Чому інтернет «підвисає» і як з цим боротись: поради телеком-оператора / Все новости / Главная

Найчастіше в поганій швидкості інтернету користувачі відразу звинувачують провайдера, не звертаючи увагу на інші чинники, які на це впливають. Керівник відділу управління регіональними мережами оператора Vega Telecom Ігор Гриневич розповів нам, що заважає абонентам отримувати омріяний літаючий інтернет.

Зараз компанія активно підключає абонентів до мережі високошвидкісного гігабітного інтернету, тож експерти зібрали основні фактори впливу на швидкість, які зустрічаються у користувачів, і розповіли про них на прикладі Gigabit by Vega.

1. Роутер, у який підключається мережевий кабель

Передача даних через кабель завжди буде вищою, ніж через Wi-Fi. При виборі роутера зверніть увагу на його технічні характеристики: діапазон частот має бути 5 ГГц, а  протокол – 802.11ac і новіший, підтримка швидкості Wi-Fi  – від 600 Мбіт/с. Нашим новим абонентам ми надаємо відповідне обладнання в користування.

Важливим моментом є розміщення самого роутера в приміщенні. Частково погасити Wi-Fi сигнал можуть залізобетонні стіни, електроприлади, тепла підлога, дзеркальні шафи. Кожен роутер має свій радіус дії та частотний діапазон. Коли два прилади стоять поруч (наприклад, у вас у коридорі та у сусіда за стіною), вони впливають на роботу один одного. Підтримка діапазону 5 ГГц є лише у сучасних пристроях, яких наразі не так багато, тому якщо налаштувати роутер саме на цю частоту, його сигнал майже не буде перетинатись із сигналом сусідських Wi-Fi.

Рекомендація: розміщуйте роутер у прямій видимості, без зовнішніх перешкод (наприклад, деякі абоненти маскують його в гіпсокартонні або дерев’яні коробки, від чого втрачається 15% сигналу), слідкуйте за положенням антен, використовуйте дводіапазонний роутер.

2. ПК та несправності в роботі

Програмне забезпечення також має вплив на швидкість інтернет-підключення, іноді не менший, ніж фізичне обладнання. На що саме варто звернути увагу у випадку, коли виникають складнощі в роботі послуги: операційна система комп’ютера, програмне забезпечення роутера, браузер, антивіруси та файрволи, VPN, торренти, віруси.

Якщо говорити про технічні вимоги до ПК, то це мережева карта, яка підтримує стандарти швидкості 1 Гбіт/с; об'єм оперативної пам'яті (ОЗУ), не менше ніж 4-8 Гбіт та продуктивний процесор.

Рекомендація: Проводьте постійну діагностику ПК на віруси та слідкуйте за оновленнями програмного забезпечення роутера й іншого обладнання.

3. Стандарти підтримки швидкості у смартфоні

Швидкість інтернету залежить від клієнтського обладнання, яке її приймає. Наприклад,  топові моделі смартфонів здатні підіймати швидкість до 800 Мбіт/c, у той час нові моделі, які найчастіше купують абоненти, мають пропускну можливість у середньому до 200 Мбіт/c, більш бюджетний сегмент працює на рівні до 100 Мбіт/c. Цього достатньо для комфортного користування, але іноді абоненти роблять тести швидкості саме через смартфон, а не мережевий кабель, що не є вірно.

Рекомендація: перевірте стандарт підтримки швидкості у смартфоні, щоб знати, який максимум ви можете отримати.

4. Пошкодження оптичного кабелю у квартирі

Бувають ситуації, коли абонент раптово помічає зниження швидкості, викликає фахівців на місце і вони виявляють, що користувач перегнув оптичний кабель, тому що він йому заважав. Відбулось надломлення. Технологія GPON передбачає незалежність від зовнішніх чинників та автономність, але також потребує обачного поводження, адже заломлення спричиняють проблеми з послугою.

Рекомендація: під час підключення наші фахівці радять, де краще прокласти мережевий кабель, щоб уникнути випадкового пошкодження, тому  не змінюйте самостійно його положення.

5. Стандарти підтримки швидкості у SMART-TV

Телебачення, у залежності від контенту який переглядає абонент, також підключається до Wi-Fi та використовує інтернет. Для прикладу, на трансляцію контенту у стандарті якості  SD – потрібно приблизно 5 Мбіт/c, для HD – 10 Мбіт/c, для  4K і вище – від 30 Мбіт/c. Для абонентів інтернету Gigabit ці показники не помітні. Інший випадок, коли недобросовісні провайдери декларують високу швидкість інтернету, але їхнє серверне обладнання не може впоратись з великою кількістю користувачів, скажімо, під час футбольного матчу, тоді виникає мерехтіння на екрані.

Рекомендація: якщо збої мають постійний характер, варто замислитись над зміною провайдера та обрати гігабітний інтернет. Ми пропонуємо абонентам 3 місяці безплатного тестування, щоб вони помітили різницю.

6. Інтернет-ресурси

Усе програмне забезпечення оновлене, немає вірусів і не використовується торрент чи VPN, але інтернет не літає? Таке теж трапляється, у даному випадку причиною може бути перевантажений запитами сайт або інші проблеми на цільовому ресурсі, на які не може вплинути ваш провайдер. Тож якщо виникають складнощі з доступом до окремих сайтів, а швидкість вашого з’єднання висока – є вірогідність, що проблема стосується саме цього сайту. Варто спробувати перейти на нього через деякий час, або скористатися аналогами.

Рекомендація: якщо у вас є сумніви щодо цих обставин, будь ласка, звертайтесь до нас, ми перевіримо стан мережі, рівень сигналу й після цього зможемо надати відповідь щодо причин. 

Як правильно вимірювати швидкість

Вимірювання швидкості за допомогою спеціалізованих сервісів – це основний спосіб отримати більш-менш точну інформацію про швидкість вашого з’єднання. Коли користувачу потрібно перевірити швидкість інтернет-сигналу, він просто заходить, наприклад, на Speedtest, натискає GO та очікує результат.

Але для того, щоб ці результати були більш правдивими, потрібно знати й виконувати такі тестування правильно, інакше вони можуть бути значно меншими, ніж насправді.

 

Похожие новости
Комментарии

comments powered by Disqus
Мы в социальных сетях: