, які знають, як результативно просувати сторінки, — одиниці. Тож ця професія залишається актуальною, бо все більше бізнесів залучають SMM-інструмент у свою стратегію просування.

Які навички потрібні smm-спеціалісту?

  1. Стратегічне мислення;
  2. Креативність та творчість;
  3. Аналітичні здібності;
  4. Вміти цікаво писати;
  5. Бути комунікативним;
  6. Розбиратись в технічних інструментах.

Як опанувати smm-професію?

Стати сммником сьогодні можна з нуля, але ця професія вимагає постійне навчання та удосконалення навичок.

Щоб опанувати професію можна пройти SMM-курс. До слова, Kukurudza.Osvita https://kukurudza.com/osvita/ — це потужне навчання, де вони структурували всю інформацію в одне ціле. Також тут студенти можуть одразу закріплювати знання на практиці та формувати кейси, які використають у своєму портфоліо.

Покрова інструкція, як стати smm-спеціалістом

  1. Ознайомитись з соціальними мережами. Для початку вистачить  зрозуміти функціонал, алгоритми, особливості та типи контенту таких соцмереж: Facebook, Instagram, Telegram та TikTok. 
  2. Вивчити основи SMM. А саме опанувати копірайт, таргетинг, дизайн, роботу з ком’юніті, монтаж та маркетингові інструменти. 
  3. Дізнатись, як складати стратегії та аналізувати. Ці інструменти допоможуть планувати цілі й вимірювати результати роботи.
  4. Сформувати кейси. Сюди входять скрини статистики ваших проєктів, дизайн віжуалів, тексти, stories, reels, стратегії. 
  5. Оформити портфоліо. На цьому етапі потрібно структурувати за змістом усі види роботи.

Тож сьогодні стати сммником з нуля цілком реально, але потрібно завжди розвиватись, читати нову інформацію та покращувати свої навички. Бо тільки, коли ви справді розумієте, в чому полягає робота сммника, — зможете стати справжнім експертом у ніші.

SMM-спеціаліст не просто постить фото, а допомагає бізнесам досягати цілей за допомогою ведення соцмереж. Всі тут усі інструменти працюють в комплексі, тому важлива сама стратегія просування, яка й підсвітить точки розвитку та задасть напрям руху.

 

Похожие новости
Комментарии

comments powered by Disqus
Мы в социальных сетях: