Infobip запустив проєкт “Conversational Everything Blueprint” для налаштування комунікацій брендів у месенджерах / Все новости / Главная

Міжнародна хмарна комунікаційна платформа Infobip запустила новий проєкт – “Conversational Everything Blueprint”, щоб дати брендам змогу впровадити досвід розмов в комунікаціях із клієнтами. План пояснює, як бізнеси та бренди можуть створити наскрізний шлях спілкування з клієнтом через додатки з чатами, щоб зміцнити лояльність клієнтів та підвищити продажі

З переходом шляху клієнта від фізичного в цифровий, бізнеси та бренди мають вміти зустрічати своїх клієнтів там, де вони знаходяться. Дані Infobip показують, що клієнти хочуть взаємодіяти з брендами через канали, якими вони вже користуються, як додатки з чатами. Тому щоб достосуватись до мінливих уподобань, бренди повинні почати запевнювати насичений, зручний та персоналізований досвід спілкування та шлях клієнта, через канали, яким їхні клієнти надають перевагу в користуванні.

План показує, як бренди можуть створювати такі клієнтські шляхи, використовуючи комунікаційні центри, які спрощують процес для брендів. Впроваджуючи змістовні розмови на всьому шляху клієнта, бізнес може:

  • Підвищити рівень задоволення і лояльності клієнта: через персоналізовану і завжди доступну службу підтримки;
  • Збільшити показник конверсії: у 2.5 рази в порівнянні зі звичайними платформами e-commerce;
  • Створити нові джерела прибутку: впроваджуючи додаткові цифрові канали та послуги;
  • Знизити кошти служби підтримки: завдяки автоматичному обслуговуванню чат-ботів і живих агентів;
  • Покращити покинуті кошики: завдяки автоматичній реакції та вчасній комунікації .

План також пояснює, яким чином організації можуть закріпити розмовний досвід на всіх пунктах взаємодії з клієнтом, від маркетингу, до продажів та сапорту. Об'єднуючи маркетингові та промо кампанії, бізнеси можуть залучити клієнтів у реальному часі, використовуючи двостороннє спілкування у їх улюблених каналах.

Бізнеси також можуть посилити продажі, формуючи гіперперсоналізовані, безперервні клієнтські шляхи на одиничних каналах комунікації, де клієнти переходять від пошуку до замовлення за лічені хвилини. Щобільше, досвід спілкування може допомогти брендам надавати постійну, автоматизовану підтримку через улюблені канали клієнтів, а плавний перехід до обслуговування агентом забезпечить більш особистий досвід.

Тонко Сарак, керівник напряму Go To Market в Infobip, коментує: "Розмовне майбутнє вже настало, і клієнтам потрібна швидка та проста взаємодія з брендами, що їх цікавлять, через знайомі їм канали. Тому брендам потрібно почати взаємодіяти зі своїми клієнтами, чи то для просування, продажів, чи для сапорту через популярні месенджери, які стали повсюдними. Саме тому ми створили наш План, щоб допомогти організаціям витримати ритм трендів, що швидко змінюються, і невпинно зростаючих очікувань клієнтів. Це означає, що досвід спілкування між брендами та клієнтами має бути багатшим та особистим на всіх фазах шляху клієнта. Результатом такого підходу є поліпшення лояльності клієнта і підвищення продажів".

Infobip також розробили безкоштовний навчальний гайд зі створення "Conversational Everythin" для будь-якого типу бізнесу, який можна отримати за посиланням: www.infobip.com/downloads/the-conversational-experience-playbook

 

Тэги:   Бизнес

Похожие новости
Комментарии

comments powered by Disqus
Мы в социальных сетях: