Есемемників сьогодні так багато, то чи варто взагалі освоювати цю digital-професію? А які навички має мати SMM-спеціаліст та де можна опанувати цю професію? Про це — далі.
Що таке SMM?
SMM (Social Media Marketing) – це маркетинговий інструмент для просування бізнесів, який дозволяє збільшувати впізнаванність через соцмережі та залучати нових клієнтів.
А хто займається таким просуванням? SMM-менеджер.
Це саме та людина, яка знає, як подати бренд з кращої сторони та створити стратегію, що допоможе компаніям досягнути бажаних цілей. Такий спеціаліст займається просуванням не лише Instagram, а й Facebook, Twitter, TikTok, Telegram та інших платформ.
Тому сммник має розуміти особливості та алгоритми різних соціальних мереж, щоб знати, які найкраще підійдуть для просування компаній.
Хоч і smm-спеціалістів на ринку є чимало, але справжніх експертів, які знають, як результативно просувати сторінки, — одиниці. Тож ця професія залишається актуальною, бо все більше бізнесів залучають SMM-інструмент у свою стратегію просування.
Які навички потрібні smm-спеціалісту?
- Стратегічне мислення;
- Креативність та творчість;
- Аналітичні здібності;
- Вміти цікаво писати;
- Бути комунікативним;
- Розбиратись в технічних інструментах.
Як опанувати smm-професію?
Стати сммником сьогодні можна з нуля, але ця професія вимагає постійне навчання та удосконалення навичок.
Щоб опанувати професію можна пройти SMM-курс. До слова, Kukurudza.Osvita https://kukurudza.com/osvita/ — це потужне навчання, де вони структурували всю інформацію в одне ціле. Також тут студенти можуть одразу закріплювати знання на практиці та формувати кейси, які використають у своєму портфоліо.
Покрова інструкція, як стати smm-спеціалістом
- Ознайомитись з соціальними мережами. Для початку вистачить зрозуміти функціонал, алгоритми, особливості та типи контенту таких соцмереж: Facebook, Instagram, Telegram та TikTok.
- Вивчити основи SMM. А саме опанувати копірайт, таргетинг, дизайн, роботу з ком’юніті, монтаж та маркетингові інструменти.
- Дізнатись, як складати стратегії та аналізувати. Ці інструменти допоможуть планувати цілі й вимірювати результати роботи.
- Сформувати кейси. Сюди входять скрини статистики ваших проєктів, дизайн віжуалів, тексти, stories, reels, стратегії.
- Оформити портфоліо. На цьому етапі потрібно структурувати за змістом усі види роботи.
Тож сьогодні стати сммником з нуля цілком реально, але потрібно завжди розвиватись, читати нову інформацію та покращувати свої навички. Бо тільки, коли ви справді розумієте, в чому полягає робота сммника, — зможете стати справжнім експертом у ніші.
SMM-спеціаліст не просто постить фото, а допомагає бізнесам досягати цілей за допомогою ведення соцмереж. Всі тут усі інструменти працюють в комплексі, тому важлива сама стратегія просування, яка й підсвітить точки розвитку та задасть напрям руху.